Kiezen tussen lsd en 2c-b?

2c-b of lsd?

• Lsd

Stemmen: 0 0,0%
  • 2c-b

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Hey hey allemaal

Ik dacht ik plaats uit nieuwsgierigheid ff een berichtje.
Even om jullie mening vragend, wat vinden jullie nou leuker/ prettiger etc?
Ik heb zelf 1 ervaring met 2c-b maar geen stevige of heftige trip. Ik heb inmiddels 3 keer getript op de lsd.

Ik denk dat ik lsd prefereer... maar misschien komt dat omdat mijn 2c-b trip niet heel stevig was en doordat 2c-b me wel zwaar op de maag lag waardoor ik er niet volledig van kon genieten.

Wat is jullie ervaring hiermee?

Greetz :wave:

MetaalKonijn

Badass junkie
Ik weet wel dat ik precies dezelfde indruk als jou heb psychonaut'86. Ik had 20 mg zweiceebee genomen, en ervaarde ook dat vage gevoel in m'n maag, de bodyload bij 2cb is nou eenmaal een stuk zwaarder als bij LSD dunkt mij.

Maar ik wacht af met mijn oordeel tot ik nog een keer 2cb doe, maar dan een hogere dosis.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb nu 2 keer lsd gedaan en 1 keer 2cb en ga overduidelijk voor alice.. Vond de 2cb zeker tof, heb geweldige lsd like visuals gehad, maar had wel vrijwel non stop een naar gevoel in mn maag.. Daarbij vond ik mn lsd trips beter te sturen dan de 2cb trip en vond ik de 2cb trip veel te kort..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik kies niet

pppf moeilijk hoor .. erg moeilijk.

LSD is zoooooo zwaar en zooo lang ....

2 -B is meer makkelijk, niet teveel nemen natuurlijk dan wordst het vervelend.

LSD werkt niet idere dag .... dus op een festival moet je swoppen van 2CB naar LSD naar Mescaline ...

Stonie ...

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Re: ik kies niet

lysergine25 zei:
LSD is zoooooo zwaar en zooo lang ....

Lang en zwaar? Die mening deel ik echt niet... :confused:

Ik vind lsd erg luchtig en prettig vergeleken met paddo's en 2c-b.

Tis juist vaak jammer dat de lsd weer af begint te bouwen. De echte top mag van mij vaak wel langer duren.

Jeller

Badass junkie
hangt er beetje vanaf hé.. 100 ug is idd vrij luchtig

200 ug is vrij zwaar maar ook te doen, 300 ug heeft al wat scherpere kantjes en ik kan mij voortstellen dat je met 400 ug heel diep zit

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
hangt er beetje vanaf hé.. 100 ug is idd vrij luchtig

200 ug is vrij zwaar maar ook te doen, 300 ug heeft al wat scherpere kantjes en ik kan mij voortstellen dat je met 400 ug heel diep zit

True true daar heb je heloemaal gelijk in.

Over zulke sterke trips kan ik nog niet meepraten :)

Qocaïne

Badass junkie
Heb inmiddels 2 maal 2c-b gedaan en 4 maal op LSD getript.

2c-b
+ Vind de visuals op de 2c-b heftiger/mooier (30 - 35mg)
+ Euforie en broederschap
- Bodyload/Misselijkheid
- Onrust

LSD
+ Niet of nauwelijks bodyload
+ Mooie visuals, maar kan meer (200 / 250ug max)
- Duurt te kort :wink:

Ik ga uiteindelijk voor de LSD... puur en alleen omdat LSD wat luchtiger aanvoelt zoals Psychonaut'86 dat beschrijft, en omdat je 'helderder' bent :)

Bovenaan