Ketamine de beste drugs ooit!

Temptation

Belezen gebruiker
opmerking : klaarkomen op ketamine is (haast) onmogelijk :rolleyes:

een paar momentopnames :
- enkel mijn gedachten zijn nog werkelijk. ze voelen aan als een warm opgerold bolletje. mijn oog is iets losstaand in het universum en hangt niet aan mijn lichaam. als ik op de bank lig, dan zweven mijn voeten en benen helemaal omhoog en mijn hoofd wordt zwaarder. heej zijn dat mijn tenen daar? eens wriemelen... ja hoor er beweegt een grote teen...

- mijn rechterbeen vraagt me hulp omdat het over mijn linkerbeen wil gaan liggen maar is niet sterk genoeg alleen *tilt been over ander been*

- mmm gatver!!! mijn linker oog doet een indianendansje rond mijn rechter oog!!! rotjoch...doet gewoon zn eigen zin!!!

vandaar dus meest speciale drug ooit... rationele nadenken bij irrationele dingen...

erwin krol

Bewuste gebruiker
^herkenbaar, die twee eigenzinnige ogen! Als je iemand op een feestje ziet met een oog dicht om nog een beetje wat te zien is hij aan de K :wink:

Overigens vind ik het zeker niet de beste drugs ooit, wel grappig en lichtelijk verslavend.
Tripmiddelen en wiet gaan voor.

Spor

Wijs gebruiker
Reclametopic voor ketamine... ? :P

wil het al te graag eens proberen, maar is hier niet te krijgen ( regio limburg ) of ik zoek gewoon niet goed genoeg... Tot nu toe is me favo drugs / combo: ghb met coke en of benzo's... Maar ik verwacht idd wel dat ketmaine vetter is. Zodra ik het weet deel ik mijn ervaring hier

Carlitos

Badass junkie
Ik woon verre van limburg maar ik weet wel daar iemand die er aan kan komen en voor €25,00 de gram.Dus het is er zeker,goed zoeken.

Maarja als je er niet aan kan komen lijkt het meteen of het niet in je omgeving is.Dat had ik met coke eerst,maar later bleek er echt wel veel te zijn.

Telefoon

Wijs gebruiker
Japi-10 zei:
Ik woon verre van limburg maar ik weet wel daar iemand die er aan kan komen en voor €25,00 de gram.Dus het is er zeker,goed zoeken.

Maarja als je er niet aan kan komen lijkt het meteen of het niet in je omgeving is.Dat had ik met coke eerst,maar later bleek er echt wel veel te zijn.

alles isoveral.
you just kno wthe right fucking people :P

Spor

Wijs gebruiker
Ja zou ik ook zeggen, maar ik zit echt behoorlijk diep "in the scene" coke is hier TE veel, dingen als wiet, xtc zijn gewoon te krijgen, voor ghb en speed moet je al iest beter zoeken maar ik zit er al zo'n 6 jaar in en ben nog nooit ketamine / 2c-b / lsd / pure mdma tegen gekomen hier... Zal er btw ook zeker aan liggen waar in limburg je zit want ik ken idd een paar steden verderop ook wel iemand die aan wat ketamine ofzo kan komen... Maar waar ik zit is het echt lastig.. ( heb ook al evel rondgevraagd aan zowel dealers als gebruikers )

Maar ik houd mn ogen open :)

Wartaal

Belezen gebruiker
eyebeekaii zei:
Ja zou ik ook zeggen, maar ik zit echt behoorlijk diep "in the scene" coke is hier TE veel, dingen als wiet, xtc zijn gewoon te krijgen, voor ghb en speed moet je al iest beter zoeken maar ik zit er al zo'n 6 jaar in en ben nog nooit ketamine / 2c-b / lsd / pure mdma tegen gekomen hier... Zal er btw ook zeker aan liggen waar in limburg je zit want ik ken idd een paar steden verderop ook wel iemand die aan wat ketamine ofzo kan komen... Maar waar ik zit is het echt lastig.. ( heb ook al evel rondgevraagd aan zowel dealers als gebruikers )

Maar ik houd mn ogen open :)
Zo diep zit je er dan echt niet in hoor. Coke is echt overal te veel. Ik denk dat er meer coke dealers als politie agenten rond rijden. Overal kom je ze tegen. GHB Speed MDMA en ketamine is makkelijk aan te komen. LSD zie je idd wel wat minder. 2c-b ben ik zelf nog nooit tegengekomen maar ook eerlijk gezegd nooit naar gevraagd.

teebo

Bewuste gebruiker
in de herziene uitgave van (het positief-subjectieve) uit je bol wordt ketamine serieus afgeraden. naar tschijnt is ketamine toch niet zo onschuldig. ik heb mn zoektocht dan ook voorlopig stopgezet

teebo

Bewuste gebruiker
kheb het van horen zeggen :)
maar voor mij persoonlijk is het vooral omdat ik geen zin heb in depersonalisatie ofzo, eerst mn hersenen nog een paar jaar laten ontwikkelen ofzo

DrMed

Experimenterende gebruiker
teebo zei:
in de herziene uitgave van (het positief-subjectieve) uit je bol wordt ketamine serieus afgeraden. naar tschijnt is ketamine toch niet zo onschuldig. ik heb mn zoektocht dan ook voorlopig stopgezet

Heb je hier een linkje van ofzo, ben wel benieuwd.
Ik weet wel uit ervaring dat keta in het begin eigenlijk geen na-effecten lijkt te hebben (de volgende dag ben je weer normaal), maar als je een aantal maanden lang elke dag gebruikt dan merk je wel degelijk negatieve gevolgen.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hahaha WOOT!! Ik was even vergeten hoe leuk keta ookalweer was. :mrgreen: Maar ben het weer helemaal eens met mijn standpunt!! Keta is mijn lievelings :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

erwin krol

Bewuste gebruiker
K is de 1e letter van mijn achternaam, wie heeft er nou het geluk dat hij een stukje van zijn achternaam kan snuiven? :wink:
recreatief behoorlijk ( te) lekker, K...

Eckster C

Bewuste gebruiker
Temptation zei:
beste niet wel meest speciale!

@technora : kan je effe beschrijven wat de grootte van jou lijntjes zijn?ik zelf had de eerste maal dat ik keta nam een lijntje genomen van ongeveer 1.5 cm lang en 3 mm dik en ik wist effe niet wat me overkwam zo hevig!

hahahaha ik neem lijnen van 12 cm en 6 mm dik en ik vind het nog niet heftig genoeg

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Eckster C zei:
Temptation zei:

@technora : kan je effe beschrijven wat de grootte van jou lijntjes zijn?ik zelf had de eerste maal dat ik keta nam een lijntje genomen van ongeveer 1.5 cm lang en 3 mm dik en ik wist effe niet wat me overkwam zo hevig!

hahahaha ik neem lijnen van 12 cm en 6 mm dik en ik vind het nog niet heftig genoeg
stoer!

-spaceman-

Badass junkie
TechNora zei:
Eckster C zei:
Temptation zei:

stoer!

my hero!

SperSIZEboon

Badass junkie
Eckster C zei:
Temptation zei:

snuif je geen suiker ofzo

J0rrit

Badass junkie
Eckster C zei:
Temptation zei:

SLECHTE keta, kan niet anders.

KetaNr1

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
Eckster C zei:
Temptation zei:

SLECHTE keta, kan niet anders.

indd...was zker van die pep rotzooi

Spor

Wijs gebruiker
KetaNr1 zei:
indd...was zker van die pep rotzooi

Mee eens....

Word pep wel eens versneden met keta dan ? :confused:

Dat merk je toch direct ? Bedoel ten eerste heb je dan al geen kristallen, dus kun je sowiso zien dat het versneden is, kan met tenminste niet voorstellen dat een dealer het van tevoren crushed, als ie t niet versnijd.

Maar keta en pep ? Dat zijn toch tegenpolen, pep is ongeveer mn minst favoriete drug, en daarbij keta mn favo (hard)drug. Nou is dit natuurlijk toeval maar je merkt het toch na 1 snuif, of zelfs al als je de seal opent door die ranzige pep geur ? Vroeg het me zomaar af

Als mijn dealer me met pep versneden keta zou verkopen zou ik m bitchslappen en een andere zoeken, en daar is ie niet mooi klaar mee :grin:

En afgezien daarvan, het is toch sowiso goedkoper, minder opvallend en sowiso logischer om het met manitol te versnijden ? Heeft die zelfde structuur als ik me niet vergis, dus kan je t lekker kristallen laten.

Lol nou ben ik info aan het versprijden die niet van meerwaarde is :P versnijders moeten namelijk aan hun ballen op het stadplein worden opgehangen ! Drugs zijn vaak zo slecht nog niet maar de (combi) met versnijdingsmiddelen maakt het stukken erger.

Toevallig onlangs gemerkt, heb zelf add, voor de gene die niet weten wat het is, adhd zonder de h die staat voor hypernogiets, het druk zijn. ADD komt dus neer op een concentratiestoornis. Nou had ik vroeger vaker speed gebruikt, waar iks uper opgefokt van werd, en daar hield ik echt niet van. Dus gebruikte ik het nooit. Maar toevallig kwam ik laatst topproduct geteste 73% :hearteyes: tegen ( 73=max voor pep ) en dan haat ikhet nog steeds, maar ik weet hoe goed pep soms van pas kan komen als je ECHT op moet staan en eigenlijk niet kan,,, Dus denk zoon topproduct voor die paar euro kan ik niet laten schieten. Nou heb ik het dus gebruikt, en werkte zeker wel dusdanig dat ik wakker bleef, maar werd er eerder keirelax van, nog erger als een btje slappe benzo, traxene ofzo. Van pep ! Maargoed dat komt dus door de ADD...

Wat een offtopic geblehr allemaal :P

Wat ik me nou dus afvroeg is of je wel eens ketamine versneden met pep krijgt dan ?

Ik heb een heeeeeeeeele makkelijke oplossing om je brol niet mee te snuiven bij keta... Zie het aangepaste neusspray sticky :smoke:

KetaNr1

Belezen gebruiker
Eckster zei dattie lijne pakte van 12 cm ofzo....en ik zei dat was zker pep!!
Als me dealer keta met pep versnijdt komt ie erbij te hange op het plein :wink:

J0rrit

Badass junkie
KETA- MOLE !!! zei:
DarkScope zei:
73 is niet max voor pep laatst een uitslag van pep gehoord van 75 %
zo zo nou nou ik hoor laatst van iemand dat er een ufo is geland op schiermonnikoog kom ik daat aan wat denk je.......

Ik heb het niet gehoord van IEMAND anders, maar van de testservice, het was namelijk niet mijn speed maar ik belde voor iemand anders zn samples, en inderdaad 1tje was 75 % volgens hem uitzonderlijk hoog en het puurste wat kon.

Spor

Wijs gebruiker
KETA- MOLE !!! zei:
DarkScope zei:
73 is niet max voor pep laatst een uitslag van pep gehoord van 75 %
zo zo nou nou ik hoor laatst van iemand dat er een ufo is geland op schiermonnikoog kom ik daat aan wat denk je.......

Jij kunt het toch altijd zo mooi verwoorden :grin:

Definately +1

bogy

Newbie
ik ben er ook over aan het schrijven...

ketamine is een drug die je onderbewustzijn stimuleert, en het bewustzijn onderdrukt, vandaar dat je ineens 'ideeen' krijgt.

Ik ben er dus over aan het schrijven en ben er pro actief mee bezig.

Meer info kan je zeker (en wil je zeker) terugvinden op m'n eigen forum. Je geraakt er door naar www.bogy.be te surfen, dan klik je op die aap met een banaan in z'n mond, en dan zie je bogy's filosofie staan...

in dat forum ben ik nu delen van mijn boek reeds aan het publiceren.
Bogy vzw is een organisatie die ik opstart, in het kader van mijn filosofieën.

Ik denk dat jullie zeker interesse zullen hebben om ook daar eens te gaan kijken.

Wartaal

Belezen gebruiker
Re:

KetaNr1 zei:
Eckster zei dattie lijne pakte van 12 cm ofzo....en ik zei dat was zker pep!!
Als me dealer keta met pep versnijdt komt ie erbij te hange op het plein :wink:
Dit noemen ze gewenning, eerst deed ik met een gram een weekend en pakte ik puntjes om zwaar vaag te zijn. Nu snuif ik hem in 3 lijnen in 1.5 uur ofzo.

Finesse*

Belezen gebruiker
Ik wacht op de test uitslag van mijn keta, donderdag. Heb me laten vertellen dat het echt heel goed is, betrouwbare dealer, dus klopt waarschijnlijk wel.
Heb in ieder geval genoeg ingekocht. :hearteyes:

honingolie

Bewuste gebruiker

Bovenaan