Ketamine de beste drugs ooit!

cropp

Badass junkie
Na een lijn van 3 centimeter heb ik deze week besloten dat keta best kutspul is eigenlijk...

Intoxication

Bewuste gebruiker
ben zelf ook a 2x over mijn nek gegaan was zo verdoofd dat ik de kots niet voelde aankome :P en plots is het daar, wel schrikken!!

azgaza

Badass junkie
Oom Klaas zei:
azgaza zei:
MrEko zei:
Qua smaak is het verschrikkelijk, maar het ruikt zo goed :rock:

Ik vind de smaak ook wel lekker hoor :openmouth: maar dat zal wel aan mij liggen.

Of je dealer voegt er een smaak aan toe of het zal toch echt aan jou liggen :beer:

Lol nee zelf uitgekookt en er zit geen ander smaakje aan, het is gewoon dat zuur-bittere normale smaakje d'r van, maar ik vind het gewoon lekker :openmouth: lekker fris enzo.

Aalpoepert

Badass junkie
azgaza zei:
normale smaakje d'r van, maar ik vind het gewoon lekker :openmouth: lekker fris enzo.
Ja! Normaal had ik dat smaakje ook vroeger, in je neus voelde het frisachtig aan, maar als het in je keel komt is het een zuur en bittere hel.

Ik blijf het overal zeggen; strepsils zijn het antwoord!

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik vind het, buiten de afterdrip smaak :tongueout:, ook zalig :grin:! Maar ik vind het altijd zo jammer dat ik er niets van kan onthouden :( .

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
DrippTone zei:
Drientje zei:
Tis in ieder geval de vaagste drugs ooit.

Ik weet niet hoe een K-hole is maar in redelijk bescheiden dosis vind ik het even vaag als GHB.

Bwah, dat vind ik toch wel meevallen hoor. Als je met bijde stoffen genoeg ervaring hebt merk je het verschil wel goed denk ik, persoonlijk merk ik heel goed dat het twee totaal verschillende stoffen zijn.

Bewild

Bewuste gebruiker
Intoxication zei:
Bewild zei:
Maar ik vind het altijd zo jammer dat ik er niets van kan onthouden :( .
Als je het vaak doet wordt je er oliedom van, vandaar mijn pauze in tijden van hard studeren:
erna een streep trekken van 100mg :rock:

Vind jij dan dat het je geheugen aantast? Ik doelde namelijk eerder op dat ik niets van de ervaring kan onthouden.

Intoxication

Bewuste gebruiker
KoxBox: held :grin: zover had ik nog niet geleze,

ben toch al gestopt sinds 25december dus hopelijk is het kopje al lekker hersteld :sunglasses:

haallo

Newbie
ik heb een paar vraagjes over ketamine.

ik ben van plan ketamine te gaan proberen maar ik wil nog een ff wat dingetjes zeker weten. ik heb zelf mephedrone een paar keer gebruikt maar om de dip van de volgende ochtend gebruik ik dat niet meer. ook heb ik een keer coke gebruikt maar omdat ik niet zoveel had ben ik maar verder gagaan met mephedrone. wiet gebruik ik wel eens in het weekend omdat ik het wel grappig vindt verder drank (wie niet?).

kan iemand mij vertellen of ik de volgende dag een dip heb. zou ik het bijv. om 18:00 kunnen gebruiken en de volgende dag gewoon zonder porblemen om 7 uur op kunnen staan? is het verslavend? wat ik daarmee bedoel is dan als ik een lijntje neem en het is uitgewerkt en ik heb nog wat liggen of ik dan meer ' moet' nemen zoals bij meph.

als ik stoned ben vindt ik het geweldig om bijv te douchen of (wat ik meestal doe) in bed liggen en muziek of een podcast van jensen te luisteren, is dit bij ketamine ook?

Chris Pontius

Badass junkie
We kunnen nooit met zekerheid zeggen wat de uitwerkingen op jou zullen zijn.
De meeste mensen hebben in ieder geval geen last van een dip en het wordt als stukken minder 'verslavend' gezien als meph (die cravings van bijnemen op het moment heb ik het dan over).

Douchen vind ik zelf ook altijd leuke bij alle soorten dope, maar pas wel op met ket. Je wordt er nogal scheef van en als je op je muil gaat in de douche kan het aardig fout gaan.

Intoxication

Bewuste gebruiker
Chris Pontius zei:
Douchen vind ik zelf ook altijd leuke bij alle soorten dope, maar pas wel op met ket. Je wordt er nogal scheef van en als je op je muil gaat in de douche kan het aardig fout gaan.

Idd wou ik ook zeggen

veel keta + douche dat maakt accidenten

Drientje

DF-koning
Intoxication zei:
Keta! :beer: nog 1 weekje wachte :grin:

nog 2 examens en ghhhhhhhhhhhhhr ik wordt hir zo
:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

kankercursus :kots:
Als jij zo reageert omdat je geen drugs kun gebruiken is er niet iets helemaal lekker in je kop. Check jezelf af en toe eens.

Intoxication

Bewuste gebruiker
wtf drientje ken ik jou? wat oordeel je dan? damn, ik bedoel dat ik er gewoon nog eens serieus zin in heb, mss omdat jij nooit eens 2maand aan een stuk hebt gestudeerd en elke dag thuis zit in quarantaine omdat je zvl studeren moet ? idd ja dan kan ik je reactie begrijpen imo...

Aldous

Belezen gebruiker
Intoxication zei:
KoxBox: held :grin: zover had ik nog niet geleze,

ben toch al gestopt sinds 25december dus hopelijk is het kopje al lekker hersteld :sunglasses:
na 2 maanden is het meestal de gewenning helemaal weg, maar ik heb ook wel een gelezen (dream en realities denk ik) dat je naar een een tijdje flink gebruik zelf na jaren stoppen niet meer op het niveau komt als eerst, dit ging wel over IM gebruikers geloof ik

Dlaor

Experimenterende gebruiker
Ik kon het vorige week donderdag gratis gebruiken.
Maar niet gedaan ik had al xtc op.
Dan doe ik het maar voor het eerst in de zomer.

Angramar Temenos

Badass junkie

It's a strange day
No colours or shapes
No sound in my head
I forget who I am
When I'm with you

There's no reason
There's no sense
I'm not supposed to feel
I forget who I am
I forget

Fascist baby
Utopia, utopia

My dog needs new ears
Make his eyes see forever
Make him live like me
Again and again

Fascist baby
Utopia, utopia

I'm wired to the world
That's how I know everything
I'm super brain
That's how they made me

Fascist baby
Utopia, utopia

RobTrip

Belezen gebruiker
Ik heb even een vraagje. Ik heb de laatste tijd een aantal keer lachgas genomen. Dit vond ik een erg rare ervaring. Je denkt dat je niet zoveel mertkt, maar tegelijkertijd weet je eigenlijk niet wat je doet en zit je in een "andere wereld" :confused: . Lachgas duurt alleen heel kort. Is ketamine te vergelijken met lachgas. Ik heb dit topic een beetje doorgelezen en ik lees toch veel overeenkomsten. Als ik nu een beetje keta zou nemen, zou ik dan ongeveer weten wat mij te wachten staat?

Ik kan van mezelf zeggen dat ik niet verslavingsgevoelig ben. Met lachgas merk ik echter wel dat ik vaak even wat balonnetjes wil nemen. Ik lees hier dat keta ook verslavend is. Dit is voor mij zeker een factor om rekening mee te houden.

Bovenaan