Miss-Behaviour
Belezen gebruiker
Ik was gister op een feestje, pilletje naar binnen gewerkt, nou ja begonnen met een halfje, uurtje later bijna geen effect (alleen de muziek klonk wat intenser) dus nog maar een kwartje, en nog een uur later begon er eindelijk wat in te slaan en kwam het mdma gevoel. Heb me maar heel even echt strak gevoeld, daarna zakte het al heel snel af naar een relaxte (maar lekkere) roes... en ook al vrij snel was het alweer zo goed als uitgewerkt.
Ik had van te voren zeer goed (pasta) gegeten, en was vrij moe van de hele week werken. Maar nu vraag ik me dus serieus af waar het aan zal liggen... had ik gewoon een mindere pil, waren het de omstandigheden of is er nu al sprake van tolerantie?
Ik heb van de zomer 3x xtc gedaan met tussenposen van 3 weken, toen anderhalve maand niet, toen 2 weken achter elkaar, en nu dan na 3 weken weer. En dan altijd max 1 a 1,5 pil op een avond. (vaker minder dan 1 dan meer).
.
Ik had van te voren zeer goed (pasta) gegeten, en was vrij moe van de hele week werken. Maar nu vraag ik me dus serieus af waar het aan zal liggen... had ik gewoon een mindere pil, waren het de omstandigheden of is er nu al sprake van tolerantie?
Ik heb van de zomer 3x xtc gedaan met tussenposen van 3 weken, toen anderhalve maand niet, toen 2 weken achter elkaar, en nu dan na 3 weken weer. En dan altijd max 1 a 1,5 pil op een avond. (vaker minder dan 1 dan meer).
.