Kaboutertjes mensen die er niet zijn??:|

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Ejj!
Gister Ging k op me kamertje beetje gek lope doen... eerst 1.5 stuks..hoeveel miligram weet ik niet... naar tijdje voelde k me aardig goed...d8 neem die andere helft ook... en later een 3e...echt geweldig..de muziek en alles...maar toen ging k op bed muziek luisteren..dee me ogen dicht...dacht heel raar...dee me ogen open..zag k iemand naast me zitte schrok me wezeloos..k d8 nu word k gek... toen zat er iemand op een stoel naast me...toen zag k kleine mannetjes hakkend door me kamer lope...later op me bureau...toen k lamp aan deed waren ze weg... is dit een trip? als dit een goede is...wat is een kwaade dan wel niet? zo krijg je tog wel angst van xtc gebruik...mja iemand ervaringen hiero meej? merk dak angst heb voor dingen sinds gister... :( :( :( dag nadat k t op had...trapte ik iemand zacht... hij trapte terug...en k werd gek..komt dit door de mdma die nog in me hersens zit? best wel creapy mja!

Hoop op een Reactie
Mzzl Gabberfreak!

heidrun

Belezen gebruiker
het feit alleen al dat je alleen op je kamertje xtc zit te gebruiken, wijst er al op dat je moet minderen.

3 pillen is best veel.

ik heb zelf weleens dat ik denk dat mensen brillen op hebben als ik xtc geslikt heb, maar dat is meer omdat ik wazig ga zien. maar hallucinaties als kaboutertjes die hakkend door de kamer lopen? dat niet.

was het niet zo dat je eigenlijk droomde?
ik heb wel eens dat ik zo tussen slapen en wakker zijn in zit als het pilletje uit begint te werken.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
GabberFreak17 zei:
..komt dit door de mdma die..

Misschien was het wel MDA ipv MDMA wat trip-achtiger is of iets anders wat er in je pilletjes zaten. Als je wilt weten wat erin zit En de hoeveelheid kan je er een legaal laten testen (ben je er wel 1tje kwijt) zie www.drugs-test.nl voor adressen.

En niet te vaak gebruiken he, gaan je hersentjes kapot van :xtc:

Drazzic

Bewuste gebruiker
fneawognfkgln zei:
GabberFreak17 zei:
..komt dit door de mdma die..

Misschien was het wel MDA ipv MDMA wat trip-achtiger is of iets anders wat er in je pilletjes zaten. Als je wilt weten wat erin zit En de hoeveelheid kan je er een legaal laten testen (ben je er wel 1tje kwijt) zie www.drugs-test.nl voor adressen.

En niet te vaak gebruiken he, gaan je hersentjes kapot van :xtc:

Ja inderdaad daar dacht ik ook gelijk aan. Bij MDMA komen ook wel hallucinaties voor bloed, smienk (of hoe je het schrijft :P), brillen, dwanghekken, staantafels komen schijnbaar heel veel voor.
Maar een hakkende kabouter is misschien wel mogelijk maar die kans is wel erg klein, 3 is zoals gezegd wel veel maar misschien toch eens die pillen laten testen. Er kan ook Kjmw of iets dergelijks inzitten dat is ook een tripmiddel, niet dat het vaak voorkomt, eigeblijk zelfden voor, die stof werd gebruikt als vervanger van MDA.
Dus laten testen die handel.

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Hellup

Hallo!
nja De ged8te of ik bij vol bewustzijn was...bedacht me ook toen k allemaal zag... k dee lamp aan..toen was a lles normaal..k d8 dit is dus een halucinatie...nooit eerder gehad..dus wel eng... k was niet in dromenland...want k kon gewoon denken..en uit me bed enzo... maar de dingen die ik zag waren denk ik een mix tusse normale trip..en bad trip...echt angstaanjagend...!! :angry: trouwens...de stof mda... ben je na 3 tog opslag dood? t efect..van een rooie mitchubitchie... was precies t zelfde...als heb k gelezen...dat bij een hoge dosering 'mdma' de stof van je lichaam voor 0,7 procent word omgezet in 'MDA' Halucineerende stof?
klopt dit? :openmouth:

Nooit iemand zo een ervaring gehad?

mzll!

Leonardo

Newbie
GabberFreak17 zei:
Ejj!
Gister Ging k op me kamertje beetje gek lope doen... eerst 1.5 stuks..hoeveel miligram weet ik niet... naar tijdje voelde k me aardig goed...d8 neem die andere helft ook... en later een 3e...echt geweldig..de muziek en alles...maar toen ging k op bed muziek luisteren..dee me ogen dicht...dacht heel raar...dee me ogen open..zag k iemand naast me zitte schrok me wezeloos..k d8 nu word k gek... toen zat er iemand op een stoel naast me...toen zag k kleine mannetjes hakkend door me kamer lope...later op me bureau...toen k lamp aan deed waren ze weg... is dit een trip? als dit een goede is...wat is een kwaade dan wel niet? zo krijg je tog wel angst van xtc gebruik...mja iemand ervaringen hiero meej? merk dak angst heb voor dingen sinds gister... :( :( :( dag nadat k t op had...trapte ik iemand zacht... hij trapte terug...en k werd gek..komt dit door de mdma die nog in me hersens zit? best wel creapy mja!

Hoop op een Reactie
Mzzl Gabberfreak!

Ik vind het nog knap dat je op je kamer bent gebleven, ik en mijn maten moeten echt altijd naar buiten voor een tijdje. stuk lopen of in het bos. Is echt gaaaf! Ik zou er niet aan moeten denken de hele avond. de keren dat ik het alleen deed kon ik ook niet binnen blijven. Volgens mij kun je van zo'n snoepie best wat gaan hallucineren. Ik heb ook heel wat dingen gezien die er gewoon NIETgeweest konden zijn. maar ik word van zo'n snoepie gewoon aperelaxed, met wiet is het zo dan voel ik me opgejaagd en lijkt het of iedereen naar me kijkt. maar echt angst heb ik niet, het komt ook hoe je je voelt voordat je hem nam. als je je niet prettig voelt ervoor, is de kans op een badtrip ook groter. maar hier heb ik eigenlijk nooit erg veel last van gehad. zo erg als jij beschtrijft heb ik het nog nooit gehad. grtz L

Drazzic

Bewuste gebruiker
Mwa op zich hoef je niet minder van MDA te pakken om wazig te worden. De doseringen liggen wel dicht bij elkaar. Na 3 hoef je opzich dus helemaal niet op slag dood te zijn. Het ligt echt aan de pil en hoe jou lichaam er tegen kan dat verschilt natuurlijk bij iedereen. Zeker als je net als jou 10x in de week deed, heb je na verloop van tijd gewoon meer nodig.

Bovenaan