Je weet dat je hard gaat als....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
als je dat hallucinatie effect krijgt, die nawerking van de LSD de stroboscoop in je achterkijk spiegel ...

flits flits dan rij je dus gewoon te hard !

toen kwam de disco post, paarse rand wit binnenkader CJIB....

150 Euro storten aub.

Dubz

Bewuste gebruiker
Als je tijdens heel erg groot techno-feest even rond gaat lopen en vervolgens een uur bij de EHBO post staat om dingen te zeggen als: "Jij bent echt fucking chill. Je helpt gewoon vrijwillig mensen." om na een een gesprekje van 10 minuten erachter te komen dat je tegen een agent in een geel reflectievest aan het ouwehoeren bent :( Eeeh.. gotta go! :wave:

Madame.

Newbie
- Als 't plafond velen malen mooier is dan de show voor je (HB '10)
- Je vrienden elke minuut vragen of het wel met je gaat (Hallo klapkaak en slangentong :rock: )

cropp

Badass junkie
Chris Pontius zei:
... Je van een e-mailadres op een flyer, dat je moest bewaren, een snuifbuis rolt en weggooit :openmouth: OOPS!

* Pep, G & alcohol *
ik bewaar vaak treinkaartjes voor deze gevallen, vroeger draaide ik er ook tipjes van, alleen daar ben ik maar mee opgehouden...

wel eens gehad dat we een sealtje openvouwde om hem leeg te maken, dat ik een tientje aan een maat van me geef, dat hij hem oprolt, snuift, aan mij geeft, dat ik dat tientje omdraai, snuif en dat het hele sealtje onder de bloedklodders zit, van zijn omgedraaide kant :kots:

Chris Pontius

Badass junkie
cropp zei:
ik bewaar vaak treinkaartjes voor deze gevallen, vroeger draaide ik er ook tipjes van, alleen daar ben ik maar mee opgehouden...

wel eens gehad dat we een sealtje openvouwde om hem leeg te maken, dat ik een tientje aan een maat van me geef, dat hij hem oprolt, snuift, aan mij geeft, dat ik dat tientje omdraai, snuif en dat het hele sealtje onder de bloedklodders zit, van zijn omgedraaide kant :kots:
mhh lekker, Hepatitis C (?)

cropp

Badass junkie
Chris Pontius zei:
cropp zei:

mhh lekker, Hepatitis C (?)
gelukkig gebruikt hij dan de bovenkant, en ik de onderkant, daarom zat zijn bloedsnot ook in het sealtje en niet op mijn bovenlip...

zowiezo een ranzige gewoonte om een opgerold tientje een centimeter je neus in te proppen, vooral in gezelschap...

Moes-4

Experimenterende gebruiker
- je aan het wachten bent op de bus, er dan na een half uur achterkomt dat je gewoon in bed ligt..

- je naar de keuken loopt, vergeet wat je daar ging doen dus maar weer terug bij je vrienden gaat zitten.. dit nog vijf keer herhalend om het uiteindelijk maar op te geven.

Beanhead

Badass junkie
Uiteindelijk je joint vergeet omdat je al een halfuur gek met je hoofd en armen en je lichaam bewegingen zit te maken omdat je de muziek zo vet vind.

Heerlijk toch dat spacen voor de computer :grin:

cropp

Badass junkie
Beanhead zei:
Uiteindelijk je joint vergeet omdat je al een halfuur gek met je hoofd en armen en je lichaam bewegingen zit te maken omdat je de muziek zo vet vind.

Heerlijk toch dat spacen voor de computer :grin:
ik doe met je mee :grin:

iSmokex

Bewuste gebruiker
-Je naar een foto kijkt en verbaasd vraagt: HUH wie is dat?! En het zelf blijkt te zijn.
-Je niet meer kan inschatten hoeveel wiet je nu eigenlijk op je hand hebt liggen en er maar van uit gaat dat het genoeg is, om er de volgende morgen achter te komen dat je die avond daarvoor gekochtte 6 gr ineens nog maar een half grammetje blijkt te zijn. (en maar 3 joint kan herinneren xD) [vraag me nog steeds af waar t verkeerd is gegaan xP ]
-je geen diepte meer kunt zien.
-Onbewust je hoofd constant meebeweegt op de muziek en daarbij een erg waus bek trekt de hele tijd. (als je iemand zo ziet zitten de hele tijd, grote kans dat ik het ben xD )
-Je verdwaalt bent op de weg waar je elke dag 2 maal overheen fietst.
-Als je niet meer kan inschatten of iets wel of niet normaal is.
-Als je je uren bezig kan houden met een muur
-Als je foto's gaat maken van dingen die eigenlijk helemaal niet boeiend zijn.
-Rondjes lopen de hele avond kan vullen
-Als je op de klok kijkt en blijkt dat je al heel de nacht een beetje op de bang zit te hangen zonder echt iets ondernomen te hebben en alsnog echt DE tijd van je leven te hebben gehad.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
- je danst op het geluid van je dynamo en denkt dat het muziek is
-je zoveel mensen belt om te zeggen hoe goed je je wel niet voelt :hearteyes:
- je verdwaalt bent terwijl je aan de ingang staat en daar normaal elke dag in die straat loopt. :beer:
-wanneer je verdwaalt bent, paniekerige smsjes proberen sturen maar niet duidelijker kunnen zijn dan smsjes als( xnxik vrdqdl help).
-je denkt het bloed door je aderen te voelen stromen

en nog n vriend die pillen probeerde te verpatsen aan een uitsmijter en dan (na hij eruit was gesmeten) lijnen legde op een auto, en er toen achterkwam dat het een combi was met agenten in

Drientje

DF-koning
Je begint met een zin, hakkelt over je woorden, struikelt nog een keer op de letter 'K' en dan de zin eindigen met: "Blaeeeaaaarffdrrrff."

(Keta)

Dubz

Bewuste gebruiker
Haha ik herriner me er opeens nog één van afgelopen oud en nieuw.
Was op een locatie met een klein cafeetje met daarachter een feestzaal. Deze twee ruimtes waren van elkaar gescheiden door een dubbele deur. Dus eerst een deur, dan een ruimte van 5 bij 5 meter met helemaal niks, en dan weer een deur. Tussen deze twee deuren in die kleine ruimte was het pikdonker en muisstil.
Op gegeven moment wilde ik van het cafe de zaal in, en trek de eerste deur open. Nog voordat ik de tweede deur open kon doen, viel de eerste dicht, en stond ik in het pikkedonker naar de klink van de tweede deur te zoeken. Kon hem niet vinden. Na een minuutje de wanden aftasten onstond er lichte paniek en wist ik niet meer goed wat ik moest doen. Gelukkig vond ik de deurklink, maar toen kreeg ik de deur niet open. Zachtjes duwen, kei hard duwen, d'r tegen aan trappen, niks werkte. Ook de andere deur kreeg ik (na wederom lang zoeken) niet meer opengeduwd.
M'n orientatiegevoel was ondertussen gedaald tot onder nul (geen licht/geluid), en ik wist echt niet meer waar ik was en hoe lang ik daar al stond te klooien.
Toen ben ik ten einde raad op de grond gaan zitten om eens goed na te denken wat er aan de hand was. Een paar seconde later gaat de deur open en zie ik één van m'n vrienden in de deuropening staan. "Gast! What the fuck ben jij aan het doen? Je staat al 5 minuten in dit tussenstukje?!?!" waarop ik met een totaal verward en verbaasd gezicht antwoorde "Ik heb echt geen flauw idee.." :openmouth:

Niet veel later realiseerde ik me dat de deuren naar binnen ge-opend moesten worden (trekken in plaats van duwen :grin:)

MDMA doet soms rare dingen met je :hearteyes:

heroesss

Bewuste gebruiker
Dubz zei:
Haha ik herriner me er opeens nog één van afgelopen oud en nieuw.
Was op een locatie met een klein cafeetje met daarachter een feestzaal. Deze twee ruimtes waren van elkaar gescheiden door een dubbele deur. Dus eerst een deur, dan een ruimte van 5 bij 5 meter met helemaal niks, en dan weer een deur. Tussen deze twee deuren in die kleine ruimte was het pikdonker en muisstil.
Op gegeven moment wilde ik van het cafe de zaal in, en trek de eerste deur open. Nog voordat ik de tweede deur open kon doen, viel de eerste dicht, en stond ik in het pikkedonker naar de klink van de tweede deur te zoeken. Kon hem niet vinden. Na een minuutje de wanden aftasten onstond er lichte paniek en wist ik niet meer goed wat ik moest doen. Gelukkig vond ik de deurklink, maar toen kreeg ik de deur niet open. Zachtjes duwen, kei hard duwen, d'r tegen aan trappen, niks werkte. Ook de andere deur kreeg ik (na wederom lang zoeken) niet meer opengeduwd.
M'n orientatiegevoel was ondertussen gedaald tot onder nul (geen licht/geluid), en ik wist echt niet meer waar ik was en hoe lang ik daar al stond te klooien.
Toen ben ik ten einde raad op de grond gaan zitten om eens goed na te denken wat er aan de hand was. Een paar seconde later gaat de deur open en zie ik één van m'n vrienden in de deuropening staan. "Gast! What the fuck ben jij aan het doen? Je staat al 5 minuten in dit tussenstukje?!?!" waarop ik met een totaal verward en verbaasd gezicht antwoorde "Ik heb echt geen flauw idee.." :openmouth:

Niet veel later realiseerde ik me dat de deuren naar binnen ge-opend moesten worden (trekken in plaats van duwen :grin:)

MDMA doet soms rare dingen met je :hearteyes:

Leuk verhaal! Het lijkt me echt eng om dan in zo'n kleine ruimte te zitten en je komt er niet uit terwijl je onder invloed bent. Ik zou helemaal gek worden haha.

cropp

Badass junkie
gister getruffeld, en toen waren we aan het kaarten, en ik snapte er geen flikker meer van, ik lette gewoon op wat iedereen ongeveer deed, en ik deed zelf ook maar wat, ik zat het hele spel te verneuken want ik deed alles wat je niet moet doen, maar niemand had het door :grin:

Biertje

Bewuste gebruiker
Als je aan je vrienden probeert uit te leggen om 7 uur sochtends na 70 uur zonder slaap + mdma hallucinaties waar nu precies die vlindertjes rondvliegen onder die lantaarnpaal waar dat witte licht uit komt...

En een vriend van mij die zette met nieuwjaar doodleuk z'n colaatje op de rug van een andere terwijl die z'n veters aan t strikken is omdat ie 'm aanziet voor 'n tafeltje...

En de verklaring was (die kerel die bukte had nog 'n fietslampje aan z'n riem zitten) dat het wel net écht leek, met die kaars erop...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als je niet meer weet of de realiteit wel de echte is waar je normaal bewust van bent.
Dat je het gevoel hebt dat je zover en hard de leegte in word geggoooit dat je niets weet of je ooit nog terug zal komen, of je ooit nog de oude "ik" word.Terwijl je in je eigen "tekenfilm leeft" voor zoveel uren lang die wel dagen leken..
Ik was goed de weg kwijt in me eigen huis :hearteyes:

als iedereen plots een zonnebril aanheeft
als ik 5 minn rechtsta dat ik moet gaan zitte omdatk zo hard ga
dat ik wil dat het feestje nooooit stop
datk een vrouw zie dat een baby haar hoofd eraf slaat op een hek maar dat ze gwn haar jassen op het hek legt
dat ik de decoratie van de muur door andere mensen zie steken
dat iedereen plots vol piercings staat

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Je weet dat je hard gaat als....

mensen in 80 je vragen of je last hebt van spasmen....
Je geen verschil meer ziet tussen de dansvloer met menigte en een muur...
Je niet meer weet wanneer je je ogen open of dicht hebt.
Als je eenmaal je ogen open doet nog steeds hetzelfde ziet als met je ogen dicht :confused:

XTC.... Gotta love it! :hearteyes:

H3DII31

Experimenterende gebruiker
Je niet meer normaal loopt maar iets lijkend op snelwandelen met extreem grote passen, gewoon omdat het kan, en je simpelweg het geduld niet hebt om gewoon te lopen.

Maddo17

Belezen gebruiker
Deze was niet van mij maar van een vriendin van mij

Als je al heel lang nodig naar de wc moest maar dat je als je op de tram staat te wachten op het bankje van de halte zit, je daar begint te pissen met gewoon je spijkerbroek en jas nog aan en zegt: "Kijk, ik pis".

Ik had het eerst niet door maar toen ging ik echt helemaal stuk :tearsofjoy:

Nu denk ik echt OMG-xP. Vooral omdat ze deels over de uggs van iemand heen piste die ernaast stond.

blu

Bewuste gebruiker
Maddo17 zei:
Deze was niet van mij maar van een vriendin van mij

Als je al heel lang nodig naar de wc moest maar dat je als je op de tram staat te wachten op het bankje van de halte zit, je daar begint te pissen met gewoon je spijkerbroek en jas nog aan en zegt: "Kijk, ik pis".

Ik had het eerst niet door maar toen ging ik echt helemaal stuk :tearsofjoy:

Nu denk ik echt OMG-xP. Vooral omdat ze deels over de uggs van iemand heen piste die ernaast stond.

W.F.L.

Badass junkie
cropp zei:
Drientje zei:
Gewoon je eigen snuifbuis aan de sleutelbos.
zo veel snuif ik nou ook weer niet :grin:

Ik wel, maar ik heb geen sleutels. :grin: Ik heb vaak wel vers geld, ik troost mij met de gedachte dat het volgens mij nog niet (vaak) als snuifbuis gebruikt is. Dan ziet het er gelijk verfrommeld uit.

mikkelk

Belezen gebruiker
op hardbass 2010 begon ik rond een uur of 4 overal van die sta-tafels tussen het publiek te zien, waar ik dan ook elke keer langs moest lopen.
't leuke was dat een aantal van me maten die ook gezien hebben.

cropp

Badass junkie
W.F.L. zei:
cropp zei:
Drientje zei:
Gewoon je eigen snuifbuis aan de sleutelbos.
zo veel snuif ik nou ook weer niet :grin:

Ik wel, maar ik heb geen sleutels. :grin: Ik heb vaak wel vers geld, ik troost mij met de gedachte dat het volgens mij nog niet (vaak) als snuifbuis gebruikt is. Dan ziet het er gelijk verfrommeld uit.
maar puntjes zijn handig te doseren, en binnen 15 seconden zit alles terug in je broekzak, als je een beetje oefent...

zo`n puntje kan altijd en overal...

Elohtibbar

Badass junkie
mikkelk zei:
op hardbass 2010 begon ik rond een uur of 4 overal van die sta-tafels tussen het publiek te zien, waar ik dan ook elke keer langs moest lopen.
't leuke was dat een aantal van me maten die ook gezien hebben.

Ik ga weer voor:

Dat heb je nou eenmaal wel eens hè, onder invloed van mdma. :wink:

Dopezilla

Badass junkie
Die tafeltjes zijn nog best lastig te ontwijken. Ze lijken altijd steeds dichterbij te komen als je er tussendoor probeert te slalommen.

Olle

jimi

Belezen gebruiker
je over de vloer aan het schuiven bent en je denkt dat je maar 1 keer kunt schuiven, maar het uiteindelijk 10 keer schuiven blijkt te zijn en je de afstand 10 x zo weinig hebt ingeschat

cropp

Badass junkie
Dopezilla zei:
Die tafeltjes zijn nog best lastig te ontwijken. Ze lijken altijd steeds dichterbij te komen als je er tussendoor probeert te slalommen.

Olle
uit voorzorg niet met de step gaan...

Bovenaan