Kwaliteit of niet?

Ik heb voor oudjaar een grammetje gekocht , maar het zijn dus harde witte stenen ipv poeder , verdooft men mond wel goed..

Is dit teken van kwaliteit of net niet?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
De enigste manier om uit te vinden van welke kwaliteit het is, is door het te laten testen. :wink:

ja komop , wie laat da nu teste :confused: , ff uit gebruikerservaring , zijn brokken goed of slecht? of hebbe ze me crack aangesmeerd of kalksteen :tongueout:

pascal828

Badass junkie
Als je de mogelijkheid niet hebt om het bij een testservice te laten testen, test het dan gewoon zelf. Als het jou voldoende effect geeft, dan is het toch goed genoeg?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
ganjabenja zei:
ja komop , wie laat da nu teste :confused: , ff uit gebruikerservaring , zijn brokken goed of slecht? of hebbe ze me crack aangesmeerd of kalksteen :p

Je geeft zelf al de reden waarom je het moet laten testen.

ja ok , maar ni iedereen woont in nederland waar ge da op elke straathoek kunt late teste

ma dus niemand weet of steen beter is als poeder? meer wil ik niet wete :tongueout:

pascal828

Badass junkie
ganjabenja zei:
ma dus niemand weet of steen beter is als poeder? meer wil ik niet wete :tongueout:
Als je dat 'steen' weer crusht heb je toch ook gewoon weer poeder... :P

Misschien is het oud of slechte kwaliteit.
Gewoon proberen, en als het niets is, pech...

Ik heb ook weleens speed gehad die hard was geworden, maar nog van zeer goede kwaliteit. Dus dat hoeft er niets over te zeggen.

S0s_90

Bewuste gebruiker
Je kunt het bij mij afgooien, ik kan het wel voor je testen.
De minimale hoeveelheid die ik nodig heb om te testen is 1 gram.
Ik kan je de uitslag geven naar ongeveer 2 a 3 uurtjes. :wink:

alcoholist

Wijs gebruiker
S0s_90 zei:
Je kunt het bij mij afgooien, ik kan het wel voor je testen.
De minimale hoeveelheid die ik nodig heb om te testen is 1 gram.
Ik kan je de uitslag geven naar ongeveer 2 a 3 uurtjes. :wink:

veel mensen hebben zich zeker gemeld bij je :wink:

alcoholist

Wijs gebruiker
goeie coke proef je, coke kenners dan

een bepaalde benzine achtige smaak,en je voeld het na een minuut of 3/4 goed..

veel mensen zeggen dat coke echt troep is en je er nooit mee moet beginnen.. gelijk hebben ze, maar de chilling op coke en bier is wel echt heel relaxed< drank is de "i" en coke vertegenwoordigt de puntjes OP de i.. tis een appartje chilling die je alleen onder coke kunt vinden,zeker als je goeie hebt. eindelijk goeie sos,maar de jallies zijn nog ontvindbaar, maja dan maar geld leggen

alcoholist

Wijs gebruiker
ow en dat gezeik over dat het smelt op je vinger is ook stierenstront,want supermix en manitol leveren hetzelfde effect, veel mensen denken dat ze troep hebben als er een stofwolkje uit hun sealtje komt.. niet dus.. want dat betekent dat het in een bonenmixer heeft gezeten(9 vd 10 keer ) dus echt gemixed is tot poeder..

als je coke gelijk verdoofd heb je troep, << dan is meestal ook heel je hoofd verdoofd.. , je tong/keel/tanden/tandvlees..Lidocaine.. tandasrts shit<

als je na 2/3 minuten een soort vetje voeld, heb je waarschijnlijk geen troep,je weet het noooit< daarom is testen belangrijk, noem een ander land waar je met je coke naar binne loopt en vraagt om het te testen.. heerlijk, nederland

Bovenaan