Je weet dat je hard gaat als....

luchtigtoetje

Badass junkie
Xeloc zei:
burnevil92 zei:
als je op staat en je weet niet meer hoe je in je bed bent geraakt... ( alcohol )

Dat is toch wel standaard bij mij :(.

dat heb ik 1x gehad toen ik nog bij mn ouders woonde. toen ben ik eerst out gegaan voor de deur en hebben mn ouders me naar binnen gesleept, daarna heb ik alles onder gekotst.. toen hebben ze me op de bank gelegd en ik was wakker geworden en ben door de staande spiegel heen gevallen..

sinds dien drink ik bijna niet meer :flushed:

Karhu

Wijs gebruiker
luchtigtoetje zei:
Xeloc zei:
burnevil92 zei:
als je op staat en je weet niet meer hoe je in je bed bent geraakt... ( alcohol )

Dat is toch wel standaard bij mij :(.

dat heb ik 1x gehad toen ik nog bij mn ouders woonde. toen ben ik eerst out gegaan voor de deur en hebben mn ouders me naar binnen gesleept, daarna heb ik alles onder gekotst.. toen hebben ze me op de bank gelegd en ik was wakker geworden en ben door de staande spiegel heen gevallen..

sinds dien drink ik bijna niet meer :flushed:
:tearsofjoy: Zo erg heb ik het dan weer niet!

Einstein

Badass junkie
Als je voor de gein de Backstreet Boys aanzet en gefascineerd luistert naar de experimentele beats en abstracte zoemtonen :rock:

Nescio

Newbie
HallucineerMeneer zei:
je midden in een gedachte denkt, waar was ik nou ook alweer over aan het denken?

Klinkt erg herkenbaar xD Vooral laatst tijdens de mda ik snapte er niks van en het was me eerste keer :tongueout:

OT: Als mensen hun hoofden van kleur beginnen te veranderen xD

DDeeJay

Belezen gebruiker
als je op een festival naar het wc gaat en eraf komt terwijl je nog nizet bent geweest

... en daar dus eigelijk 2 min gwn hebt gestaan

DutchCookie

Bewuste gebruiker
je staat te pinnen en zo druk bezig bent met het bekijken van je nieuwe trui met leip patroontje dat je alleen je pinpas terugpakt en het geld mooi laat hangen voor de persoon achter je,
de teringlijer zei niks maar toen ik het me besefte was hij al aan het einde van de straat.
wel grappig dat hij vol begon te sprinten :tearsofjoy:

knolselderij

Wijs gebruiker
DutchCookie zei:
je staat te pinnen en zo druk bezig bent met het bekijken van je nieuwe trui met leip patroontje dat je alleen je pinpas terugpakt en het geld mooi laat hangen voor de persoon achter je,
de teringlijer zei niks maar toen ik het me besefte was hij al aan het einde van de straat.
wel grappig dat hij vol begon te sprinten :tearsofjoy:

ik heb zelfs nuchter 40 euro vergeten te pakken omdatk nt was nt bellen vorige week

henkdevries

Belezen gebruiker
ik heb een keer 250 euro in een pin apparaat gevonden, netjes terug gebracht.
maar als je pint houw je koppie er bij!

Karhu

Wijs gebruiker
Ook een keer laten zitten, gelukkig woon ik in een kleinere stad was het 's nachts en buiten het centrum :). Niemand die het ophaalde dus werd weer lekker naar binnen gezogen en teruggestort!

Qocaïne zei:
Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.

nou dat gebeurt me ook wel eens als ik stoned ben :wink:
ik zie geen diepte dus hield me aansteker altijd te ver wel.
in middels is dat gewend.
als ik loop voel ik me benen niet lijkt net op vlieg ofzo :grin:
veel energie ,praat aan een stuk door & zeg wat ik denk & ik ben helemaal happy

Druppeltje

Bewuste gebruiker
als je naar buiten kijkt; en t toch wel erg lijkt alsof iedereen die langsrijdt naar z'n werk rijdt...en warempel dat het dus zoineens 8uur in de ochtend is.

Intoxication

Bewuste gebruiker
wtf is dat met dat pinnen? bij ons moet je eerst je geld eruit halen en krijg je dan je bankkaart terug, tenzij je ht beide vergeet natuurlijk :P

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Als je een motorboot na kan doen.

Maat van mij had gister 2,5 pillen op en t was fucking koud buiten, klappertanden als de motherfucker en hij maakte plots een vaag geluid met zn mond: bwoee
Door de pillen en de kou klonk het zo: bwoe-woe-woe-woe-woe-woe-woe.

henkdevries zei:
ik heb een keer 250 euro in een pin apparaat gevonden, netjes terug gebracht.
maar als je pint houw je koppie er bij!

Waaaah! Lucky bastard, ik had zelf het geld gewoon gehouden.

Druppeltje

Bewuste gebruiker
als je in de spiegel naar je pupillen kijkt , en je eigen ziet in het pupil van je ogen en in de spiegel en in je ogen en weer spiegel....and so and so

DutchCookie

Bewuste gebruiker
Druppeltje zei:
als je in de spiegel naar je pupillen kijkt , en je eigen ziet in het pupil van je ogen en in de spiegel en in je ogen en weer spiegel....and so and so

dat zou echt een zieke mindfuck zijn als het mogelijk was haha

Poephoof

Newbie
-Als je boven een mobiele plee hangt op een festival waarin minstens 10 mensen gekotst en zeker 100 hebben zitten poepen. Je tijdens het nekken diep in haleert en denkt, DAMN dit ruikt best lekker, en nog een hijs lucht naar binnen werkt. :rolleyes:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Poephoof zei:
-Als je boven een mobiele plee hangt op een festival waarin minstens 10 mensen gekotst en zeker 100 hebben zitten poepen. Je tijdens het nekken diep in haleert en denkt, DAMN dit ruikt best lekker, en nog een hijs lucht naar binnen werkt. :rolleyes:

Je doet je naam wel eer aan hè?

Reza

Experimenterende gebruiker
Zaterdag vertrekt naar een feest. En na een ''poosje'' ergens opvangt dat t dinsdag is. Terwijl je maandags altijd om 7 uur begint. :rock:

Je gebeld word door je baas vraagt waar je bent, en boos word omdat hij op zondag belt.en de telefoon er weer op gooit. :rock: :tearsofjoy:
'tis zondag.. ben je goed of zo..!?.-.-' :tearsofjoy:

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Reza zei:
Zaterdag vertrekt naar een feest. En na een ''poosje'' ergens opvangt dat t dinsdag is. Terwijl je maandags altijd om 7 uur begint. :rock:

Je gebeld word door je baas vraagt waar je bent, en boos word omdat hij op zondag belt.en de telefoon er weer op gooit. :rock: :tearsofjoy:
'tis zondag.. ben je goed of zo..!?.-.-' :tearsofjoy:

Lol

deze is echt goed!!!!!

ideaal

Newbie
als je paar dikke lijnen coke hebt gesnoven en half uur later je neus gaat snuiten
boven de tafel en je snot weer gaat op snuiven in de hoop dat er nog coke in zit:P

:rock:

Bovenaan