kan xtc gevolgen hebben zoals netelkoorts??

snuifje

Newbie
mja titel is wel duidelijk denk ik :)

heb vorige zondag xtc genomen met enkel vrienden
dat is allemaal goed afgelopen

maar nu heb ik (sinds gisteren eigluk) last van netelkoorts = soort uitslag
kan dit door die xtc komen of gwn allergie :confused:

thx anywayz

Flashing Moments

Belezen gebruiker
als ik speed heb gehad en in de zon ga zitten krijg ik rode vlekken..
trekt altijd welweer snel weg..
dus door xtc zou je ookwle zoiets kunnen krijgen..
maar kan ookwel toeval zijn
jeukt t ook dan?

snuifje

Newbie
ja enorm , en blijven gelijk zweertjes achter, en na tijd zijn het gwn nog witte puntjes

en hoe meer ik der aan krab hoe erger het wordt :(
dus eigluk krab ik mijn vel gwn kapot

dusja zie dat mijn ma plots zegt om bloedtest te laten doen om te zien of ik allergisch ben :confused:

Flashing Moments

Belezen gebruiker
ik zou gewoon ff langs de dokter gaan
ze mogen je niet zomaar testen op drugs hoor..
en de dokter mag zoiets ookniet aan je ouders vertellen
dus je kan hem rutig vragen of het daardoor komt :)

als ik jou was zou ik morgenochtend gelijk heengaan! jeuk is echt onwijs irritant en ook zonde als je littekentjes overhoudt

Bollie

Bewuste gebruiker
snuifje.
Kan me goed voorstellen dat je beetje ongerust bent, maar volgens mij zal het niet aan de pillen liggen hoor.
Ik, Trippie en nog enkele jongens hebben ook van deze pillen gegeten, en we hebben niets gehad.
En aangezien Trippie dichte familie is, zullen jullie ook in vele lichaams stoffen hetzelfde zijn, he.

Allesinds als je mama je laat testen kunne ze de mdma ( stof dat in de xtc zit ) niet meer terug vinden. Na 4 dagen zijn alle stoffen die de pil bevatte volledig uit je bloed verdwenen.

Niet bang zijn dus !

Enigmatique

Belezen gebruiker
En zelfs al testen ze..dan moeten ze nog specifiek zoeken naar mdma..want dit wordt niet gevonden in standaard tests

melissa

Wijs gebruiker
toen ik mijn huidigge vriend leerde kennen,6 jaar geleden had ik t zelfde als jij nu beschrijft alleen dan van de coke.
onze tweede afspraak hebben we samen ongeveer 1 1/2 gram gesniffeld,was voor mij weer de eerste keer naar 5 jaar.
alles goed en wel...........toen we rond een uur of 5 net lagen te ....(je begrijpt wel)voelde ik mijn lip opeens dik worden.
dacht dat ik me wat verbeelde,aan t eind van de daad ging ik met mijn rug naar hem toe liggen was toch een beetje bang dat er echt wat fout zat en plotseling begon mijn hele lichaam te tintellen(en nee niet van genot)op mijn armen en benen kwamen overal rode bulten te voorschijn terwijl ik er naar keek die verschrikkelijk jeukte.
moooooooiiiiiiiii dacht ik nog,zie ik eruit als een freak op mijn tweede afspraak direct naar de sex...heb ik weer.
mijn vriend was totaal van de kaart,en toen ik hem voorzichtig vertelde dat hij t licht aan moest doen en niet moest schrikken verwachte ik al t ergste.....
oh das kl..... was wat hij zei.
toen ik zei dat t verschrikkelijk jeukte zei hij dat hij nog een potje uiercreme in de douche had staan dat ik dat er maar op moest smeren.
nou jaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg..........
we zijn toen alsnog naar de eerste hulp gereden(totaal van alle planeten) en daar moest ik gelijk aan t infuus.
ik moest toen een vragen lijst invullen of ik drugs of wat dan ook had gebruikt,stom genoeg heb ik daarover gelogen,en gezegd dat ik alleen breezertjes gedronken had.
ik zat dus behoorlijk in de nesten toen t infuus er in ging.
alles is goedgekomen gelukkig,t heeft een week geduurd voordat ik alle bulten weer kwijt was.
en ik kreeg er ook medicijnen voor, en creme voor de jeuk.
ik heb daarna natuurlijk weer gewoon gebruikt maar er is nooit meer wat gebeurt.
waarschijnlijk was t met iets vermengd waar ik niet tegen kon.
voor alle duidelijkheid,ik had dit nog nooit eerder gehad

Bollie

Bewuste gebruiker
nja. Tis nooit makkelijk he om te kiezen..

Het ene kan extreem gevaarlijk zijn, maar als je dan de waarheid invult en je ouders komen het teweten... Das ook andere pap he.

Gelukkig heb ik daar geen last meer van , maar ik begrijp hoe je je dan voelde, melissa.

Bovenaan