DutchCookie
Bewuste gebruiker
mephe4 zei:Dat je bij een huis aanbelt en vraagt om wc papier.
I AM THE GREAT CORNHOLIO... AND I NEED TP FOR MY BUNGHOLEE
mephe4 zei:Dat je bij een huis aanbelt en vraagt om wc papier.
burnevil92 zei:als je op staat en je weet niet meer hoe je in je bed bent geraakt... ( alcohol )
Xeloc zei:burnevil92 zei:als je op staat en je weet niet meer hoe je in je bed bent geraakt... ( alcohol )
Dat is toch wel standaard bij mij.
luchtigtoetje zei:Xeloc zei:burnevil92 zei:als je op staat en je weet niet meer hoe je in je bed bent geraakt... ( alcohol )
Dat is toch wel standaard bij mij.
dat heb ik 1x gehad toen ik nog bij mn ouders woonde. toen ben ik eerst out gegaan voor de deur en hebben mn ouders me naar binnen gesleept, daarna heb ik alles onder gekotst.. toen hebben ze me op de bank gelegd en ik was wakker geworden en ben door de staande spiegel heen gevallen..
sinds dien drink ik bijna niet meer![]()
haha ok dit is wel de hardste van heel dit topic, hands downEinstein zei:Als je voor de gein de Backstreet Boys aanzet en gefascineerd luistert naar de experimentele beats en abstracte zoemtonen![]()
HallucineerMeneer zei:je midden in een gedachte denkt, waar was ik nou ook alweer over aan het denken?
xtCrack zei:snachts de hond uitlaten terwijl je de hond helemaal niet mee hebt en het lijntje en die shit wel..
DutchCookie zei:je staat te pinnen en zo druk bezig bent met het bekijken van je nieuwe trui met leip patroontje dat je alleen je pinpas terugpakt en het geld mooi laat hangen voor de persoon achter je,
de teringlijer zei niks maar toen ik het me besefte was hij al aan het einde van de straat.
wel grappig dat hij vol begon te sprinten![]()
Qocaïne zei:Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.
henkdevries zei:ik heb een keer 250 euro in een pin apparaat gevonden, netjes terug gebracht.
maar als je pint houw je koppie er bij!
Druppeltje zei:als je in de spiegel naar je pupillen kijkt , en je eigen ziet in het pupil van je ogen en in de spiegel en in je ogen en weer spiegel....and so and so
Poephoof zei:-Als je boven een mobiele plee hangt op een festival waarin minstens 10 mensen gekotst en zeker 100 hebben zitten poepen. Je tijdens het nekken diep in haleert en denkt, DAMN dit ruikt best lekker, en nog een hijs lucht naar binnen werkt.![]()

Reza zei:Zaterdag vertrekt naar een feest. En na een ''poosje'' ergens opvangt dat t dinsdag is. Terwijl je maandags altijd om 7 uur begint.
Je gebeld word door je baas vraagt waar je bent, en boos word omdat hij op zondag belt.en de telefoon er weer op gooit.![]()
'tis zondag.. ben je goed of zo..!?.-.-'![]()
Reza zei:'tis zondag.. ben je NIET goed of zo..!?.-.-'![]()
ideaal zei:jah eigenlijk wel ja
ma dan ben je ook een eind heen hehehe