Jouw favo keuze?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dat verschilt per keer. LSD vind ik fijn omdat het lekker lang duurt en gegarandeerd vrolijk is. Paddo's omdat het lekker kort duurt en heel onvoorspelbaar is.

Echelon

Belezen gebruiker
LSD all the way

laagdrempelig, helderder, intenser en makkelijker te sturen dan paddo's.

mijaser

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Dat verschilt per keer. LSD vind ik fijn omdat het lekker lang duurt en gegarandeerd vrolijk is. Paddo's omdat het lekker kort duurt en heel onvoorspelbaar is.
Maar is LSD niet een heel stuk duurder?

Oom Klaas

Badass junkie
Paddo's !
De (misschien fictieve) synergie van alle stoffen in de paddo geven een zoveel vervullender en fijner gevoel. 't Is natuurlijk en dat proef, voel, ruik en hoor je terug in je trip!
Paddo's zijn altijd een verassing tegenover LSD wat toch wat minder wisselender is.
En hoge dosissen paddo's vind ik veel uitdagender dan hoge dosissen lsd.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Oom Klaas zei:
Paddo's !
De (misschien fictieve) synergie van alle stoffen in de paddo geven een zoveel vervullender en fijner gevoel. 't Is natuurlijk en dat proef, voel, ruik en hoor je terug in je trip!
Paddo's zijn altijd een verassing tegenover LSD wat toch wat minder wisselender is.

QTF, plus dat er een betere energie in de paddo's zit. Dat chemische van de acid merk je echt wel als je het gaat vergelijken met planten.

Op een of andere manier worden paddo's hoe meer je neemt hoe aangenamer en makkelijker te verdragen dan hoge doses LSD trips.

Oom Klaas

Badass junkie
DrippTone zei:
Oom Klaas zei:
Paddo's !

QTF, plus dat er een betere energie in de paddo's zit. Dat chemische van de acid merk je echt wel als je het gaat vergelijken met planten.

Op een of andere manier worden paddo's hoe meer je neemt hoe aangenamer en makkelijker te verdragen dan hoge doses LSD trips.

Hoe hoger de dosis, bijvoorbeeld een dubbele gemiddelde portie voor mij, is veel lekkerder dan een dubbele dosis LSD. Paddo's voelen inderdaad echt veel natuurlijker, bij lsd merk ik dat het chemisch is. Daarom is denk ik LSD ook zo stuurbaar, de natuur laat zich niet zo makkelijk temmen als een gecreëerd molecuul.
Maar de sterkte van de trip, word veel heftiger wanneer je de dosis paddo verdubbeld, met LSD is de verdubbeling van de dosis voor mij minder heftig.

De natuur blijft voor mij met ziekelijke voorsprong boven de chemie.
:hearteyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
Voor ik LSD nam waren paddo's echt mijn lievelingsdrug, nu is dat LSD. Paddo's kan ik nog steeds erg warderen, en ze hebben iets speciaals, maar zeker niet iets om vaak te doen. Met paddo's ga ik liever met een paar goede vrienden de natuur in, of leuke film (earth lijkt me geweldig met paddo's) kijken. Met LSD op is alles opzich leuker, feesten, chillen, filosoferen, etc. Ook zijn de visuals veel leuker.

Ook word ik op lagere dosissen LSD totaal niet vaag in m'n kop; Ik snap alles perfect tot 100 mics, en merk redelijk weinig verschil tussen m'n "normale" gedachtegang en m'n gedachtegang op 50-80 ug lsd. Ik kan dus alles doen wat ik nuchter kan; Alleen veel leuker. Probeer dat maar op paddo's :confused: no way. Een keer naar een feestje in de buurt geweest met paddo's op; zo'n 3 uur lang buiten gezeten omdat ik het daar echt niet trok.

Irie

Belezen gebruiker
Niet te vergelijken, imo. Kan beiden enorm waarderen, maar het ene moment is geschikter voor paddo's en het andere voor LSD ... maar dat is puur een gevoel.

mijaser

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
mijaser zei:
ExceptionalInsight zei:
Maar is LSD niet een heel stuk duurder?
Haha nee, veel goedkoper. Zoals lucifer al zegt, maximaal 5 euro.
Dat is dan 5euro voor 1zegeltje?
Jah dat is idd wel een stuk goedkoper, maar aan LSD graak je ook moeilijker , niet? en het is vaker brol denk ik, of is dat niet zo?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
mijaser zei:
Jah dat is idd wel een stuk goedkoper, maar aan LSD graak je ook moeilijker , niet? en het is vaker brol denk ik, of is dat niet zo?
1 zegeltje ja. Ze zijn nu beiden illegaal, dus aan beiden is net zo makkelijk/moeilijk te komen lijkt me.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
mijaser zei:
1 zegeltje ja. Ze zijn nu beiden illegaal, dus aan beiden is net zo makkelijk/moeilijk te komen lijkt me.

Niet mee eens, paddestoelen kun je (als je er verstand van hebt) nog gewoon in de natuur vinden + dat er kweeksetjes te koop zijn.
De eerste die een kweeksetje LSD vindt, mag mij PM'en. :tearsofjoy:

OT: ik heb (nog) geen ervaring met LSD, dus kan er weinig over zeggen.
Wat ik wél kan zeggen is dat ik geen 1½ á 5 euro betaald heb voor een zegel van 100 ug, ben ik nu geripped? :P (neeh, ik neem aan dat voor deze prijs je een hofmannetje van 50 ug koopt en geen zegels van 100 ug each)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Pak Suiker zei:
Niet mee eens, paddestoelen kun je (als je er verstand van hebt) nog gewoon in de natuur vinden + dat er kweeksetjes te koop zijn.
Wijsneus. Ik ging er natuurlijk van uit dat hij 'op straat' bedoelde.

Pak Suiker zei:
Wat ik wél kan zeggen is dat ik geen 1½ á 5 euro betaald heb voor een zegel van 100 ug, ben ik nu geripped? :P (neeh, ik neem aan dat voor deze prijs je een hofmannetje van 50 ug koopt en geen zegels van 100 ug each)
Haha. Ik ben wel benieuwd naar wat je hebt moeten betalen. Ik betaalde voor mijn maya's (getest en bevestigd op 180µg) €3,50 per stuk.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
ExeptionalInsight zei:
Pak Suiker zei:
Haha. Ik ben wel benieuwd naar wat je hebt moeten betalen. Ik betaalde voor mijn maya's (getest en bevestigd op 180µg) €3,50 per stuk.

*slik*
Jij hebt het voor elkaar zeg, ik heb 100 ug rolling stones gekocht voor €6,- per stuk. :openmouth:[/quote]

timmaniac

Bewuste gebruiker
ha, ik jullie overtreffen doen :P

ganesha's getest 208 ug: 3 euro per stuk :rock:

maar ik heb dan ook echt een ziekelijke dosis geluk hiermee gehad :grin:

*showoff mode off

KoxBox

Badass junkie
Mijn favoriet zijn nog altijd de paddestoelen. Kort maar krachtig en het natuurlijke gevoel dat ik toch wel mis bij LSD.

timmaniac

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Wow, hoe recent heb je die gevonden? Ik mag hopen dat je groot hebt ingekocht! :hearteyes:
:sunglasses:

wel alleen voor eigen gebruik, maar dan wel voor komende jaar genoeg voor mij en mijn vrienden :P

J0rrit

Badass junkie
Ik zou zeggen mescaline, lekker natuurlijk zoals paddenstoeltjes met de lekkere heftige visuals van acid, en de minste mindfuck van de drie.

divided

Newbie
Hmm moeilijke keuze! Allebei 1 keer gedaan.. Ik denk dat ik kies voor paddo's! Omdat ik daarbij meer dingen ging zien enzo (dingen bewegen) en het mooie was vond ik dat ik m egt zat te spacen op mn sigaret haha, ik d8 telkens dat hij me boos aankeek! Heel lachwekkend :tearsofjoy:

divided

Newbie
Angramar Temenos zei:
Met paddo's ga ik liever met een paar goede vrienden de natuur in, of leuke film (earth lijkt me geweldig met paddo's) kijken.

Earth is idd erg leuk met paddo's hahahhaha heb me kapotgelachen bij een vogel die de paringsdans deed :grin:

underworld

Wijs gebruiker
divided zei:
Angramar Temenos zei:
Met paddo's ga ik liever met een paar goede vrienden de natuur in, of leuke film (earth lijkt me geweldig met paddo's) kijken.

Earth is idd erg leuk met paddo's hahahhaha heb me kapotgelachen bij een vogel die de paringsdans deed :grin:
met lsd is die ook echt te geniaal :grin:
heb serieus een lachkick van een uur gehad door die vogels.
en de hele tijd om de 5 minuten terug spoelen, he? hoe kan die overgang nou joh

psych-out

Bewuste gebruiker
met LSD zie je de visuals scherper dan bij paddo's
want met paddo's vind ik de visuals wat vager
LSD duurt langer en is iets lekkerder dan paddo's

mijn keuze gaat naar:

LSD

nicolai

Wijs gebruiker
Het is, vind ik, allebei leuk om te doen. Maar LSD heeft praktisch gezien meer voordelen, dus dat gebruik ik vaker en spontaner.

Qocaïne

Badass junkie
LSD FTW

Het hangt natuurlijk af van de stemming en het effect dat ik wil bereiken.
Maar voor het overgrote deel pak ik liever een tripje LSD.

Ik kan LSD erg waarderen om de vele hallucinaties, en toch 'herlderheid'.
Verder ben niet zo opgefokt, als dat ik met paddo's kan zijn. Vooral de mindfuck is weleens lastig.

Gewoon chill... :)

Vigilante

Wijs gebruiker
LSD; langer, rustiger in mn hoofd (niet minder hard trippen, maar minder chaos en minder hyperspeed.. gewoon kalmer), geen ranzige dingen eten, mooiere en scherpere visuals, geen last van me maag (had k met paddows altijd n beetje), kan gewoon eten en drinken tijdens lsd... enz

I (L) ACID

azgaza

Badass junkie
Mijn keuze gaat dus ook duidelijk voor LSD, heftigere mooiere scherpere visuals, het duurt veel langer dan krijgt het het toch voor elkaar om mentaal rustiger, fijner en rechtlijniger te zijn. Verder vind ik het gebrek aan lichamelijke bijwerkingen ook héél fijn (paddo's voelen lichamelijk niet super chill, LSD bij mij wel).

timmaniac

Bewuste gebruiker
na alletwee getest te hebben (ookal lsd pas 1 keer) zeg ik nu al: LSD.
het is het leuke van paddo's + energie - TE erge mindfucks.

azgaza

Badass junkie
timmaniac zei:
na alletwee getest te hebben (ookal lsd pas 1 keer) zeg ik nu al: LSD.
het is het leuke van paddo's + energie - TE erge mindfucks.

Vat het inderdaad prima samen, al kan LSD ook wel mindfucken, maar dan doet het het op een zo veel rechtlijnigere vatbaardere manier.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Bolea zei:
timmaniac zei:
LSD revival ftw!

vanaf 2010 maken we der gewoon de 2e 60s van :grin:

Met de hedendaagse haat,onbegrip,ruzie's,etc... wordt dat helaas nooit meer mogelijk.
Niet mee eens.
De jaren '60 waren ook geen happy times namelijk en juist als protest daartegen ontstond de provo beweging.
En als er 1 groep mensen knuffelig, love, peace en happiness is/was, dan zijn het wel de provohippies. :P

Bolea

Belezen gebruiker
Pak Suiker zei:
Bolea zei:
timmaniac zei:
LSD revival ftw!

vanaf 2010 maken we der gewoon de 2e 60s van :grin:

Met de hedendaagse haat,onbegrip,ruzie's,etc... wordt dat helaas nooit meer mogelijk.
Niet mee eens.
De jaren '60 waren ook geen happy times namelijk en juist als protest daartegen ontstond de provo beweging.
En als er 1 groep mensen knuffelig, love, peace en happiness is/was, dan zijn het wel de provohippies. :P

Ook niet mee akkoord(maar niet zeker of ik gelijk heb of niet),tijdens de provo beweging(voor de flower-power beweging),ging het er niet bepaald peacefull aan toe.Eerder relletjes,provo(caties),...pas op het eind van de provo beweging onstond de hippies & flower power.Heb eens lang geleden een boek gelezen van de provo beweging(met roel van duyn ofzoiets).

Bovenaan