cropp zei:Na een lijn van 3 centimeter heb ik deze week besloten dat keta best kutspul is eigenlijk...
Neen.RobTrip zei:Keta wil ik ook wel een keertje proberen. Is het over het algemeen moeilijk om eraan te komen?
Qua smaak is het verschrikkelijk, maar het ruikt zo goedjcutter zei:Ketamine is verrukkelijk lekker![]()

MrEko zei:Qua smaak is het verschrikkelijk, maar het ruikt zo goedjcutter zei:Ketamine is verrukkelijk lekker![]()
![]()
azgaza zei:MrEko zei:Qua smaak is het verschrikkelijk, maar het ruikt zo goedjcutter zei:Ketamine is verrukkelijk lekker![]()
![]()
Ik vind de smaak ook wel lekker hoormaar dat zal wel aan mij liggen.

Oom Klaas zei:azgaza zei:MrEko zei:Qua smaak is het verschrikkelijk, maar het ruikt zo goed![]()
Ik vind de smaak ook wel lekker hoormaar dat zal wel aan mij liggen.
Of je dealer voegt er een smaak aan toe of het zal toch echt aan jou liggen![]()
Ja! Normaal had ik dat smaakje ook vroeger, in je neus voelde het frisachtig aan, maar als het in je keel komt is het een zuur en bittere hel.azgaza zei:normale smaakje d'r van, maar ik vind het gewoon lekkerlekker fris enzo.
Drientje zei:Tis in ieder geval de vaagste drugs ooit.
DrippTone zei:Drientje zei:Tis in ieder geval de vaagste drugs ooit.
Ik weet niet hoe een K-hole is maar in redelijk bescheiden dosis vind ik het even vaag als GHB.
Als je het vaak doet wordt je er oliedom van, vandaar mijn pauze in tijden van hard studeren:Bewild zei:Maar ik vind het altijd zo jammer dat ik er niets van kan onthouden.

Intoxication zei:Als je het vaak doet wordt je er oliedom van, vandaar mijn pauze in tijden van hard studeren:Bewild zei:Maar ik vind het altijd zo jammer dat ik er niets van kan onthouden.
erna een streep trekken van 100mg![]()
This suggests that occasional use of ketamine does not lead to prolonged harm and that any damage that might occur may be reversible when ketamine use is stopped

Chris Pontius zei:Douchen vind ik zelf ook altijd leuke bij alle soorten dope, maar pas wel op met ket. Je wordt er nogal scheef van en als je op je muil gaat in de douche kan het aardig fout gaan.
nog 1 weekje wachte 
Als jij zo reageert omdat je geen drugs kun gebruiken is er niet iets helemaal lekker in je kop. Check jezelf af en toe eens.Intoxication zei:Keta!nog 1 weekje wachte
![]()
nog 2 examens en ghhhhhhhhhhhhhr ik wordt hir zo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kankercursus![]()
na 2 maanden is het meestal de gewenning helemaal weg, maar ik heb ook wel een gelezen (dream en realities denk ik) dat je naar een een tijdje flink gebruik zelf na jaren stoppen niet meer op het niveau komt als eerst, dit ging wel over IM gebruikers geloof ikIntoxication zei:KoxBox: heldzover had ik nog niet geleze,
ben toch al gestopt sinds 25december dus hopelijk is het kopje al lekker hersteld![]()