Jouw favo benzo?

Druppeltje

Bewuste gebruiker
kan niet kiezen.
Ik wissel :
van valium, naar seresta dan naar temazepam dan naar zopiclon(ow dit is geen pam he)..en dan weer andere volgorde: door het wisselen blijft de werking optimaal bij mij.

W.F.L.

Badass junkie
Scopolamine zei:
Flunitrazepam
Aprozolam
Oxazepam

1. Flunitrazepam
2. Alprazolam
3. Midazolam

:)

(Het is trouwens alprazolam, je hebt 2 maal alprozolam ingetypt.. shit is wel pro ja :grin:)

Frog83

Bewuste gebruiker
tot nu toe: 1-Diazepam
2-Alprazolam
3-Oxazepam
Dizepam omdat het lekker lang werkt doorwerkt.
Alprazolam voelt gewoon lekker :grin:
Oxazepam omdat het gewoon ook lekkerder voelt als de meeste middelen die ik ken, en ik deze veiligst vind om in hele grote doseringen te gebruiken.

Van de weel ga ik Flunitrazepam proberen (merk naam Rohypnol).
hoor en lees hier veel goede dingen over, ben benieuwd :grin:

Edit: de oxazepam duurt bij mij vaak wel to anderhalf 2 uur voor het gaat werken,dat vind ik wel een nadeel.
binnekort is dit over ik ben de pammetjes enzo zat, heb het nie meer in dehand, wil nie zielig doen was ik zelf bij. maar onderschat het niet kinders :wink:

hmkey

Experimenterende gebruiker
Heb alleen nog maar temazepam en nitrazepam gebruikt :grin:
De nitrazepam begint wel beetje uit te werken ook al neem ik het niet dagelijks :wink: geen idee welke ik "hierna" ga vragen ik denk diazepam :)

L

Lid 6909

Gast
Alleen nog maar diazepam en temazepam gehad.

Van deze twee vond ik de temazepam het beste. (Recreatief en Functioneel)

Frog83

Bewuste gebruiker
Oxas kicken idd lekker in, merk van dizaepam van roche dat ik me lekker voel geen angst enzo maar mis het suffe benzo gevoel + werkt heel lang door.

gevolg ik pakkte veel te veel in het verleden en was daarna de halve dag in coma.
een Diazepammetje met een licht alcholish drnakje is wel een combi waar je echt vaag van word, pas hier mee op :).dan voel ik wel van wow iam van de wereld enzo, zeker in combi met een goede haze joint.

Update mijn favo benzo =GEEN BENZO srry voor de caps ken zo veel mensen inclusief mezelf die hemaal naar de klite gaan aande benzo's dat ik tog ef tante tut wil uithangen en wil waarschuwen.
het afkicken hiervan is zeker niet mals, en je slaapritme is zelf aantal maanden bebruik al dus danig verneukt dat het je minsten zo lang duurt sit weer op de rit te krijgen vaak veel langer rebound etc. Mensen zeggen altijd ik heb het in dehand enzo ja riep ik ook altijd.
Maar het zijn sterke benen die de welde van de benzo kunnen dragen, ontkenning is een van de eerste tekenen van verslaving. vppr de rest enjoy julie leven gebruik verstandig maar weet wel. je weet niet wat je slikt tenzij je laat testen, er is veel fake in omloop(ook blisters doodsjes series nummers), wie weet zit er dalijk wel iets in wat zwaar kanker verwekkend is ofso bijv. :openmouth: zowieso wie wil er nu altijd als eenzombie leven.

dit is voorlopig me laatse preek hier tegen benzos ik vind het persoonlijk keiharde hardrugs, net als alchol als dat nu uitgevonden was stond het ook gelijk op de hard drug lijst.....

ScoeS

Newbie
Ik hou het bij alleen mn favo dus geen top 3.
Flunitrazepam dan maar. Ik heb laatst 60 mg voor me laten verstoppen door mn moeder want met mijn persoonlijkheid zijn die dingen te lekker. Gelukkig ken ik mezelf een beetje inmiddels..

YawningMan

Belezen gebruiker
Winehouse zei:
Dormicum!!!!!
Meen je dit nou? Aangezien je al 100x een andere hebt genoemd, volgens mij ga je ze allemaal af. De recreatieve waarde van midazolam is volgens mij nou niet echt groot :rolleyes:

Winehouse

Badass junkie
YawningMan zei:
Winehouse zei:
Dormicum!!!!!
Meen je dit nou? Aangezien je al 100x een andere hebt genoemd, volgens mij ga je ze allemaal af. De recreatieve waarde van midazolam is volgens mij nou niet echt groot :rolleyes:
Ja ik wissel steeds van favo benzo
Mag dat niet?
Dormicum gisteren voor het eerst geprobeerd: geweldig!

Beanhead

Badass junkie
Heb even een vraagje als je uit deze zou moeten kiezen:

Diazepam (valium)
Nimetazepam ("Happy 5")
flunitrazepam (rohypnol)
clonazepam (klonopin)

Wat is de meest leuke?

Pammer

Bewuste gebruiker
Beanhead zei:

Diazepam (valium)
Nimetazepam ("Happy 5")
flunitrazepam (rohypnol)
clonazepam (klonopin)

Wat is de meest leuke?
Ik zou twijfelen tussen Diazepam & Flunitrazepam.
Ik denk Flunitrazepam in my opinion.

Winehouse

Badass junkie
Beanhead zei:

Diazepam (valium)
Nimetazepam ("Happy 5")
flunitrazepam (rohypnol)
clonazepam (klonopin)

Wat is de meest leuke?

Ik zou Diazepam of Flunitrazepam kiezen.

Oom Klaas

Badass junkie
Beanhead zei:
Winehouse zei:
Beanhead zei:

Diazepam (valium)
Nimetazepam ("Happy 5")
flunitrazepam (rohypnol)
clonazepam (klonopin)

Wat is de meest leuke?

Ik zou Diazepam of Flunitrazepam kiezen.

Op jouw benzoadvies kan ik bouwen :sunglasses:

nimetazepam en nordazepam had ik echt nog nooit van gehoord!
Calmday vind ik trouwens wel een leuke merknaam voor die nordazepam :grin:

westergas

Belezen gebruiker
Diazepam.
Als je daar genoeg van neemt ( ongeveer 30mg) dan merk ik 2 dagen later nog dat ik easy going ben. Normaal erger ik me aan kleine dingen maar dan kan t me gewoon niet zo veel schelen. Heel verslavingsgevoelig dus.

westergas

Belezen gebruiker
Carlitos zei:
Westergas is een amsterdammertje ?
Crackjunks bij westergasfarbirek altijd vet

Ja man! Alleen als ik naar de gas ga red ik het niet met een beetje crack, dan snuif ik altijd paddestoelen.

TheFuckingDutchman

Experimenterende gebruiker
Hoe zijn jullie eigenlijk aan de benzo's geraakt. Via een kuurtje voor iets of toch gewoon interesse (hoe ik aan lsd en paddo's begonnen ben)

Bovenaan