Je weet dat je hard gaat als....

atbboy

Bewuste gebruiker
audier zei:
Je achterin het busje van de politie van de stoel afpleurt omdat de politie expres harde bochten neemt omdat ze weten dat je helemaal van de kaart bent..

Lullige was, ik had vlak voordat de politie kwam een paar flinke slokken cola + mdma genomen.. die begon in te slaan toen ik in het busje zat.. Dus de tijd in de cel ging ook heel snel voorbij, was best grappig daar :P achteraf natuurlijk niet maargoed..

Geniaal maat!

Drientje

DF-koning
Vigilante zei:
*Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

*Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.

*Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief".

*Als je je gezicht niet meer voelt.

*Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.

*Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine
ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

*Je je gsm zoekt die je gewoon in je hand houdt.

*Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het
wat gebrabbel is.

*Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

*Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt... Of ineens een boot ziet op de snelweg

*Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat
iedereen je beste vriend is!

*Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te
bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

*Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen onder je kussen

*Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

*Je een drankje gaat halen, en dan bij de bar staat en dan uberhaupt niet meer weet waarom je bij een bar staat.

*Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan lezen.

*De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!

*Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

*Je om je heen staat te kijken en op een gegeven moment je vrienden vragen:
'wat is er?' en jij zegt: 'O niets, ik zocht jullie!

*Dat je allang thuis bent en in bed maar toch het gevoel hebt dat je hele kamer volstaat met mensen, en dat je dus de hele tijd om je heen
kijkt om te kijken of er echt geen mensen zitten.

*Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.

*Als je een slokje van je flesje water probeert te nemen maar er na duizend keer proberen erachter komt dat de dop er nog op zit.

*Tegen alles en iedereen aanlopen en overal net niet over struikelen.

*dat je na het drinken halen een paar rondjes de zaal door moet omdat je niet meer weet waar je vrienden ook alweer stonden...
Qft

seth

Gast
als je er van overtuigd bent dat je vriendin een trui draagt die je nog nooit gezien hebt. Maar wanneer je dat haar verteld, blijkt ze alleen een topje aan te hebben, met spaghettibandjes.

luchtigtoetje

Badass junkie
als je vragen gaat stellen als:

"Waarom zie je verschil tussen water en lucht, terwijl het allebei doorzichtig is."
"Als water doozichtig is, waarom is de zsee dan blauw?"
"Omdat het een grote hoeveelheid is"
"Dus een groot glas water is blauwer??"

hahaha mooi. :)

• Like
Waarderingen: Eman

Dlaor

Experimenterende gebruiker
Als je staat te dansen , omdat je een beetje te veel alcohol op hebt en je wordt uitgelachen door een oude vrouw. Dit heb ik nu echt met moeite getypt :P

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Je halstarrig naar je GSM blijft staren en doen alsof je bezig bent omdat je de 2 wezentjes die net zijn binnengekomen ervan verdenkt express in een andere taal te spreken om mij om de tuin te leiden. :grin:

audier

Newbie
Je een aansteker expres laat vallen om de anderen te laten schrikken, en je uiteindelijk alleen zelf schrikt omdat je zon grote knal niet had verwacht

• Like
Waarderingen: Eman

Reza

Experimenterende gebruiker
als je in de auto elke keer weer schrikt van de ruiterwissers die voorbij komen.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ik neem bij deze afstand van alle door mij in dit topic gepostte reacties. De admins schijnen het hier verpest te hebben en niet meer om te hebben gekeken naar het forum. Nu hebben een aantal leden een nieuw forum gestart en dat is prima, maar om trouwe leden dan de optie te ontnemen berichten aan te passen en eventuele persoonlijke informatie of spelfouten eruit te halen, gaat me te ver. Ik ben lid geworden van een forum waarop dit wel kon en wil me niet gedwongen voelen om ergens deel van uit te maken.

- je om 6 uur 's morgens je ogen opendoet (je denkt even een dutje gedaan te hebben) en je 2 ambulancebroeders op je af ziet stevenen terwijl je dus ongeveer 20 minuten hebt liggen schokken en stuipen met het schuim op je gezicht, en volledig asgrauw.

je daar helemaal niks en dan ook echt niks vanaf weet en nu nog steeds niet.

de eerste opmerking die je maakt is tegen de zorgelijk kijkende ambulancebroeders en luid als volgt: 'Wat komen JULLIE nou doen?!'.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je in bed wakker wordt, twee dagen na afloop van je laatste herinnering...

@alcohol at koninginnedag.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tufnut zei:
twee dagen later? Die zijn zeker hard gegaan dan, die dagen.

Ik snap dat je sceptisch bent, maar ik heb aanleg voor black-outs. Dat zit in de familie. Over het algemeen doe ik heel normaal tijdens zo'n black-out, dat heb ik vernomen van vrienden/familie. Niemand merkt iets aan me, behalve dat ik erg rustig ben. Ik "zweef" dan, als het ware, op de automatische piloot, net zolang tot ik weer tot bezinning kom. Of hoe ik het moet noemen.

Klinkt misschien als een stoer verhaal, maar dat ervaar ik zelf als allerminst. Alles vergeten is geen pretje, en het is ook een voorloper van Korsakov.

- je zo snel wandelt dat het lijkt alsof de tijd stilstaat

- als je zo lief voor iedereen bent dat het melig wordt

- als je minutenlang gesprekken voert met de personen op posters, busjes shampoo, ...

- je langs een kruk op de grond zit en je steeds meer weer herhaalt 'echt je hebt het mooiste hout dat ik ooit gezien heb, ga zo door'

- als je zoveel praat dat niemand meer luistert en je dat doorhebt maar gewoon lekker doorgaat

- als je iedereen opbelt (na een halfuur achter de naam zoeken) en de meest melige liedjes voor ze zingt

- je een heerlijk geanimeerd gesprek hebt van wel 10min. en daarna van je vrienden moet horen dat er helemaal niemand bij jou stond, buiten een stuk of 5 vuilniszakken

- als je tegen compleet vreemde mensen begint te praten en alles van hun leven wil weten

- je ergens buiten gaat pissen in de vorm van hartjes omdat je dat zo lief lijkt voor je vrienden

- je tegen je aartsvijand zegt dat hij/zij er zo stralend uitziet en het ergens nog meent ook

- als je tegen je vriendin zegt 'die man is echt te grappig, hij blijft maar zwaaien'
terwijl jullie omsingeld zijn door lantaarnpalen

- als diezelfde vriendin antwoord dat ze hem wel ziet zitten

- als je iedereen plots wat dippen van je mdma geeft, zomaar

- als je een hele avond loopt te zoeken in je tas naar je bloesje en dan maar keer op keer herhaalt dat het gestolen is en hoe erg jij dat wel vindt,
om het de volgende dag helemaal vanboven in je tas te zien zitten.

- als je in de spiegel kijkt en je merkt dat er bijna helemaal GEEN iris overschiet, alles is pupil :grin:

Bovenaan