gebruiker292744
Bewuste gebruiker
Heb afgelopen week een gram ketamine gekocht, wou er een neusspray van maken dus had eerst kraanwater (10mL) steriel gemaakt door het te koken in een pan (kom er nu pas achter dat dat best nutteloos was maar goed zo was de ketamine ook makkelijker oplosbaar). Vervolgens deed ik de ketamine in het water maar omdat ik het vuur was vergeten uit te zetten had ik het per ongeluk uitgekookt. Nou ja er sprong best veel uit de pan dus heel stom van me. Vervolgens schraapte ik alle ketamine uit de pan met een scherp scheermesje en lepel maar moest tussen het proefje zelf even weg van huis voor een afspraak en omdat ik een beetje te laat was was ik helemaal gestrest. Toen ik thuiskwam flikkerde ik uit verstrooidheid per ongeluk water op de folie waar de ketamine kristallen oplagen i.p.v. de ketamine in het flesje met water ... maar goed had nog 70mg kunnen redden en toen ik de lepel waar de ketamine opzat aflikte smaakte het fris, bitter en zuur tegelijk. Nu was ik bang dat ik ijzer heb afgeschraapt van de pan en dit nu in het poeder zit. Vervolgens kreeg ik ook wat in mijn ogen en dit brandde lichtjes. De persoon waarbij ik het heb gekocht is 100% vertrouwd en heeft mij nog nooit iets neps verkocht. Heb trouwens die andere 70mg toch maar in wat minder water opgelost en er bleef niks over, dus ik vermoed dat er geen ijzer in zit aangezien ijzer niet oplost in water.