jippie, ik ben lid geworden..

partykat

Newbie
hallo allemaal, ik heb mezelf net maar lid gemaakt, omdat ik het echt superinteressante reports vind, die jullie allemaal schrijven en vooral de manier waarop. prachtig. zelf heb ik denk ik ookgenoeg ervaringen met allerlei soorten drugs, alleen zit ik nu in een periode dat ik wil proberen de chemische drugs achter me te laten. wel moeilijk af en toe, vooral op een feestje waar ieder zwaar uit z,n dak aan het gaan is. ik heb natuurlijk de afgelopen 12 jaar eigenlijk alleen maar leuke dingen meegemaakt op drugs.. veel gelachen gedanst slap geouwehoert enz.. het enige waar ik af en toe de fout in ging was de dosering met ghb, wat eigenlijk mijn favoriete drugs was, is.. na 10 jaar had ik het eindelijk door 1 keer in de 2 uur 3kwart buisje, en dan gaat het altijd goed.. maar ookdat wil ik achter me gaan laten, wil over gaan op de natural drugs, heb het afgelopen jaar al een paar ayahuascaritueels gedaaan, en wil proberen als ik voortaan naar feestjes ga paddootjes te nemen ofzo. maar ik moet zeggen als ik dan sommige reports lees, dat ik dan weer ga twijfelen aan mezelf en denk dat het mischien toch wel bij me past dat drugsgebruik af en toe, haha.. zijn er meer mensen op het forum die hier mee bezig zijn? ik ben van plan om vrijdag naar een paddestoelenritueel te gaan, en ik zal proberen om daarna ook zo een mooi verslag te maken.. doeiiiiii oh ja dan heb ik bog een mooie spreuk die ik gelezen heb, en met jullie wil delen : zoals een bloem de zon nodig heeft om bloem te worden, zo heeft een mens de liefde nodig om mens te worden..

TrippyShit

Badass junkie
Welkom op het forum :P Tiss alleen niet het beste tripreport dat ik ooit gelezen heb moet ik eerlijk toegeven :openmouth:

En wat versta je onder een paddoritueel? :P

partykat

Newbie
het was ook helemaal niet mijn bedoeling om het beste trip report te schrijven, en daar gaat het toch ook niet om?! :rolleyes: en wat betreft het paddo ritueel, ja dat moet ik zelf ook nog ervaren.. het lijkt me in ieder geval heel leuk, het is ergens op een boerderij met halloween. en het wordt geopend met een vuur ritueel, verder worden er mantra,s gezongen en kan je zelf instrumenten meenemen om op te spelen, :rockband: :rockband: maarrr..... en dat vind ik het allerleuks er komen ook dj,s om psytrance te draaien, dus er kan ook heerlijk gedanst worden, en dat blijft toch altijd leuk, vind ik.. en zoals ik al zei ik ga proberen om er een mooi verslag van te maken, alkan ik zeker niet beloven dat dat dan het allerbeste tripreport word wat je ooit hebt gelezen, :)

Angramar Temenos

Badass junkie
partykat zei:
het was ook helemaal niet mijn bedoeling om het beste trip report te schrijven, en daar gaat het toch ook niet om?! :rolleyes: en wat betreft het paddo ritueel, ja dat moet ik zelf ook nog ervaren.. het lijkt me in ieder geval heel leuk, het is ergens op een boerderij met halloween. en het wordt geopend met een vuur ritueel, verder worden er mantra,s gezongen en kan je zelf instrumenten meenemen om op te spelen, :rockband: :rockband: maarrr..... en dat vind ik het allerleuks er komen ook dj,s om psytrance te draaien, dus er kan ook heerlijk gedanst worden, en dat blijft toch altijd leuk, vind ik.. en zoals ik al zei ik ga proberen om er een mooi verslag van te maken, alkan ik zeker niet beloven dat dat dan het allerbeste tripreport word wat je ooit hebt gelezen, :)

Dansen en feesten op paddo's is geen aanrader (of je moet enorm veel tripervaring hebben..)

Wacky

Badass junkie
Niet mee eens.
Mijn eerste trip was op een feestje, en het was de beste ooit.
Wel aan te raden om goede vrienden bij je te hebben en een feestje te kiezen waar je ergens heen kan, een boerderij waar genoeg ruimte omheen is is prima.

partykat

Newbie
ik denk dat dansen, muziek en paddo,s wel samen gaaan, alleen ligt het voor iedereen anders. en ook de setting is wel belangrijk denk ik. dit is een avond waar iedereen komt om in een fijne sfeer paddestoelenthee te drinken, er is zelfs ook een soort van sjamaan bij, en er worden bepaalde rituelen gedaan, en het is zeker niet zomaaar een feestje waar jan en alleman op afkomt, want dan ben ik het met je een dat het mischien geen goede combinatie is.. ik zie het als een soort ayahuascaritueel, maar dan met paddo,s , psytrance, en mischien iets meer op de ontspanning en plezier gericht en dat zijn voor mij allemaaal leuke ingredienten voor een leuke halloween avond...

Riel

Bewuste gebruiker
welkom partykat :wave:

paddo's zijn totaal geen partydrugs en is dan ook af te raden op normale feestjes. maar zo'n paddoritueel lijkt me wel supergaaf zeg :)
Je moet vooral duidelijkheid voor jezelf scheppen. Als je echt wilt stoppen met chemische drugs doe dat dan ook ook. Als je het niet weet ga je gewoon wat minderen en pas als je er echt weer zin in hebt ga je toch lekker uit je dak :wink:

TrippyShit

Badass junkie
partykat zei:
het was ook helemaal niet mijn bedoeling om het beste trip report te schrijven, en daar gaat het toch ook niet om?! :rolleyes:

Ik wil niet afzeiken. Houd ik niet van en zijn er al een paar van hier op het forum.
MAAARR.. daar gaat het eigenlijk wel om. Dit is de sectie om je tripreport te plaatsen.
Jij schrijft geen tripreport :P

Zoals ik al zei, niet afzeikend of aanvallend bedoeld :)
Veel plezier op het forum verder!!

partykat

Newbie
ik weet niet hoe dat moet als je op een stukje wilt reageren, dat je dan dat stukje kan laten zien. maar het gaat om de 2de reactie van trippyshit.. ja je hebt helemaal gelijk, ik had verder nog nergens echt naar gekeken behalve naar de tripreports, en ik besef nu idd dat mijn stukje daar niet helemaal thuis hoort, ach ja, beginnersfoutje toch? nu ik het forum iets meer doorspit heb had ik het mischien beter bij drugs enzo kunnen zetten, nou ja volgende keer beter.. en de rest bedankt voor jullie ips..

nicolai

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
partykat zei:

Dansen en feesten op paddo's is geen aanrader (of je moet enorm veel tripervaring hebben..)
misschien juist wel een aanrader...dan heb je in ieder geval een goede vibe en heb je minder tijd om zelf na te denken.

Spor

Wijs gebruiker
Sow, jezus als ik niet wist dat ik het zelf niet geschreven had zou ik zweren dat ik het geschreven had :grin:

Ik gebruik dan iets korter (7jaar) fanatiek, en mijn favo drugs wisselt nogal eens af maar heb ook een GHB periode gehad met ongeveer zo'n probleem als jij. In het begin ging alles goed met GHB maar steeds meer en steeds vaker KO totdat mn ouders me vonden en ik niet meer wakker werd.

Verder wat er staat dat je chemische middelen achter je wil laten herken ik ook wel in zekere zin, maar ik vind dat ik nog niet helemaal klaar ben met experimenteren :grin: daarbij hou ik er zelf inderdaad ook wel van om wat chemische zooi te nemen op een feestje, feit blijft toch dat daar geen plantje tegenop kan :sunglasses:

Ik doe het vaker wel tijden, maar ik weet eigenlijk toch dat ik vroeg of laat wel weer iets chemisch pak, of dan wel op een feestje of anders wat om te trippen. Vind ik verder ook niet erg, eens in de zoveeltijd moet dat ook kunnen namelijk. Ik zie het niet als verslaafd zijn, ik vind het gewoon een ontzettend goeie toevoeging aan mijn leven !

partykat

Newbie
hoi hoi, grappig dat je jezelf zo in mijn berichtje herkent, en ja ik vind ook wel dat het op z,n tijd moet kunnen. aleen na 10 jaar feesjes en veel drugs gebruik ben ik ook heel erg benieuwd hoe het is om natural high te zijn. dat schijnt nl ook te kunnen, door gezonde voeding, meditatie, yoga, ayahusca sessie, lekker buiten leven.. en ik weet niet of dat het nou is voor mij, maar ik wil het wel een keer ervaren hebben, snappie? ik hen ook met bijna alle drugs geexperimenteer, dus dit is ook een soort experiment, en dan kan ik daarna altijd nog terug. :stoned:

vogel

Bewuste gebruiker
lid van een drugsforum D R U G S

Pas maar op zometeen krijg je spijt, net als vogel, van de tijd die je in drugsforum heb gestoken,

Voor Spiritualiteit schiet dit drugsforum ernstig tekort

verdiep je in sjamanisme en andere gein

op een gegeven moment went dat zoeen drugsforum ,, dan krijg je zoeen Drugsmentaliteit

Sjamaankwaliteiten krijg je niet van drugsforum

als ontheemde ziel zal je via drugsforum niet ontwaken
http://www.soulsofdistortion.nl/
klik op download bovenaan,,of links op free ebook,, voor het boek in PDF,
Ontheemde Zielen Ontwaken
Een samengaan van wetenschap en spiritualiteit

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
vogel zei:

Pas maar op zometeen krijg je spijt, net als vogel, van de tijd die je in drugsforum heb gestoken,

op een gegeven moment went dat zoeen drugsforum ,, dan krijg je zoeen Drugsmentaliteit

Dan kan jij toch de 'spiritualiteit' verspreiden die je mist? Ik bedoel toen ik en adreno hier onze ayahuasca reports poste was er slechts 1 ayahuasca report wat eerder gepost was. Nu zie je zoveel aya reports uit de grond schieten en veel meer mensen maken er dus zo kennis mee.
Je kan daar zelf veel invloed op hebben :)

En Kat leuk dat je er bent, die paddo ceremonie klinkt wel intressant. Ik denk wel dat ik weet waar het is, ben wel is op die boerderij geweest, wel leuk om daar beetje rond te spacen lijkt me. Worden af en toe ook goa feestjes georganiseerd dus moet wel goedkomen lijkt me.

Ik heb ook het idee dat ik jou ontmoet heb bij een ayahuasca ceremonie op de boerderij.. maar daar pm ik je nog wel over :wink:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
vogel zei:

Jezus...

Bovenaan