Ketje voor het slapen gaan...?

Wartaal

Belezen gebruiker
Pakken jullie ook wel is een ketje voor je gaat slapen?
Zo nee, try it!
Je bed vliegt alle kanten op, je ziet patronen etc. wanneer het licht is merk ik er bijna niets meer van. Maar zodra ik in me bed lig is het dolle pret.
Oftewel het is tijd voor een ketje en dan me bed maar is opzoeken.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik had een keer superveel gezopen, en toen kwam ik thuis en nam een flinke lijn keta... Ik ging op mijn bed liggen, want staan lukte niet meer. Het enige dat ik me daarna nog kan herinneren was dat ik heel eventjes supervaag werd, daarna viel ik gewoon weg, en was het uren later toen ik wakker werd... Vond het toen enorm zonde van mijn keta :)

J0rrit

Badass junkie
TechNora zei:
Ik had een keer superveel gezopen, en toen kwam ik thuis en nam een flinke lijn keta... Ik ging op mijn bed liggen, want staan lukte niet meer. Het enige dat ik me daarna nog kan herinneren was dat ik heel eventjes supervaag werd, daarna viel ik gewoon weg, en was het uren later toen ik wakker werd... Vond het toen enorm zonde van mijn keta :)

Same here.

4 fmp

Belezen gebruiker
Toevallig,
gister na 6 of 7 flesjes bier ook een paar lijnen ket genomen.
Ik kwam heel snel in slaap en heb niet echt getript ofzo. Volgende ochtend nog heel erg wazig gevoel, alsof ik nog dronken was .. heel raar.
Ik heb heerlijk geslapen maar het duurde nog tot ver in de middag voordat ik me weer normaal voelde.

Spor

Wijs gebruiker
Immo zei:
Keta+Douchen=:hearteyes:
Alleen wel goed oppassen dat je niet om valt.

Dat had ik met GHB een keer :grin: kwam ik terug van een feestje, coke en pillen gehad, denk nou pak me wat ghb dan ga ik douchen en dan slapen... Toen zeker een uur onder de douche gestaan was was zoooooooooooooo lekker :sunglasses:

Wartaal

Belezen gebruiker
In bad gaan met een ketje is inderdaad heerlijk, ik leg altijd op de rand van het bad en dan snerken maar.

Tante Ket

Experimenterende gebruiker
Wartaal zei:
In bad gaan met een ketje is inderdaad heerlijk, ik leg altijd op de rand van het bad en dan snerken maar.
Dus jij snerkt op de rand van het bad? hmzzzz..........hoe moet ik me dat voorstellen? :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
hannus zei:
zonde van me ketamine, beter rook je gewoon een jointje voor het slapen gaan. :stoned:

Lijntje ket is goedkoper dan een jointje als ik het omreken, ik neem meestal kleine schattige sleutelpunt-lijntjes, die zijn wat, 35-40 mg? Komt me uit op iets van, minder dan een euro per lijntje. Jointje kost me toch iets van 3 euro (ik kocht altijd goede wiet/hasj toen ik nog blowde, geen gruis of kutwiet)

Soma

Bewuste gebruiker
Ik geraak alleen in slaap van ket icm valium. Als ik gewoon een paar lijntjes ket snuif, kan ik 4 uur daarna zeker niet in slaap geraken. Nog iemand die dit probleem heeft?

lespaul

ik vind het ideaal

als ik naar een feest ben geweest lekker op de pep en keta, dan is door de keta me lichaam zo vermoeid dat slapen geen probleem is.
zonder keta kan ik niet slapen en moet ik me roes gewoon lekker relaxt uitzitten

leppeh

Bewuste gebruiker
Hm, dat was niet zo boeiend, weinig genomen en weinig effect. Was eigenlijk al half nuchter voor ik in bed lag :rolleyes:

Miss J

Bewuste gebruiker
Gister voor het eerst keta gehad, was niet getest dus voor de zekerheid eerst een beetje genomen, ook om het gevoel te leren kennen. In totaal 2 sleutelpuntjes gehad en ook maar 2 uur geslapen :(
Komt het voor dat het met speed o.i.d. versneden wordt ofzo aangezien de meeste mensen hier er lekker van kunnen slapen en ik dus totaal niet?

Soma

Bewuste gebruiker
Zoals ik al 2 keer zei in dit topic: ik geraak helemaal niet in slaap van keta.

Lijkt me sterkt dat het met speed versneden wordt. Zou je ook moeten ruiken dan.

CHIASME

Belezen gebruiker
Miss J zei:
Gister voor het eerst keta gehad, was niet getest dus voor de zekerheid eerst een beetje genomen, ook om het gevoel te leren kennen. In totaal 2 sleutelpuntjes gehad en ook maar 2 uur geslapen :(
Komt het voor dat het met speed o.i.d. versneden wordt ofzo aangezien de meeste mensen hier er lekker van kunnen slapen en ik dus totaal niet?

Lage doseringen hebben een opwekkend effect :wink:

Ella

Ketamine houdt je hersen actief dus het lijkt me geen goed idee om het te nemen voor het slapen gaan.

CHIASME

Belezen gebruiker
Tuurlijk slaap je niet meteen als je het tot je genomen hebt, maar als ik uitgespaced ben slaap ik heerlijk :hearteyes:

Soma

Bewuste gebruiker
Wartaal zei:
Soma zei:
Van hoge doseringen slaap ik ook niet hoor..
Het ligt eraan of je Ketamine-R of Ketamine-S hebt :wink:

Ah, mss ligt het daaraan. Ik heb laatste nog K gehad van 2 verschillende bronnen. De ene was meer verdovend en de andere meer trippy. Van die verdovende raakte ik makkelijker in slaap..

Wartaal

Belezen gebruiker
Dat zal het zijn :wink:
Die meer verdovende is de S variant geloof ik.
De R is de meer actievere (of misschien haal ik ze nu door elkaar haha)

Soma

Bewuste gebruiker
Ja, het is me nog steeds niet duidelijk of de S- of de R-ketamine trippy is. De ene zegt S en de andere zegt weer R..

Miss J

Bewuste gebruiker
Soma zei:
Ja, het is me nog steeds niet duidelijk of de S- of de R-ketamine trippy is. De ene zegt S en de andere zegt weer R..

(S)-ketamine wordt gebruikt om patiënten onder narcose te brengen, terwijl (R)-
ketamine hallucinerend werkt.

dissertations.ub.rug.nl/FILES/faculties/science/2008/b.schuur/00b_samenvat.pdf

JoshPit

Newbie
ik vind zo'n ketaminetrip sowieso net een droom. ik wil dan altijd gaan liggen met mijn ogen dicht en dan gaat het beginnen. jammergenoeg herinner ik me de trip niet zo goed erna.
het lijkt dan altijd net of ik wegzak in mijn bed of op de bank en dat ik dan ergens rondzweef ofzo. hmm nu ik eraan denk... toch maar weer eens zien te regelen dat spul :mrgreen:

Bovenaan