Je weet dat je hard gaat als....

Als je 's nachts een half uur zoekt in je kamer naar je flesje GHB en dat 10x op dezelfde plek. En dan later tot het besef komt dat het gewoon in de woonkamer op tafel staat. Totaal verward.

Als je op de eerste hulp aan de hartbewaking ligt en nog vrolijk doorsnuift en slikt.. Om te kijken hoe laag je hartslag kan zijn onder de 30 maar dan gingen apparaten piepen (logisch). Was 2 dagen later pas weer geland.
Damn wat een mindfuck had ik toen.

Je staat te douchen, maar je (blijkbaar in gedachte) op straat loopt en 2 mensen voor je ziet lopen waarvan er 1 een kind op de schouders heeft.

Een discotheek verderop ziet staan, met allerlei draaiende lampen. In de disco een man aan de bar ziet staan, die een drankje besteld. Terwijl het een gesloten winkel is..

Iemand niet meer kunnen zien, want er zit een clownsmasker op en spinnenwebben voor.

Tegen iemand zeggen dat hij op moet passen en even moet klimmen, want er staan rode hekjes om hem heen.

Iemand steeds tegen je praat en je soms terug praat, maar elke keer niet meer weet dat je een gesprek had of een gesprek in je hoofd

Erg vaak rode hekken, spinnenwebben, maskers, totaal oranje/gele verkleuring van de wereld en rennende mensen op straat gezien. Waar allemaal geen sprake van was.

M + joints + waarschijnlijk vermoeidheid en uitdroging:rock:

-Je hele andere gesprekken met mensen voert dan zij met jou, en het toch logisch vindt klinken allemaal. o.O;;
HAHAHAHAHA heerlijk dit. Ik heb ooit op een festival een gesprek gevoerd met een broer van de vriend (hij is Italiaans) van een goede vriendin van me, was echt een mooi gesprek maar hoorde 1 minuut later dat hij geen Nederlands kan :tilttearlaugh: :tilttearlaugh:

Je tijdens de seks weet dat je de juiste middelen tot je beschikking hebt en elkaar verbaal niet meer iets hoeft te vertellen.

Veel mdma plus wiet brachten me vreemde dingen :tearsofjoy:
Ik liep door een park net voor de schemering en liep gebogen alsof de ballon boven me hing en ik de brander plus mandje was. Pgggg terwijl ik m'n belangrijke vracht (m'n peuken en wiet) ergens heen moest brengen...waar wist ik niet.

Toen ging ik best hard.
Hahahaha dit komt me heel bekend voor

Als je na 10 minuten lopen al thuis bent terwijl je er normaal 20 minuten over doet. Heb ik altijd met mdma en speed.

En als je je wachtwoord op je telefoon bijna niet meer in kan typen omdat je zo hard aan het trippen bent

- Als je jezelf compleet verliest in de spiegel omdat je denkt dat je de persoon aan de andere kant kan besturen (XTC)
- Je als een kakker begint te praten omdat je hele smoel strak begint te staan (XTC)
- Je denkt dat de film die je kijkt al een uur bezig is, maar wanneer je op je telefoon kijkt blijkt er maar één minuut voorbij te zijn (2CB)
- De schaduwen vanaf de lamp naar je toe komen kruipen en de kamer vervolgens een villa volta wordt (2CB)
- Allemaal mensen op straat zien die er niet zijn, draken in je tuin en Oscar van Sesamstraat in een boom ziet. (XTC)
- Je helemaal los gaat op junglemuziek om er even later achter te komen dat het je voetstappen waren (XTC)
- Een half uur zoeken naar je bril terwijl deze op je hoofd zit (XTC)
- Wanneer je iets aan het doen bent ga je als een soort narrator aan jezelf vertellen wat je gaat doen (XTC)

Als je een piep hoort, en plots zeer overtuigt bent dat je te ver bent gegaan en nu doodgaat. En een paar seconde later denk je, oh nee, het was gewoon een piep. Dan rustig verder gaan zonder er van te schikken.

Je weet dat je hard gaat als je 5 minuten lang 3x met alle sleutels van de sleutelbos geprobeerd hebt om de deur van je kamer open te maken, de deur vervolgens door iemand opengemaakt wordt omdat je blijkbaar zo'n teringherrie aan het maken was zonder dat je het doorhad en je dus al die tijd voor de verkeerde deur stond. Je kamer is de deur ernaast.

Shoutout naar de 150mg ketamine die ik toen op had lmao.

Laatst met m'n vriendin aan de LSD, en na een tijdje zaten we op het balkon. M'n vriendin kijkt naar boven vanuit het balkon en zegt; "Kijk, een struisvogel!"

Je weet dat je hard gaat als.... Je vanuit het balkon een struisvogel ziet vliegen!

Laatst bewerkt:
Laatst met m'n vriendin aan de LSD, en na een tijdje zaten we op het balkon. M'n vriendin kijkt naar boven vanuit het balkon en zegt; "Kijk, een struisvogel!"

Je weet dat je hard gaat als.... Je vanuit het balkon een struisvogel ziet vliegen!
Struisvogels vliegen sowieso niet, dus dan zie je ze echt vliegen :wink:

• Like
Waarderingen: Rays
Terug
Bovenaan