Kan de combinatie van weed en Nustasium 50m ?

Kan weed samen in combinatie met een inslaapmiddel ' nustasium'

• ja

Stemmen: 1 100,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

Maeske89

Newbie
Hallo ,

Na ruime tijd slecht te slapen ging ik vndg nazr de dokter. Toen kreeg ik een inslaper op natuurlijke basis voorgeschreven. Het product noemt Nustasium 50 mg. Maar nu is mijn vraag of deze inslaper kan in combinatie met de Nustasium ?

Alvast bedankt mvg

Bee

Belezen gebruiker
Voor zover ik weet kan het geen kwaad, maar wil er wel bij zeggen dat wiet je slaapkwaliteit flink kan verminderen en het dus wellicht verstandig is er rekening mee te houden dat je 1-2 uur voor slapengaan niet meer blowt. Vooral gebaseerd op eigen ervaring hoor, al is het wel bekend dat wiet je REM-slaap vermindert en aangezien je slaapmiddel voorgeschreven krijgt wel iets om rekening mee te houden. Slapen is net zo belangrijk als eten en drinken :grimacing:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ja, geen probleem.

Cannabis is een vrij ongevaarlijk middel in combinatie met andere middelen, lichamelijk althans, het kan wel psychische problemen triggeren in combinatie met uppers als je daar gevoelig voor bent.

Je Nustasium is een antihistamine, dat is in eerste instantie een medicijn om de gevolgen van een allergie tegen te gaan. Bijwerking is dus dat het ook suf maakt en daardoor wordt het soms ook wel eens als inslaper ingezet.

Op je bijsluiter van Nustasium vind je een lijstje met middelen waarmee je dat medicijn niet moet combineren, en wel alcohol, andere slaapmiddelen/antihistamines en een aantal groepen medicijnen.

Bovenaan