Je weet dat je hard gaat als....

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
- je zo snel wandelt dat het lijkt alsof de tijd stilstaat

Dat zou inderdaad kunnen als je de snelheid van licht aanneemt, en dat is zo 'n beetje 300.000 km per seconde...

Maar ik sluit zeker niet uit dat je dat gevoel kan hebben.

Skippy

Wijs gebruiker
Klopt ja !

Je weet dat je hard gaat als...

je denkt dat je een inwendige bloeding hebt in je buik maar je moet gewoon naar de wc, kermen van de pijn , 112 bellen , naar de eerste hulp waar je bloed word afgenomen en je moet wachten, je op zoek bent naar de wc en door de nooduitgang naar buiten gaat en de bus pakt naar huis en thuis lekker in bed duikt, wakker worden en niet weten waar de blauwe plek en sporen van de injectie vandaan komen. :confused:

Groenekruis

Bewuste gebruiker
Skippy zei:
Klopt ja !

Je weet dat je hard gaat als...

je denkt dat je een inwendige bloeding hebt in je buik maar je moet gewoon naar de wc, kermen van de pijn , 112 bellen , naar de eerste hulp waar je bloed word afgenomen en je moet wachten, je op zoek bent naar de wc en door de nooduitgang naar buiten gaat en de bus pakt naar huis en thuis lekker in bed duikt, wakker worden en niet weten waar de blauwe plek en sporen van de injectie vandaan komen. :confused:

Toen was je veeeeellste ver????

mephuser

Belezen gebruiker
( gebeurde deze avond!)

Ik nam om 00.00u de beginnende dikke lijn Mephedrone die ik via mn meus naar binnen sniffelde.. om 02.30u had ik al een aantal lijntjes bijgehad en de laatete had ik net een kwartier binnrn die zn werk al geod aan et doen wastw.. Maar toen keek ik op de klok en dacht WATTTTTT!!! Is et al half 5!!! Dan neem ik nu gelijk een dikke lijn bij :) Toenn ik die lijn binnen had giing ik ff wat drinken pakken in de keuken ( Ik zat in mn logeerkamer achter de pc) Kom ik daar en zie ik op de klok dat et dus pas half 4 is!! Wat ik dus al wist in nuchtere toestansd... is dat dat ding al eeuwen stil staat...

Maar toen ging ik (en ging ik eigenlijk al haha :grin: )echt fucking hard.. Had dus 2 lijnen vlak na elkaar :rock:

Is een heel verhaal geworden... Weet nie of et te volgen is, maar dat lees ik morgen wel :grin:
IK GA weer ff verder!

Tufnut

Badass junkie
Die tweede keer was om duidelijk te maken dat ie echt hard ging, wat al bleek uit het verhaal over die klok.
Ik moest er iig hard om lachen.

Groenekruis

Bewuste gebruiker
ja dat de klok stil stond:P maar snapte nie egt wat het doel was vn de post maar heb um nog 3/4 keer overgeleze en snap um nu wel:P

mephuser

Belezen gebruiker
De reden waarom ik em geplaatst heb, is omdat ik zo giga van et padje was, wat dus kwam door die wekker.. Dus om em maar helemaal goed af te maken dan :

Je weet dat je hard gaat als.....

Je al van het hard gaan geen tijdsbesef hebt en net een lijntje hebt gesniffeld en een kwartiertje later naar je wekker kijkt en denkt dat er alweer een hele tijd voorbij is gegaan. Dus vervolgens weer een lijntje neemt en dat je er even later achter komt dat je klok stilstaat.

Dat betekende dus : 2 dikke lijnen veel te snel achter elkaar gesniffeld ..

Maar het was uiteindelijk nog een hele leuke lange nacht/dag :wink:

riflexz

Bewuste gebruiker
Als je 's ochtends van het feest naar huis gaat en je plots een fucking kramp krijgt in je benen. Je kan dus je benen niet meer bewegen van de pijn en iedereen kijkt zo van; wtf?

zornax

Experimenterende gebruiker
je vrienden je al een half uur aan het bellen zijn, je eindelijk merkt dat je telefoon over gaat. Je denkt je telefoon te pakken maar je pakt je pakje kauwgom zet het aan je oor en begrijpt vervolgens niet waarom niemand wat zegt aan de andere kant van de lijn oO Echt een wtf momentje.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
- Je opeens sneller thuis lijkt te staan dan gewoon

- Je wordt tegengehouden door politie omdat je een wegmarkering overschreed en ondanks alles heel rustig blijft en er mee wegkomt ("ik kom van een feestje")

- Je normaal van rustige sex houdt en nu opeens er keihard voor gaat

- Je jarenlang hard loopt te roepen dat je tégen drugs bent en je toch laat overhalen, met het bekende gevolg

- Je de muziek uit 'n Ipod hoort alsof ze rechtstreeks in je hoofd gemaakt wordt

- Je gesprekken voert alsof je met een regeringsonderhandeling bezig bent

• Like
Waarderingen: Eman

QTarantino

Belezen gebruiker
Je weet dat je hard gaat als:
- Je maat je ineens tegenhoud en roept; KIJK UIT! om vervolgens zichzelf en jou over een ingebeeld hekje te hijsen midden op een festival..
- Je je telefoon niet 'dicht krijgt' omdat het geen schuif telefoon maar een normale telefoon is..
- Je vrouwen ziet die exact lijken op de wezens uit de film Avatar..
- De wilde bos haren van een vrouw verward met de manen van een tijger..

rubbertje

Newbie
- Als je je sigaret in je bakkes doet je steekt hem niet niet aan je probeert wel en dan heel de tijd denkt dat hij aan staat

steaker

als je het gevoel hebt dat er 5 minuten gepasseerd zijn maar als je op de klok kijkt is het al 2uur later...

edblok2

Bewuste gebruiker
als je voor de grap jezelf anoniem opbelt met de huistelefoon en vervolgens je mobiele niet op durft te nemen omdat het een anoniem nummer is en je bang bent dat je een bekende aan de lijn krijgt :grin: :grin:

(@ hasj/3'4-DMMC/ephedra)

• Like

AFK47

Newbie
Als je denkt dat je al hele uren staat te dansen en maar even terug naar je vrienden gaat en dan 10 minuten weg ben geweest.

FrozenToast

Newbie
Als je 2 uur op een grasveldje midden in de stad zit rond te draaien omdat het licht en de (denkbeeldige) muziek zo mooi is - terwijl het maar een kwartiertje was.

DarkGate

Newbie
- Je in je hoofd een spel aan het spelen bent en ineens gaat juichen omdat je hebt gewonnen.

- In je hoof een gesprek aan het voeren bent met de mensen om je heen en ineens antwoord geeft en iedereen je raar aan zit te kijken en zeg waar de F heb je het over.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
.....je op een bankje op de luchthaven van Belgrado bij je positieven komt en geen idee hebt hoe je daar terecht bent gekomen....al helemaal als blijkt dat je een ENKELE reis erheen hebt geboekt...??? :confused: :confused:

Gremlin

Als je je afvraagt of je eerst moet ademhalen voor je van je glas een slok neemt of nadat je een slok hebt genomen, of tijdens.. Waardoor je je constant verslikt :beer:

• Like

Timmie94

Bewuste gebruiker
...Als je op de vloer ligt in de huiskamer, je armen en benen beweegt net zoals bij het maken van een sneeuwengel, en tegen je vrienden zegt dat je een bloem bent die openklapt.
of, na een half uur weer stil gelegen te hebben op de vloer, opeens omhoog schiet en zegt, IK...(3-5seconde pauze) ben de componist.. en je armen drie keer kan bewegen waarna ze weer zo zwaar worden dat je weer terug gaat liggen op de vloer en zo nog een half uur voor pampus ligt.

Paperplane.

Wijs gebruiker
-Je verticaal scheel kijkt. Of dat kwam omdat ik al bijna 3 dagen wakker was.
-Je ogen zo snel heen en weer bewegen dat je niks meer kan lezen
-Je niet kan scherpstellen op leesafstand.

• Like

Hendroid

Je weet dat je hard gaat als:

- Je 3 kwartier een gesprek hebt met jezelf voor de spiegel (speed icm alcohol)
- Je het een goed idee lijkt om een egel te aaien 's nachts (xtc)
- Je het een goed idee lijkt om alleen in een badjas buiten rondjes te gaan lopen ( ook xtc, had het toen zoo warm)

Smokey046

Bewuste gebruiker
je s morgens thuis komt na een nachtje feesten en je je huis nietmeer binnenkomt,
Vervolgens ga je alle deuren/ramen af om te kijken of je toch niet eventueel binnen kan komen.
Totdat de buurman ineens iets verdachts had gezien rond mijn huis, wat zou dat toch kunnen zijn? :confused:
Belt ie me toch niet de politie op. :smilingimp:

Leg het dan maar eens uit :tearsofjoy:

fly--

Bewuste gebruiker
- Je door de politie word opgepikt en even mag zitten om te ontnuchteren :mrgreen:
- Je niet kan stoppen met praten, en maar doorgaat en doorgaat
- Je de wereld totaal anders ziet, maar dat amper doorhebt.
- Je non-stop bezig bent met dingen, maar dat non-stop vergeet en ondertussen 5 dingen tegelijk doet, en na een uur er achter komen dat je iets zocht [Ojaaa, helemaal vergeten, dát zou ik doen]
- Je je afvraagt waarom degene die een joint draait niet doordraait, maar gewoon door blijft kletsen, en na halfuur [iedereen s de joint vergeten] je toch maar eens vraagt waarom de joint nou nog niet klaar is, en dan blijkt dat iemand anders de tip zou draaien, maar de heeft geen tipjes, en jij hebt gzegd dat jij wel tipjes hebt, en dat je die wel even zou gaan zoeken [oeps, vergeten] :mrgreen:

Haha, heerljk (:

• Like

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Deze had ik al op PF gezet:
- Als je verschillende pogingen onderneemt om naar de 2e zaal te gaan en daar de hele avond op wondere wijze niet in bent gekomen (verdwaald, mensen tegen gekomen, van gedachten veranderd) en daarmee de artiest die je het liefst wilde zien hebt gemist!!!
- Als je aan mensen gaat vragen 'waarom' wanneer ze je een compliment geven hahahahaa... 'Leuk meisje ben jij' 'Waarom?'
- Als je halverwege een gesprek simpelweg stopt met praten en je niet meer kan herinneren dat je uberhaupt iets aan het zeggen was.
- Als je met mensen praat maar geen idee hebt waar het over gaat en ook geen idee hebt wat je eigenlijk allemaal voor onzin terugzegt.

Bovenaan