Je weet dat je hard gaat als....

Als je een ingewikkelde wiskundige formule bedenkt om een bepaald sociaal-psychologisch effect dat je net ontdekt hebt te kwantificeren en vervolgens geen idee hebt wat je in godsnaam aan het kwantificeren was 8)

Einstein zei:
Als je een ingewikkelde wiskundige formule bedenkt om een bepaald sociaal-psychologisch effect dat je net ontdekt hebt te kwantificeren en vervolgens geen idee hebt wat je in godsnaam aan het kwantificeren was 8)

Moet je daar sowieso niet eerst een dik onderzoek aan koppelen. :rolleyes: ?

Chris Pontius zei:
Einstein zei:

Moet je daar sowieso niet eerst een dik onderzoek aan koppelen. :rolleyes: ?
Einstein niet, dat weet jij ook.

Emo zei:
Je een pakje kauwgom koopt, 50 euro neer pleurt en weg loopt. :rolleyes:
herkenbaar, kocht overlaatst een pakje vloei van 1.95 betaalde met 20euro zij die 5cent mag je houden en stapte naar buiten.
gelukkig een eerlijke (nacht)winkelbediende die zij dathij geen 15euro "fooi" kon aanvaarden :)

gamezz zei:
Emo zei:
Je een pakje kauwgom koopt, 50 euro neer pleurt en weg loopt. :rolleyes:
herkenbaar, kocht overlaatst een pakje vloei van 1.95 betaalde met 20euro zij die 5cent mag je houden en stapte naar buiten.
gelukkig een eerlijke (nacht)winkelbediende die zij dathij geen 15euro "fooi" kon aanvaarden :)

Hahaha shit I lol'd.

Je achterin het busje van de politie van de stoel afpleurt omdat de politie expres harde bochten neemt omdat ze weten dat je helemaal van de kaart bent..

Lullige was, ik had vlak voordat de politie kwam een paar flinke slokken cola + mdma genomen.. die begon in te slaan toen ik in het busje zat.. Dus de tijd in de cel ging ook heel snel voorbij, was best grappig daar :P achteraf natuurlijk niet maargoed..

Het net klinkt zoals je hoopt dat je begrafenis is: Allemaal mensen die bij elkaar zitten en dat je niet goed kunt horen en zien of ze nou lachen, huilen, of allebei door elkaar.

Heel veel wiet, en iedereen had net een ballonnetje lachgas op :lol:

oja je weet ook dat je hard gaat (ging) als je de volgende dag van een vriend hoort; woow zo hard heb ik nog nooit iemand horen knarsen gek.

terwijl je niet eens meer weet dat je diegene bent tegengekomen.

je weet dat je hard gaat als je het toetsenbord voor asbak aanziet om je joint op af te tikken en de vloer als glasbak om je lege fles whisky in te gooien.

als degene waarmee je praat op msn door het scherm naar jou komt toezetten en plaats neemt naast je op de bank, en dan vraagt waarom je toch in godsnaam op de laptop zit :lol: :lol: :love: :love:

Als je zo hard knarst en bijt dat je er koppijn van krijgt, en ligt te creperen op bed. :P

Als je WII aan het spelen bent, en honkballen ineens jou grote talent blijkt te zijn. Totdat je nuchter bent dan.

Als je zo graag naar buiten wilt, dat je met je hoofd tegen de balkondeur aanloopt en vervolgens er tegenaan blijft bonken omdat ie maar niet open gaat. :s <- mijn vriendje

jcutter zei:
Ik ben gehandicapt

Inderdaad niet meer bent dan een hoopje in de hoek geveegd en daar de meest onbegrijpelijke beleeft/ervaart/ziet meestal... :wink:

Van sommige trips kan ik geen woord uitbrengen op papier tot nu toe :(

als je een arm naast je ziet liggen in bed en in paniek niet durft te bewegen en dan realiseert dat het jouw arm is :D

funky_skunk_junky zei:
Als je zo hard knarst en bijt dat je er koppijn van krijgt, en ligt te creperen op bed. :P
- En een kwartier later het gevoel hebt dat er allemaal zand in je mond zit en je je tanden kapot aan het malen bent

Haha dat ook, maar ik heb altijd meer het idee dat mijn kaken verbrijzeld zijn. Niet dat het me dan boeit ofzo,space 'm dan toch hard, maar die koppijn. :o

als je onder het slaken van oorverdovende kreten, met je armen boven je hoofd om 2u door de straat rent. (is nu live te volgen uit mijn venster) blijkbaar is er ook ruzie of zo... (spannend)

Als je een redelijk normaal gesprek zit te voeren met een maat, en opeens stopt met praten/bewegen omdat je hele bewustzijn en belevingswereld een hele vage, terminaal ziek lijkende fractal wordt en alles waaaaahhhhwaaaaaaaahhh gaat.

seth zei:
als je onder het slaken van oorverdovende kreten, met je armen boven je hoofd om 2u door de straat rent. (is nu live te volgen uit mijn venster) blijkbaar is er ook ruzie of zo... (spannend)

je dit een paar keer leest en nog steeds geen conclusie kan trekke waar de fuck het over gaat?

Octogonapus zei:
seth zei:

je dit een paar keer leest en nog steeds geen conclusie kan trekke waar de fuck het over gaat?

hahahahhahahahhahahaha,dan zullen er wel heeeel veel mensen hard gaan denk ik

alcoholist zei:
Octogonapus zei:
seth zei:

hahahahhahahahhahahaha,dan zullen er wel heeeel veel mensen hard gaan denk ik

één van de dronkaards/verslaafden uit een huis wat verder in de straat, was aan het brullen en roepen terwijl hij door de straat sprintte en dat om 2u 's morgens. daarbovenop was hij ruzie aan het maken met andere bewoners van dat pand. Dan is de politie hem komen ophalen.

Als je een jointje hebt gerold en er dan achter komt dat je het vorige jointje nog niet eens hebt opgerookt. 8)

Je de muziek steeds op pauze zet omdat je denkt stemmen of je telefoon te horen.
P P PepParrraaaaaaa.

Je het gevoel hebt dat de kat naast je op de vensterbank zit maar de kat is al sinds juli weg.

Je het gevoel hebt dat er iemand achter je staat maar als je omkijkt is er niemand.

Als je met je ogen dicht door een kosmos zweeft met de muziek die je luistert als snelweg door de kosmos heen 8)

En dat van een paar simpele jointjes :stoned:

Terug
Bovenaan