Jointjes draaien, wanneer het moeilijkst?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
De titel zegt eigenlijk genoeg, dus trap zelf wel gelijk af;
Het moeilijkst was dus deze, ik heb er dik een half uur over gedaan, het lukt maar niet, alles werd steeds zwart en er kwam steeds licht van die vloei af, ik kon amper zien waar ik mee bezig was (geslaagd weekend gehad, ja) Maarrr hij is af en zelfs aansteken is moeilijk, dus daar ga ik nu even een poging aan wagen!

(Mits ik de zoekfunctie niet erg genoeg mishandeld heb, of dit topic te veel onzin uitstaalt heb ik geen bezwaar tegen een slotje of een linkje :))

Edit: Het lijkt op dit moment wel redelijk logisch :)

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het deel dat ie toen paddo's op had ontbreekt uit het verhaal :wink:

De moeilijkste momenten zijn altijd buiten als het waait op nr1 en in de bus nr2. Sjekkies in de bus en buiten lukt altijd wel, maar een joint moet je echt ergens neer kunnen leggen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
raging_bull zei:
Ik denk dat het deel dat ie toen paddo's op had ontbreekt uit het verhaal :wink:

De moeilijkste momenten zijn altijd buiten als het waait op nr1 en in de bus nr2. Sjekkies in de bus en buiten lukt altijd wel, maar een joint moet je echt ergens neer kunnen leggen.
Ik bedoelde stiekem ook onder invloed waarvan. Ik zei het al, het topic leek zo logisch daarnet.

yellowmoon zei:
waar heb je het over eigenlijk :grin:

Maar zo erg is het toch niet :flushed:

Oh en met paddo's moet ik niet aan wiet denken, maagje is niet zo sterk :) Word (nog) misselijk(er) als ik er alleen al aan denk.

MetaalKonijn

Badass junkie
Als je 't maar in een team van 2 mensen doet, dan lukt joint draaien altijd prima, tenzij de ene zo ziekelijk bezopen is dat ie de boel constant scheef houdt. :P

Joints draaien op XTC is wel een moeilijke zaak, scheurende zweet lange vloei. :P

azgaza

Badass junkie
Als ik goed dronken ben wordt draaien behoorlijk moeilijk (dan bedoel ik zo dronken dat je tegen black out aan zit). In paddo trips kan het erg lang duren ik had een keer een trip waarin het vloeitje steeds wegdraaide in een lichaam in een laken veranderde, dat was zo verwarrend dat ik de joint had neergelegd en het een half uurtje later weer had geprobeerd. Maar dat lukte wel uiteindelijk.

Jaimie

Belezen gebruiker
Met paddo's heb je meestal geen hand-oogcoördinatie meer,ofwel zijt ge zoveel ant lachen dat het niemeer lukt,ofwel ziet ge uw vloeitje anders. Maar tis soms wel zalig om te paffen naar mate uw trip eindigt of in midden ervan

:stoned:

azgaza

Badass junkie
Normaal als ik in een paddo trip draai lukt het prima, maar ben ik wel ruim een half uur bezig, en vergeet ik steeds dat ik aan het draaien was. Toch worden het altijd prima joints uiteindelijk.

PePhenkie___//

Experimenterende gebruiker
het moeilijkste joint draaien is wanneer je het ergens doet waar het niet mag + je hebt genoeg drank op(lees: je bent smoor) + baap paranoia

maar zoals metaalkonijn zegt met zn 2en draaien werkt altijd en ik denk dat hij mij bedoelt met ziekelijk smoor zn joint scheef houden als ie draait :P

matthijs

Badass junkie
Oiv LSD is echt te kut.... je hebt hem dan vast en wil gaan draaien, maar ondertussen voelt het, alsof je vingers héél ergens anders zitten.
Op feestjes is ook altijd te kut. Met wiet kan het nog wel... maar hasj is echt zwaar irritant.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
op paddo's, op drank, op feestjes,...
meestal kan het me dan niet zoveel meer schelen en laat ik 'm door iemand anders rollen

(laatst ben ik omvergevallen toen ik een joint wou rollen; had veel te veel gedronken en toen ik de joint wou dichtdraaien ging m'n lichaam zo mee dat ik viel :rolleyes: :grin: )

shokora

Wijs gebruiker
het kutst joints draaien vind ik wanneer je vrij "dronken" en stoned bent, en dan buiten een joint draaien, terwijl het fokking koud is... Dan wil dat vloeitje niet lekker, en eindig je 9 van de 10 keer met een verfrommelt/gescheurd vloeitje :r

MetaalKonijn

Badass junkie
shokora zei:
het kutst joints draaien vind ik wanneer je vrij "dronken" en stoned bent, en dan buiten een joint draaien, terwijl het fokking koud is... Dan wil dat vloeitje niet lekker, en eindig je 9 van de 10 keer met een verfrommelt/gescheurd vloeitje :r

Kwestie van oefening baart kunst dan.. "focus, young grasshopper". :P

Jeller

Badass junkie
op lsd nen joint rollen valt goe mee vind ik ze.. ma in de wind of rechtstaand op een feestje zou ik er mij dan ook wel nie aan wagen

matthijs

Badass junkie
Rechtstaand lukt me meestal wel redelijk als ik niet al teveel gezopen heb. Maar dan wel met wiet... hasj moet je echt in je joint leggen... wiet kan je gewoon met de tabak mengen.
Het kutste is bij mij meestal het gedeelte vóór dat ik daadwerkelijk tot draaien overga... dus het verkruimelen, tipje maken etc.

Dissonant

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Als ik goed dronken ben wordt draaien behoorlijk moeilijk (dan bedoel ik zo dronken dat je tegen black out aan zit). In paddo trips kan het erg lang duren ik had een keer een trip waarin het vloeitje steeds wegdraaide in een lichaam in een laken veranderde, dat was zo verwarrend dat ik de joint had neergelegd en het een half uurtje later weer had geprobeerd. Maar dat lukte wel uiteindelijk.

Hoe zat ik ook ben, ik tover altijd op 1-2-3 een goede joint tevoorschijn. Ik moet dan niet eens kijken naar wat ik aan het doen ben, dat automatisme zit in m'n vingers. Ik verschoot er laatst zelf van :grin:

Onder de paddo's lukt het enkel als de trip al ver voorbij is(vroeger wil ik ook niet smoren) Ik heb het 1 keer geprobeerd toen ik nog volop aan het trippen was, en toen lukte het niet, er waren precies 5 plakranden en mijn papiertje leek vloeibaar te worden enzo. Ik zag gewoon niet waar ik moest likken of draaien.

azgaza

Badass junkie
Ik kan meestal nog wel draaien als ik al niet meer kan lopen (bij dronkenschap dus), dus dat ik dubbel zie, omval etc. maar adn lukt draaien nog wel. Maar vlak rond black outs is het meestal echt onmogelijk.

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Als ik bij een feest naar buiten ga, of kom uit de kroeg wandelen.
En het is heel koud buiten en heb vrij veel speed gehad.
Dan kan ik et niet meer. Maar als ik dronken ben nog wel.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ja ok als ik mezelf niet meer kan bewegen lukt het ook niet meer.

Haha deze conversatie doet me zin krijgen om nog eens goed te zuipen. Het is weer enkele maanden geleden dat ik tegen mezelf gezworen heb dat ik nooit meer zou drinken :grin:

jasper

Wijs gebruiker
als ik dronken ben (zie soms zwaar dubbel en dan moet ik m'n ene oog dicht houden om te zien welke de echte joint is)

Frisko

Badass junkie
als ik veel sossa opheb en zweethanden heb tot en met,en het beven nie te vergeten!!!
of gewoon als ik onder de douche uitkom(wat ik nu ga doen overigens)
mzzl :wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Psycho_Chrono zei:
als je net in je broek gekakt hebt en nog lopend een Smoerie moet draaien.
Hoe ver weg was je toen dat gebeurde?

MetaalKonijn zei:
shokora zei:

Kwestie van oefening baart kunst dan.. "focus, young grasshopper". :P
Dat went bij mij ook niet hoor, koude handen+wind=niet kunnen draaien. Hell, koude handen alleen al! Net als versgewassen handen, droge handen en overdreven zweethandjes :)

MetaalKonijn

Badass junkie
Overdreven zweethandjes is wel een sleutelprobleem bij b44pk0 bouwen inderdaad, maar droge/gewassen/zwembad handen is een kwestie van ietwat speeksel toevoegen aan je vingertoppen, en ze dan lichtjes afvegen.

Het gaat om de details. :smoke:

(heerlijk, onzinnig jointbouwpr0praat. :mrgreen: )

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
MetaalKonijn zei:
Overdreven zweethandjes is wel een sleutelprobleem bij b44pk0 bouwen inderdaad, maar droge/gewassen/zwembad handen is een kwestie van ietwat speeksel toevoegen aan je vingertoppen, en ze dan lichtjes afvegen.
Ik wilde dat in eerste instantie niet posten, omdat ik het raar vond, maar goed, te laat. Zoiets doe ik ook, maar dan er op hijgen, niet te veel spuug uiteraard. (omg, dit topic maar beter naar onzin verhuizen?)

Veel te ver off topic, maar wil er geen heel topic aan wijden: Wietallergie, anyone? Ik blow nu weer 2 weekjes ofzo en zo'n beetje bij elke joint moet ik niezen en krijg dan zo'n brandend gevoel in m'n borst alsof je een redelijke sterke drank drinkt :rolleyes: lekker wel.. maar niet goed denk ik :grin:

Jaimie

Belezen gebruiker
Hoe meer je blowt,hoe minder last je ervan hebt :P

Het went gewoon :)

Tenzij dat je elke dag meerdere joints rookt,dan zou je wel eens een rokershoest kunnen krijgen

Jaimie

Belezen gebruiker
Ik had het over uw brandend gevoel in de borst maar nu zie ik dat je weer blowt,ik had daar eerst over gelezen en dacht dat je nog maar 2 weken blowde :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Jaimie zei:
Ik had het over uw brandend gevoel in de borst maar nu zie ik dat je weer blowt,ik had daar eerst over gelezen en dacht dat je nog maar 2 weken blowde :grin:
En zo heb ik dus verraden hoe laat het is :)

Haha, nee ik heb 5 jaar geblowt, 8 maandjes gestopt, nu weer sinds 2 weken. Ik rook ook weer meer dan normaal, combinatie van dat + een al niet zo'n gezonde binnenkant.. never mind :þ

Bovenaan