hallo allemaal, ik heb mezelf net maar lid gemaakt, omdat ik het echt superinteressante reports vind, die jullie allemaal schrijven en vooral de manier waarop. prachtig. zelf heb ik denk ik ookgenoeg ervaringen met allerlei soorten drugs, alleen zit ik nu in een periode dat ik wil proberen de chemische drugs achter me te laten. wel moeilijk af en toe, vooral op een feestje waar ieder zwaar uit z,n dak aan het gaan is. ik heb natuurlijk de afgelopen 12 jaar eigenlijk alleen maar leuke dingen meegemaakt op drugs.. veel gelachen gedanst slap geouwehoert enz.. het enige waar ik af en toe de fout in ging was de dosering met ghb, wat eigenlijk mijn favoriete drugs was, is.. na 10 jaar had ik het eindelijk door 1 keer in de 2 uur 3kwart buisje, en dan gaat het altijd goed.. maar ookdat wil ik achter me gaan laten, wil over gaan op de natural drugs, heb het afgelopen jaar al een paar ayahuascaritueels gedaaan, en wil proberen als ik voortaan naar feestjes ga paddootjes te nemen ofzo. maar ik moet zeggen als ik dan sommige reports lees, dat ik dan weer ga twijfelen aan mezelf en denk dat het mischien toch wel bij me past dat drugsgebruik af en toe, haha.. zijn er meer mensen op het forum die hier mee bezig zijn? ik ben van plan om vrijdag naar een paddestoelenritueel te gaan, en ik zal proberen om daarna ook zo een mooi verslag te maken.. doeiiiiii oh ja dan heb ik bog een mooie spreuk die ik gelezen heb, en met jullie wil delen : zoals een bloem de zon nodig heeft om bloem te worden, zo heeft een mens de liefde nodig om mens te worden..
en wat betreft het paddo ritueel, ja dat moet ik zelf ook nog ervaren.. het lijkt me in ieder geval heel leuk, het is ergens op een boerderij met halloween. en het wordt geopend met een vuur ritueel, verder worden er mantra,s gezongen en kan je zelf instrumenten meenemen om op te spelen,