Kauwgom kapot kauwen?

Heb je je kauwgom wel eens kapot gekauwd?

• Ja, meerdere keren

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, 1 keer

Stemmen: 1 100,0%
  • Nee, nog nooit

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Ik heb iedere keer als ik goed hard ga op XTC last van het feit dat ik mijn kauwgom vloeibaar kauw. Erg iritant want zodra dat gebeurd zit werkelijk mijn hele mond onder scherpe kauwgom, en is het best moeilijk het eruit te krijgen. Gebruik nog niet zo heel lang XTC, ben nu zo'n 4 keer goed hard gegaan en iedere keer kauwde ik mijn kauwgom na een tijdje vloeibaar. Laatste keer is het met 2 kauwgompjes bijna gelukt, wist ze nog net op tijd uit te spugen. Nou is mijn vraag, hebben jullie ook wel eens last van dat je kauwgom van textuur verandert en op het laatst gewoon vloeibaar is?

Nirvana_646

Experimenterende gebruiker
Misschien ligt het gewoon aan je kauwgom? Want ik krijg na lang onder invloed op één kauwgom te kauwen altijd een heel erg taaie kauwgom...

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Heb het met verschillende merken gehad, van goedkope Aldi kauwgom tot dure stimurol enzo. Dus daar ligt het volgens mij niet aan.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Nog nooit last van gehad en zelfs nog nooit van gehoord. Als ik de gelegenheid krijg :wink: kauw ik hem meestal inderdaad helemaal taai, maar vaak ben ik hem voor die tijd al kwijt omdat ik een nieuwe heb gekregen van een vriend van mij. Dan gaat die oude toch echt weg :)

neti

Badass junkie
voordien zit ie al in mn maagje

en kauw leiver neti, omdat ik dan ontzettende ast krigj van mn kaken

Pepnoize

Belezen gebruiker
als ik xtc genome heb en kauwgom eet
wordt hij soms wel heel taai; maar vloeibaar nooit.

maar bij mij wordt hij toch altijd snel ververst aangezien ik veeeeeeel rook op party's en ik vind het idee van te roken met een kauwgom in m'n bek heel vuil, dus kauwgom gaat er voor elke sigaret uit :tongueout: of aan de rand van mn beker / flesje / ... (als ik er nog maar weinig heb)

-spaceman-

Badass junkie
Ik heb het wel is gehad maar moet zeggen dat ik dat alleen met cheap-ass kauwgom heb...

Voorderest eet ik niet veel kauwgom omdat het er best belachelijk uit ziet onderinvloed! :mrgreen:

BelgonX

Belezen gebruiker
Ik heb dit één keer gehad toen ik hard ging op The propet and Q-IC van 4 motorola's (regio A'pen) binnen het uur. Doe ik nooit meer btw en begreep toen en nog steeds niet hoe het kan. Je bek is droog je kauwt hard en toch wordt ie vloeibaar net water. Was trouwens een cheap kauwgom dus kan daar wel eens aan ligge. Weet nog dat ik toen vroeg of het soms vloeibare kauwgom was waarop iedereen me raar aankeek :mrgreen:

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Ik had het direct de eerste keer dat ik XTC deed, was op 1 blauwe mitsu, de dag daarna had ik nog een blauwe genomen, weer kapot gekauwd. En een tijdje daarna had ik het 2 keer op 1 avond op 4 witte toyota's.

Cole

Belezen gebruiker
gebeurt bijna elke keer :)
maar tegenwoordig gewoon op tijd vervangen
toch een 20 tal kauwgom meenemen onder xtc

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Enigmatique zei:
Zo erg voor u kaak..

Had ik eerste paar keer wel last van, maar sinds de laatste 2 keer niet meer. Misschien als ik door blijf gaan met XTC krijg ik wel hele dikke kaakspieren :wink:

Bodybuilding voor je kaken :smoke:

-spaceman-

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
blijf het fascinerend vinden, al die mensen die hun wangen enzo kapot bijten.
echt nog noooooooooooit last van gehad

volgens mij zijn het vooral de full-time kauwgom eters... en dan zeggen dat ze zonder kauwgom hun mond kapot bijten :confused:

Jeller

Badass junkie
Wat kan ik mij toch mateloos ergeren aan mensne op xtc met kauwgom in hun bek :rolleyes: Dat is echt het domste wat je kan doen op xtc.; om te beginnen gaan je kaken dan nog harder tekeer en dan heb je er sowieso last van de volgende en het valt dan nog eens 10 keer zo hard op en ziet er bovendien nog ook eens vrij belachelijk uit

sry voor de preek, maar tis iets slimmer zonder kauwgom :wave:

BelgonX

Belezen gebruiker
Rook genoeg sigaretten....Dan moet je die kutkauwgom er wel uitdoen. Doe meestal 15 min kauwgom - eruit - 5min sigaret - nieuwe erin -...
Teminste zo deed ik het vroeger, kauw nu niks meer omdat ik weet wat het met je kaakspieren en alles in je mond kan doen en wil een langs binnen gebeten kapotte bek nooit meer meemaken ! :mrgreen:

Wacky

Badass junkie
-spaceman- zei:
SperSIZEboon zei:
blijf het fascinerend vinden, al die mensen die hun wangen enzo kapot bijten.
echt nog noooooooooooit last van gehad

volgens mij zijn het vooral de full-time kauwgom eters... en dan zeggen dat ze zonder kauwgom hun mond kapot bijten :confused:

dat idee heb ik ook, ik houd altijd gewoon mn mond dicht en heb nergens last van

Hyperdrive

Belezen gebruiker
BelgonX zei:
Rook genoeg sigaretten....Dan moet je die kutkauwgom er wel uitdoen. Doe meestal 15 min kauwgom - eruit - 5min sigaret - nieuwe erin -...
Teminste zo deed ik het vroeger, kauw nu niks meer omdat ik weet wat het met je kaakspieren en alles in je mond kan doen en wil een langs binnen gebeten kapotte bek nooit meer meemaken ! :mrgreen:

Tijdens XTC vind ik roken met kauwgom in mijn mond eigenlijk best wel lekker :beer:

Maar het is volgens mij meer een soort tic, maar op zich voelt het wel fijn om wat kauwgom te kauwen op X.

Maar wat doet het eigenlijk met je kaakspieren dan? Heb het idee alsof het een soort bodybuilding voor je bek is? Heb de laatste paar keer ook geen last meer van spierpijn gehad :P

Net alsof ik ze train :grin:

Telefoon

Wijs gebruiker
ik hou me kaken gewoon in bedwang gaat goed hoor

gewoon je kaken strak houden :P

soms krijg ik dan dat me mond ineens open gaat maar voor de rest merk ik nix :rolleyes:

richelle

Belezen gebruiker
Als ik kaugom inneem ,gelijk met xtc gebruik , knauw ik juist als een gek..dus voor mij geeeeen kaugom..
als ik na een feest nog hard ga en ga knauwen duw ik gewoon de punt van m, kusses in m mond..(ga dan nogwel ..ietsepietsies te hard ..:wink:)
maar dan houd t gekauw op.

hallotje

Bewuste gebruiker
Ik ben overgevoelig voor alles waar mint in zit dus ik kauw altijd graag:

Ik leg ook wel eens een stukje gaas (van de dokter) met wat koud water op me kiezen... Lekker zacht en werkt super voor mij! Ik moet nog lang met me tanden doen :).

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Goed idee, van die echte bellenblaas kauwgom! Ga ik volgende keer eens proberen, misschien dat ik ie dan niet liquificeert :)

crackerr

Newbie
Eigenlijk hoor je geen kauwgom te kauwen, als je oiv xtc bent, doordat je zo veeel kauwt krijg je de dag erna last van je kaken...
Gewoon niet kauwen!

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Ja ik ook. Als ik geen kauwgom heb ga ik met mijn tanden knarsen, en dan dringt ook niet tot mij door dat ze misschien ook kapot kunnen? Maar tijdens X heb ik echt last van kauwende kaken, vind het behoorlijk iritant :P

sannetjuh

Belezen gebruiker
ik gebruik nooit kauwgom..als ik dat doe..bijt ik nie alleen op de kauwgom..maar ook heel mijn wangen kapot!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
crackerr zei:
Eigenlijk hoor je geen kauwgom te kauwen, als je oiv xtc bent, doordat je zo veeel kauwt krijg je de dag erna last van je kaken...
Gewoon niet kauwen!

beter dan dat je heel je tong en de binnenkant van je wangen kapot kauwt. eerste keer dat ik grote hoeveelheid mdma binnen had wist ik niet dat het zo erg kon zijn en dacht dat het wel meeviel qua tandenknarsen bij mij. Nou dat heb ik geweten, kon 2 weken niet normaal meer eten... en dna ook nog die mdma kater erbij.. gadverdamme wat voelde ik me kut.

Daarom als ik mdma neem dan heb ik standaard pakje kauwgum bij me.. ziet er nite zo charmant uit en je kaken draaien dan inderdaad overuren.. maar liever beetje pijn in je kaken dan kapotte wangen.

En nu stop ik met pep talken, ik ga weer lekker werken :grin:

sannetjuh

Belezen gebruiker
Dumpy zei:
crackerr zei:
Gewoon niet kauwen!

beter dan dat je heel je tong en de binnenkant van je wangen kapot kauwt. eerste keer dat ik grote hoeveelheid mdma binnen had wist ik niet dat het zo erg kon zijn en dacht dat het wel meeviel qua tandenknarsen bij mij. Nou dat heb ik geweten, kon 2 weken niet normaal meer eten... en dna ook nog die mdma kater erbij.. gadverdamme wat voelde ik me kut.

Daarom als ik mdma neem dan heb ik standaard pakje kauwgum bij me.. ziet er nite zo charmant uit en je kaken draaien dan inderdaad overuren.. maar liever beetje pijn in je kaken dan kapotte wangen.

En nu stop ik met pep talken, ik ga weer lekker werken :grin:

haha ik heb het juist andersom..zodra ik kauwgom pak..kauw ik alles kapot!

Bovenaan