Ketamine, MDA of iets anders?

Vince_

Experimenterende gebruiker
Hoi,
gisteren naar een feestje geweest, en ter plekke pillen gekocht. Ik en een vriend namen er elk 1 rond 1u. Roodachtig gespikkelde pillen, 7-8 mm diameter, en een dollarteken erin gedrukt (niet dat dit veel zegt, maar goed).
Ze kwam na een half uur al op, en kwam in vlagen: af en toe voelde ik een beetje, af en toe helemaal niets. Maar toen ik rond 2u (denk ik) een lijntje speed nam en een joint rookte, was ik helemaal weg.
Nu had ik niet het typische MDMA-love-gevoel, ik was wel heel begaaid, vergat alles, vond alles grappig en ik voelde me heel slap (heb ook niet gedanst, alleen gezeten). Als ik me ergens op concentreerde, ging ik lichtjes hallucineren (kleuren en patronen zien draaien enzo), en soms ging alles nogal traag.
De pil was pas om 9u uitgewerkt, in totaal heb ik er 3 kleine lijntjes speed op genomen en paar trekjes van een joint. Een pil die 7-8 uur constant werkt? Ik voelde ook geen pieken, het enorm begaaide gevoel was er de hele tijd.

Nu vraag ik me af wat hierin zou kunnen gezeten hebben. Ik ben vrij zeker dat het geen mdma was, dat gevoel ken ik goed genoeg volgens mij. Maar wat dan? Enkele mensen op het feestje dachten dat er ketamine in zat, maar hoe ze daarbij kwamen weet ik niet.
Ik dacht dus aan mda of ketamine? Iemand ervaringen hiermee? Ik ben heel benieuwd.

Vince_

Geen idee, straks eens opzoeken. Nu proberen te slapen :)
Bwa ik vond het geen kutpillen, twas eens een andere ervaring :) en heb er maar 1 nodig gehad. Anderzijds ben ik nu wel meer op mn hoede over wat ik allemaal op feestjes koop, en ben blij dat ik er niet slecht van ben gegaan.

Vince_

Heb het toch opgezocht wegens te wakker, die effecten komen inderdaad sterk overeen! Kende de drug niet, merci!

davie

Wijs gebruiker
Ik denk dat het dan eerder MDA zou zijn, psychedelische amfetaminen dus. Deze werken ongeveer zo'n 6 tot 8 uur. Vanwege het trip effect dachten ze misschien dat er ketamine inzat. Maar K in X heb ik nog nooit van gehoord.

MetaalKonijn

Badass junkie
't zal inderdaad MDA zijn geweest, heb eens iets soortgelijks meegemaakt, en hoefde inderdaad niet hoger te doseren als één pilletje.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
als het mccp was had je die trip waarschijnlijk echt kut gevonden... je word er vaak misselijk van en krijgt geen positieve gevoelens :angry: MCCP :smilingimp:

Vince_

Ik heb me misselijk gevoeld, vooral na een paar trekjes joint. Dan maar gaan overgeven, toen voelde ik me wel beter. Maar ik heb me het merendeel van de tijd ook niet echt geweldig gevoeld. Wel goed, behalve de laatste 2 uur..

Vince_

Gisteren nog een genomen, nu een halfje en 2-3u later nog een hlfje. Heb de hele nacht op kot gezeten met anderen, en heb me kapotgelachen, 7u aan en stuk. Is dit ook eigen aan MDA?

tails

Belezen gebruiker
ik heb dit weekend ook dollars genomen. Vrijdags op een (kut)feestje heb ik er 1 gestoken. Nu ik was niet op de dansvloer te vinde maar gewoon erges aan de kant met een drankje en wat vrienden ^^. Niet dat ik ontevreden was over de pillen want ik voelde me uitstekend :)

nu heb ik zondag een goed feestje gehad en toen heb ik er 2 genomen en toen heb ik wel goed gefeest :wink:

ik denk dat het is dat je nog steeds zelf wat initiatief moet nemen om te gaan feesten en plezier maken. Je moet de eerste stap zetten en de pillen doen de rest wel. Zo heb ik het toch ervaren

MetaalKonijn

Badass junkie
Vince_ zei:
Gisteren nog een genomen, nu een halfje en 2-3u later nog een hlfje. Heb de hele nacht op kot gezeten met anderen, en heb me kapotgelachen, 7u aan en stuk. Is dit ook eigen aan MDA?

Naar mijn weten absoluut niet.. MDA laat je heftig hallucineren.

Vince_

Ik weet het ook niet meer. De eerste keer was ik aant hallucineren en was er geen love-gevoel. Gisteren een klein beetje dat gevoel, geen hallucinaties en enorm lachen. En ik had altijd wel een slap gevoel. Gekke pille.

Het initiatief nemen, bwa, ik weet het niet. Ik probeerde af en toe wel te gaan dansen (of wandelen), maar ik stond zo slap op mn benen, het ging gewoon niet.

MetaalKonijn

Badass junkie
Toch is dat wat je zegt van slap op je benen heel erg herkenbaar, ik zou 't nu ook niet meer weten. Als je nog één hebt, laat 't testen, want ik ben wel benieuwd. :)

Vince_

Daar had ik ook al aan gedacht. 2 probleempjes:
1) geen geld om naar Nederland te gaan, geen tijd wegens examens
2) geen pillen meer :)
wel spijtig. Ik heb nog andere mensen gesproken die deze hebben genomen, kga er eens mee praten, als ik meer weet post ik het.

Hello,

Onlangs heb ik pillen genomen en ik was toch zeer verrast van het effect dat ze gaven. Daarom ben ik op het net op zoek gegaan naar wat info en uiteindelijk ben ik hier terecht gekomen.
Kheb wel wat ervaring met mdma maar wat ik vorig weekend geslikt hb was me toch wat bizar. De pillen waren wit met blauwe spikkels en een dollarteken erop. Ik had er eerst eentje(23u30) genomen maar na drie kwartier voelde ik niets, daarom besloot ik er nog anderhalf te nemen... :openmouth:
Wat er een half uur nadien gebeurde was toch wel om te schrikken.
ik stond serieus wankel op m'n benen gedurende een uur of twee. M'n maten hadden hetzelfde genomen en hadden hetzelfde gevoel. Ook was ik verschrikkelijk aan het zweten. Het leuke eraan was dat we tot "jawel" 9u 's ochtends zitten lachen :grin: hebben dat ik twee dagen nadien nog pijn aan de kaken had.. en dit was niet van het bekketrekken want daarhad ik totaal geen last van. Zou dit pma kunnen geweest zijn????
Greetzz

Vince_

Je beschrijving komt me heel bekend voor. Ik voelde net hetzelfde! Ik ben wel blij dat ik niet heb bijgenomen, de pillen slaan inderdaad niet snel in. MCCP lijkt me uitgesloten, PMA lijkt me ook onwaarschijnlijk. Ik vermoed MDA.. Iemand soortgelijk gevoel gehad en laten testen?

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Heb PRECIES hetzelfde meegemaakt...

Heel veel hallicunaties.. een hele grote zaal ( Gelredome, met Flockers ) was ineens net zo klein als een gymzaaltje. De meerderheid zat op stenen muurtjes door de zaal heen, ik raakte heel erg in paniek en dacht serieus dat ik daar dood zou gaan. ( Had ook al XTC op vantevoren.. dat zou het effect nog ietsje versterkt hebben misschien ).

Toen ben ik gelukkig een beetje gerustgesteld door iemand waarmee ik een uurtje op de tribune ging zitten, daarna ging het wel weer.. Maar van ELK drinken werd ik misselijk, heel gek was dat. Iets ervoor had ik ook alles eruit gegooid in 1 keer zonder dat ik het wilde zo midden in de zaal.

Fijne pilletjes dus... als ik het goed heb, zagen ze er ook precies hetzelfde uit als dat jij beschrijft. Volgens mij waren ze ook glad en glanzend? Achteraf bleek na wat research en soortgelijke ervaringen van mensen, dat het wel om MDA moest gaan.

Nee doe mij maar normale MDMA pillen.. :)

Vince_

De mijne brokkelden makkelijk af.
Ik weet dat het gevaarlijk is om op het uiterlijk van pillen af te gaan, maar ik heb alleen nog maar slechts gehoord van pillen die niet uit 1 kleur bestaan.
Best mee oppassen als je ze niet getest hebt.. Nuja, met elke pil eigelijk.

bodhea

Newbie
ik heb precies dezelfde pillen gehad als jouw roodachtig met kleine rode spikkels erop en dollartekens met een enkele streep erdoor i.p.v. 2.
ik had een anderhalfje genomen op een feest en na nog geen 3 kwartier was ik al goed waus maar daarna waren er momenten dat ik me afvroeg ben ik nog wel waus wat weer werd afgewisseld met super lekkere momenten sommige momenten kon ik mn ogen amper open houden als bij mdma-kristallen andere momenten kreeg ik het super-warm en heel veel zin om willekeurige mensen te zoenen vrienden van mij hadden er 4 op en voelden helemaal niks van andere na 1 weer zelfde als hierboven
vond maar rare pillen maar wel lekker

Wacky

Badass junkie
Ik heb 2 maanden terug op een feest in antwerpen pillen gekocht die ongeveer aan jou beschrijving voldoen (gespikkeld, roze met cremewit, dollar teken)

Test rapport:

11mg MDMA
45mg Cafeine
44mg mCPP

Hoeft natuurlijk niet dezelfde te zijn, maar wie weet :)

Everio

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Ik heb 2 maanden terug op een feest in antwerpen pillen gekocht die ongeveer aan jou beschrijving voldoen (gespikkeld, roze met cremewit, dollar teken)

Test rapport:

11mg MDMA
45mg Cafeine
44mg mCPP

Hoeft natuurlijk niet dezelfde te zijn, maar wie weet :)

dat is EGT slecht

MindTraveler

Belezen gebruiker
Phreakingout zei:
een hele grote zaal ( Gelredome, met Flockers ) was ineens net zo klein als een gymzaaltje. De meerderheid zat op stenen muurtjes door de zaal heen, ik raakte heel erg in paniek en dacht serieus dat ik daar dood zou gaan
Dit doet me best wel hard denken aan een lage dosering keet, dan heb ik ook altijd het gevoel dat ik in een kamertje zit dat niet groter is dan een wc-kamertje. En het gevoel van doodgaan hoort ook wel in het plaatje thuis.
moet niet persé ketamine zijn maar klinkt alleszins wel als een dissociatief middel...
en ik voelde me heel slap
Dit ook al

J0rrit

Badass junkie
ik heb ook zon soort pillen gehad. Witte gspikkelde met een soort vogelvoetje erop.

Wat voor een soort gevoel gaven die van jou? Een soortgelijk gevoel als mdma alleen dan geen love? weinig energie? en best hard van de kaart, ongeveer op eenzelfde manier als bij mdma?

flashkop

Bewuste gebruiker
Rode dollars zijn p(m)ma jappen, alle dollars van nu btw
steek er 3 tegelijk en je hebt kapotte nieren zoals een heel goedze vriendin van me...

Phreakingout

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
ik heb ook zon soort pillen gehad. Witte gspikkelde met een soort vogelvoetje erop.

Wat voor een soort gevoel gaven die van jou? Een soortgelijk gevoel als mdma alleen dan geen love? weinig energie? en best hard van de kaart, ongeveer op eenzelfde manier als bij mdma?

Mindtraveller en jij hebben wel gelijk ja ongeveer.

Alsof je VEEL te VEEL MDMA binnen hebt, het was echt werkelijk onmogelijk om maar mijn telefoon te bedienen? Ik zag een hoopje licht ( maar wat moest ik ermee? ).

Opzich een vette ervaring, maar zeker niet voor op een feest. Daar overvalde het me en raakte ik in paniek zoals boven al stond.

Vince_

Daarom lijkt MDA mij wel goed kunnen: als je MDMA neemt, wordt een deel omgezet naar MDA. Veel MDMA nemen -> hoeveelheid MDA binnenkrijgen, dit zorgt voor het licht hallucinerend effect.. Ik ben toch juist he?

En Flashkop: vanwaar haal je die info?

J0rrit

Badass junkie
gevoel van dood gaan had k ook. kheb er nog een laat ik binnenkort even testen. mis beetje ket? khad ook dikke hallucinaties.

een moment dat alles zwart-wit werd, een moment dat alles in slowmotion ging. komt iemand dit bekend voor?

Vince_

Gevoel van doodgaan had ik niet. Zwart-wit zien ook niet denk ik, hoewel ik dat niet zeker kan zeggen. Als ik er nu op terugdenk, was die zaal erg klein en donker dus.. Slowmotion had ik wel. En ik had die avond ook van mensen gehoord dat er ket in die bollen zou zitten, vanwaar ze dat haalden weet ik niet.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
gevoel van dood gaan had k ook. kheb er nog een laat ik binnenkort even testen. mis beetje ket? khad ook dikke hallucinaties.

een moment dat alles zwart-wit werd, een moment dat alles in slowmotion ging. komt iemand dit bekend voor?

Ben erg benieuwd naar de inhoud ja.. laat het maar ff weten in dit topic :grin:

Zwart-wit/slowmo momenten kan ik me vaag voor de geest halen, maar kan het niet met zekerheid zeggen. Het was een beetje teveel van alles op dat moment..

** Wat wel gek was trouwens... 2 "normale" ( niet zware normale XTC pillen ) had ik op, en die pil dan op een gegeven moment om 4 uur genomen. Ik ben dus ong zeker wel 2 uur echt van de wereld geweest, maar daarna tegen het einde van het feest ( rond 7 AM ) kon ik wel gewoon weer lopen e.d. en voelde me alleen moe en suf. Toen in de auto naar huis, sliep ik als een blok. Eenmaal thuis, heb ik van 09:00 tot 19:00 echt in een coma ( diepe slaap dus hehe ) gelegen.

Maar die avond gingen we even eten halen ergens.. voelde ik hem nog wel goed zitten, maar dan een lekker gevoel.

MindTraveler

Belezen gebruiker
** Wat wel gek was trouwens... 2 "normale" ( niet zware normale XTC pillen ) had ik op, en die pil dan op een gegeven moment om 4 uur genomen. Ik ben dus ong zeker wel 2 uur echt van de wereld geweest, maar daarna tegen het einde van het feest ( rond 7 AM ) kon ik wel gewoon weer lopen e.d. en voelde me alleen moe en suf. Toen in de auto naar huis, sliep ik als een blok. Eenmaal thuis, heb ik van 09:00 tot 19:00 echt in een coma ( diepe slaap dus hehe ) gelegen.
Als dit waar is zit er zeker ket in.

HarDman

Newbie
Vince_ zei:
Je beschrijving komt me heel bekend voor. Ik voelde net hetzelfde! Ik ben wel blij dat ik niet heb bijgenomen, de pillen slaan inderdaad niet snel in. MCCP lijkt me uitgesloten, PMA lijkt me ook onwaarschijnlijk. Ik vermoed MDA.. Iemand soortgelijk gevoel gehad en laten testen?

MDA is het echt niet. MDA is een zwaar hallogene stof. Als je een paar goede MDA pillen neemt ga je bij wijze van spreken ergens zitten en gaat dr een sprookje voor je open.....zware hallucinaties....

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
MindTraveler zei:
Als dit waar is zit er zeker ket in.

huh hoezo?

MindTraveler

Belezen gebruiker
Ik had al een vermoede vanwege de ruimte die kleiner leek, angst om dood te gaan en het slap voelen, maar het enige wat dan niet zou kloppen was de lange werkingsduur; aangezien je 2 uur na orale inname van ket volledig niets meer voelt. Maar door de uitspraak
Ik ben dus ong zeker wel 2 uur echt van de wereld geweest, maar daarna tegen het einde van het feest ( rond 7 AM ) kon ik wel gewoon weer lopen e.d. en voelde me alleen moe en suf
ben ik er toch wel redelijk van overtuigd dat er ket inzat, maar in combinatie met iets anders.

MindTraveler

Belezen gebruiker
Als je keta snuift duurt het idd korter maar oraal kan het tot 2 uur duren in totaal. En het effect was enkel de eerste 2 uur zoals dat van keta dus zal het wel keta geweest zijn in combinatie met een langer werkende drug.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Mm interessant allemaal.. maar wordt er wel is Ketamine verwerkt in pillen dan? Nog nooit van gehoord. Helaas zelf ook nooit ket. geprobeerd dus ik kan de uitwerking niet plaatsen.

De jongen

Bewuste gebruiker
Heb ook wel eens rollexjes gehad waarbij ik bijna 2 uur op het effect heb moeten wachten. Het kwam steeds in golfjes op maar telkens niet hoog genoeg. En die duurden ook wel 7 uur ofzo. Ik moets de dag erna werken zonder geslapen te hebben, en op het werk voelde ik nog steeds een vage werking waardoor ik makkelijker prate en het leuk vond om bezig te zijn.

Een andere keer kreeg ik van een goede vriend op een goa een gek pilletje. Hij wist zelf niet wat er inzat maar het waren geen gewone pillen zij hij. Hij dacht persoonlijk dat er mss heroïne inzat , maar hier in het forum las ik dat als men dat denkt , er meestal ket in zit. Ik voelde toen toen precies de lucht rondmij als een deel van mij. En mijn voeten leken door wolkjes te zakken als ik wandelde. Hoe lang die werkten weet ik niet omdat ik ervoor ook mdma had gebruikt. Verder wel geen hallucinaties ofzo, bij de vorige trouwens ook niet.

Wacky

Badass junkie
Ketamine is veel te duur om in pilletjes te stoppen en het werkt maar kort. Dat zal er dus niet in zitten.

Bovenaan