Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Flameon zei:Een onverwoestbaar monster wordt .... terwijl je normaal zorgzaam en braaf bent
luchtigtoetje zei:als je de aarde probeert te stoppen met draaien, door je vast te grijpen aan de stoel.
Chris Pontius zei:Flameon zei:Een onverwoestbaar monster wordt .... terwijl je normaal zorgzaam en braaf bent
Wat en wie heb je nou weer gesloopt, Flameon?
Lucht je hart maar.
Flameon zei:Chris Pontius zei:Flameon zei:Een onverwoestbaar monster wordt .... terwijl je normaal zorgzaam en braaf bent
Wat en wie heb je nou weer gesloopt, Flameon?
Lucht je hart maar.
Niks, maar ben wel ooit, lang geleden, eens heel boos op iemand geworden .... terwijl ik zelden boos ben, en al helemaal niet op die manier. Ben ik opzich best van geschrokken toen
Iedereen doet weleens wat fout.Flameon zei:Niks, maar ben wel ooit, lang geleden, eens heel boos op iemand geworden .... terwijl ik zelden boos ben, en al helemaal niet op die manier. Ben ik opzich best van geschrokken toen

Wat een actie :Pfunky_skunk_junky zei:Je struikelt over een stoeprand, je voorover valt en de grond al op je af ziet komen, maar ineens zo hard kan rennen dat je toch nog overeind komt![]()
![]()
funky_skunk_junky zei:Je struikelt over een stoeprand, je voorover valt en de grond al op je af ziet komen, maar ineens zo hard kan rennen dat je toch nog overeind komt![]()
![]()
Sublimo zei:funky_skunk_junky zei:Je struikelt over een stoeprand, je voorover valt en de grond al op je af ziet komen, maar ineens zo hard kan rennen dat je toch nog overeind komt![]()
![]()
Haha, zo herkenbaar !![]()
jcutter zei:Als je in één keer ontzettend hard moet lachen, en het ritme van je eigen gelach hoort samensmelten tot één geheel. Je kijkt om, en je ziet je mede-trippers kijken hoe je lol hebt en hun krijgen meestal dan ook lol, omdat ik lol heb, want het is dan zo verrukkelijk aandoenlijk. En dit terwijl je zit en steeds in je gezicht wrijft omdat de tranen uit je traanbuizen schieten...
seth zei:als je je in de zetel ligt af te vragen waar je vriendin met de frieten blijft, dan beseft dat ze naast je zit en midden de zin: "ben je nu niet om..." beseft dat je al een half uur klaar bent met eten
Top..W.F.L. zei:seth zei:als je je in de zetel ligt af te vragen waar je vriendin met de frieten blijft, dan beseft dat ze naast je zit en midden de zin: "ben je nu niet om..." beseft dat je al een half uur klaar bent met eten
Top..
DDeeJay zei:als je het uur van je gsm niet meer afkan lezen en vervolgens aan iemand vraagt het voor jou te lezen en die antwoord... zet je gsm dan op
luchtigtoetje zei:DDeeJay zei:als je het uur van je gsm niet meer afkan lezen en vervolgens aan iemand vraagt het voor jou te lezen en die antwoord... zet je gsm dan op
haaaaaaaaahahaha ja dat ken ik![]()
![]()
Je hier bent! :rock:
lukte dit wel goed? of waren het gewoon random letters bij elkaar?Olijfboompje zei:Als je niet meer kan praten en communiceert door middel van berichten tikken in je mobiel en die laat zien aan je maten![]()
Ze wisten er telkens wel wat normaals van te makengamezz zei:lukte dit wel goed? of waren het gewoon random letters bij elkaar?Olijfboompje zei:Als je niet meer kan praten en communiceert door middel van berichten tikken in je mobiel en die laat zien aan je maten![]()
![]()
Olijfboompje zei:Ze wisten er telkens wel wat normaals van te makengamezz zei:lukte dit wel goed? of waren het gewoon random letters bij elkaar?Olijfboompje zei:Als je niet meer kan praten en communiceert door middel van berichten tikken in je mobiel en die laat zien aan je maten![]()
![]()
![]()
Dat is iets wat je mij niet zou moeten vragen op dat moment.Fresh zei:Olijfboompje zei:Ze wisten er telkens wel wat normaals van te makengamezz zei:lukte dit wel goed? of waren het gewoon random letters bij elkaar?![]()
![]()
maar nu de hamvraag; klopte dat ook?
jcutter zei:..Als je mij grappig vind......![]()
luchtigtoetje zei:Als je op de kat zn rug ala Never Ending Story naar de keuken vliegt..
mephuser zei:luchtigtoetje zei:Als je op de kat zn rug ala Never Ending Story naar de keuken vliegt..
Dat doe ik regelmatig![]()
![]()
luchtigtoetje zei:mephuser zei:luchtigtoetje zei:Als je op de kat zn rug ala Never Ending Story naar de keuken vliegt..
Dat doe ik regelmatig![]()
![]()
Dan ben ik in ieder geval niet de enige hehe![]()