kratom ja of nee

eXeCuze

Bewuste gebruiker
Beste mensen,

2 vrienden van mij gaan paddo's doen en ik zou dan de nuchtere persoon zijn die erbij blijft. Nou heb ik eerlijk gezegd vrij weinig zin om nuchter te zijn maar ook weinig zin om helemaal van de wereld te zijn, moet toch een beetje op kunnen letten voor het geval dat.

Nou zit ik te denken om voor de eerste keer kratom te doen, ik heb een paar trip reports gelezen en liijkt me echt een ideaal spul.

Nou heb ik dus een paar vraagjes:

Ben je met kratom helder genoeg mocht er iets mis gaan met 1 van mijn maten om goed te handelen?
Kun je erbij drinken?(normaal gewoon een paar pilsjes niet helemaal ram van de kaart zuipen)
Is het erg verslavend(ik las dat het een beetje op opium lijkt en ik weet dat opium nogal verslavend is.)

Alvast bedankt,

ik hoor het nog wel

groeten,

eXeCuze

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb er geen flikker van gevoeld terwijl ik best veel genomen heb. Voor niks die afschuwelijke vieze drab naar binnen gegooid.

Gemini

Badass junkie
Ik heb echt slechte herinneringen aan kratom. Ik heb maanden lang niet meer normaal een milkshake kunnen drinken. Klotespul.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
Ik zit nou op de azarius site te kijken, en zie daar spice diamond, sence, spice silver en gold staan. Dit lijken me allemaal wel rlxte kruiden vooral die spice diamond. Heeft er iemand ervaringen mee? en weet iemand of je het ook in andere smartshops kunt kopen zoals de sirius in eindhoven bijvoorbeeld?

Alvast bedankt.

gr eXeCuze

Kigh

Bewuste gebruiker
Van kratom heb ik ook al vaker gehoord dat het werkt en van andere mensen dat het dus niet werkt, smartshop spul, in mijn ogen dus. En volgens mij werkt het niet zooo lang toch?

Ik weet niet of je een smoker bent, maar toen ik met paddo's tripte met een sitter, vond ik het in het begin een erg irritant figuur. Niet omdat ik hem niet mag, hele geoie vriend, maar nuchtere personen zijn voor mij net een felle lamp die in mijn ogen schijnt tijdens een trip.

Later die avond, toen hij behoorlijk wat joints gerookt had, vond ik het helemaal nietmeer zo erg.

Misschien helpt je mijn ervaring een beetje. :)
Mvg,
Kigh.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
mja zoiets dacht ik al dat je dan niet op dezelfde golflengte zit zeg maar. Vandaar wou ik ook eens wat anders doen maar geen paddos, hou er niet zo van 3 keer gedaan en was 3 keer mooi maar toch best heftig. Toen ben ik gaan lezen over kratom en lijkt me wel echt rlxt.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik zou gewoon 2 paddenstoeltjes eten ofzo.. kom je beetje op hun frequentie maar als het moet ben je ook wel nuchter lijkt me.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ja maar ik wil zelf eigenlijk ook wel spacen maar op een niet te trippy manier zeg maar.

cropp

Badass junkie
ik heb afgelopen maandag ongeveer 8 gram kratom weggewerkt in mijn eentje en ik werd een beetje misselijk en moe

dus als je het echt wil moet je het vrolijk doen, denk maar niet dat je er zo wazig van word

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb best wel goede ervaringen met Kratom gehad. Echt smakelijk is het niet. Maar in het drugswereldje bestaan er zeker viezer zaken hoor :wink:
Het werkt licht sederend.
Misschien blijf je beter in the mood door gewoon enkele stoeltjes te eten, zoals ook Dumpy al zei. Net boven de treshold, maar ook zodat je nog helder genoeg van geest bent voor noodsituaties.

Het Spice-assortiment vind ik zeker wel de moeite. Volgens mij het enige effectieve alternatief voor THC. Bovendien he je er de volgende ochtend ook geen loomheid van.

Ik kan dus zowel kratom, enkele stoeltjes als wat Spice-joint aanraden.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind kratom altijd wel lekker, het beste neem je poeder, aangezien dit beter werkt dan de meeste tincturen en goedkoper is. Mentaal heeft het niet echt een effect, en je kan gewoon een biertje drinken hoor.

Ik zou met 5 gram beginnen, want van teveel wordt je misselijk!

Spor

Wijs gebruiker
eXeCuze zei:
Ik zit nou op de azarius site te kijken, en zie daar spice diamond, sence, spice silver en gold staan. Dit lijken me allemaal wel rlxte kruiden vooral die spice diamond. Heeft er iemand ervaringen mee? en weet iemand of je het ook in andere smartshops kunt kopen zoals de sirius in eindhoven bijvoorbeeld?

Ik heb de sence hier :) je mag deze dingen niet bestellen in nederland, zoals op de azarius site ook erbij staat. Maar ik heb het van een speciaal contact :wink:

Je moet je er niet ál te veel bij voorstellen, het is geen al te heftige drug namelijk. Vind het ook niet echt iets van wiet weg hebben. Gewoon een lekker chill gevoel, maar ik hou het liever bij mn jointje. Ik bewaar het voor als ik moeite heb met slapen.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
Ik ben nu nog onder invloed van kratom, echt wel rlxt spulleke maar had er toch wat meer van verwacht. Agja goed erbij smoken en dan is het toch echt de moeite waard. Goed voor nog een keer.

Kga weer verder spacen en zo slapen ltrz.

gr eXeCuze

TrippyShit

Badass junkie
Haha, leuk dat het je beviel :wink: Hoe hebben de trippers het gedaan? :P Wast leuk?
Zou zelf kratom nooit doen denk ik. Effect is te mild en smoken doe ik niet meer dusdat.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
Ok het was echt rlxt kratom, maar we hebben toen het bijna uitgewerkt was nog wat bijgepakt en kregen wat rare bijverschijnselen. We kregen nogal spastische trekjes en op ten duur trilde ik zo erg dat ik er zelfs een beetje bang van werd. Ben toen in bed gaan liggen en toen was het toch al redelijk snel weer over. En ook vlagen van hoofdpijn bijvoorbeeld als je opstond kreeg je hoofdpijn enz.

zijn dit normale effecten van kratom?

KurikintonFox

Belezen gebruiker
ik heb weleens 10 gram kratom genomen met sap,
en ik voelde me wel rustig, maar toen ik in mijn puurpijp een klein bolletje wiet rookte werd ik zo stoned als een garnaal!!!
heb daarna lang geslapen...

cropp

Badass junkie
eXeCuze zei:
moet je van te voren goed eten of noujuist niet teveel? of maakt dat niet uit?

die man die mij die kratom heeft verkocht zei dat je er 3 kwartier lang thee van moest trekken en dat je het op een lege maag in moest nemen

Bovenaan