Lastige situatie

Mindgamer

Badass junkie
Hoi mensen,

Ik heb advies nodig van jullie!
Het zit zo: was laatst weer eens wezen daten met een ander meisje. We vinden elkaar leuk. Maar eergisteren vertelde ze me dat ze AOS heeft en de mannelijke genen draagt. Ze heeft volgens eigen zeggen grotendeels mannelijke hersens. Ik was even echt 3 minuten stil toen ik dat hoorde. Ze vertelde me dat zo over MSN, en ik kon er niet eens om lachen eigenlijk, want ergens had ik wel van die kriebels in mijn onderbuik voor haar. Ze ziet eruit als een meisje, praat als een meisje, studeert geneeskunde en legt haar zelfvertrouwen in jouw handen :smilingimp: Met andere woorden: deze 'meid' (zover je het een meid kunt noemen) kun je makkelijk over heen lopen en laten doen wat jij wil en niet wat zij wil. Alleen wtf moet ik hiermee? Gister moest ik met haar werken, en de seksuele aantrekkingskracht is voor een deel weg. Overigens zit er een verlangen aan de diepste van mijn kern gekoppeld, die weleens een travestiet wil neuken, maar nee, ik stap er van af. Ben hetero, en heb geen idee wat ik ermee aan moet. Dit is niet een meisje die goed is voor seks (daar kan ik wel iets lekkerders voor krijgen) maar meer voor een relatie.

Zou jij een relatie nemen met iemand die grotendeels man is? Terwijl je dacht te vallen op de meest vrouwelijke wezens op aarde?

(dit is een serieus topic overigens)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tja, om eerlijk te zijn weet ik het niet. Ik val nog steeds op personen ipv geslachten, en als dat nou opeens een vrouw met mannelijke genen is, dan is dat maar zo. Ik heb verder ook geen problemen met zulke mensen, dus zou ik het nooit uitsluiten dat ik ooit zou vallen voor zo iemand.

Maar dit is wel makkelijk gezegd allemaal, wie weet vind ik het dan wel erg raar en bizar.

Jan janssen

Bewuste gebruiker
wahaha :tearsofjoy: je mag blij zijn dat ze het netjes verteld, en er niet zelf achter komt :openmouth: :kots:

ot: nee, ik moet er niet aan denken :confused: en als je er goed mee op kan schieten gewoon als een vriend(in) houden :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Volg gewoon je verlangen, dan kom je er wel achter of je het wilt of niet.
Misschien ben je onbewust toch wel bi.

Maar 't lijkt mezelf nogal een vreemde situatie :confused:

Serenity

Badass junkie
Wat maakt dit nou uit? Ze heeft toch gewoon borsten, vrouwelijke vormen en een vagina? Ze is op en top vrouw, ze denkt alleen wat mannelijker. En geloof me, dat is volgens mij alleen maar fijn in een relatie.
Als ik jou was zou ik er niet een te groot probleem van maken. Of, gewoon helemaal geen probleem!
Bij iemand met ADHD zitten de hersenen ook anders in elkaar, of bij borderline bijvoorbeeld. Bij ieder individu zitten de hersenen anders in elkaar. Who gives a shit. Als ze leuk lief en aardig is, waar wacht je op?

dfssdfde

Badass junkie
Serenity zei:
Wat maakt dit nou uit? Ze heeft toch gewoon borsten, vrouwelijke vormen en een vagina? Ze is op en top vrouw, ze denkt alleen wat mannelijker. En geloof me, dat is volgens mij alleen maar fijn in een relatie.
Als ik jou was zou ik er niet een te groot probleem van maken. Of, gewoon helemaal geen probleem!
Bij iemand met ADHD zitten de hersenen ook anders in elkaar, of bij borderline bijvoorbeeld. Bij ieder individu zitten de hersenen anders in elkaar. Who gives a shit. Als ze leuk lief en aardig is, waar wacht je op?
Dat dus.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Oh, is het ook echt helemaal een meisje dan? Ik begreep anders. :) Tja als ze idd gewoon helemaal een vrouw is met enkel wat anders in dr hersens, waar maak je dan nog zo'n probleem van...

Funky Monkey

Badass junkie
Ik zou zeggen probeer het uit en kijk waar het schip strand... Of niet natuurlijk zodat jullie samen van de wereld af varen :hearteyes:

Zolang je gewoon open over je gevoel blijft praten kan je samen altijd nog de juiste weg te vinden. :)

Mindgamer

Badass junkie
Serenity zei:
Mja, verdiep je maar eens in die AOS syndroom.
En ze heeft dus deels mannelijke hersens en deels vrouwelijke hersens. Verder ziet ze er uit(arendsogen), en gedraagt ze zich als een feminist(pure arrogantie, dominantie, en ontevreden zijn over de vrouwen emancipatie). Hetgeen waar ik wel van hou. Het viel me eerst niet op, maar ze heeft dus wel wat mannelijks, maar ze ziet er verder uit als een vrouw, alleen ze kan ook behoorlijk als een man lopen, en wanneer ze zichzelf daarop betrapt, dan corrigeert ze haar looppas weer (is me gister opgevallen tijdens een observatie als toeschouwer om paar meter afstand). Dit zijn allemaal van die kleine dingen die gaan opvallen naarmate je met elkaar leeft. Dus ik stap er vanaf en ga maar een vriendband met haar aan ofzo..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Mindgamer zei:
Dus ik stap er vanaf en ga maar een vriendband met haar aan ofzo..
Jammer. Wat maakt het nou uit dat ze een beetje mannelijk denkt? Ik vind het wel typerend dat juist jou zoiets moet overkomen, ik zeg ga ervoor (:

Mindgamer

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Mindgamer zei:
Dus ik stap er vanaf en ga maar een vriendband met haar aan ofzo..
Jammer. Wat maakt het nou uit dat ze een beetje mannelijk denkt? Ik vind het wel typerend dat juist jou zoiets moet overkomen, ik zeg ga ervoor (:
Oh, hehe. Ik hou van aparte mensen (geen idee waarom) dus ik ben daar altijd naar opzoek. Het maakt niet zoveel uit dat ze mannelijk denkt, denk ik, maar het maakt me wel uit als ze zich ook mannelijk gedraagt. Nee, het voelt gewoon niet goed voor mij. Ik denk dat er ergernissen komen..

Evil_Eyes

Experimenterende gebruiker
En als ze het je niet verteld zou hebben, had je die kleine dingen dan ook zo ervaren? Of uberhaupt gezien?

Ik zou het denk ik eerst aankijken, juist wel interessant.
Maarja, dat ben ik :wink:

Mindgamer

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Als je gedachten afwijken van 'de norm' ben je tegenwoordig meteen ziek. Ik dacht dat jij wel verder zou kijken dan dat (:
Waar heb ik dat gezegd?
Ik wil gewoon een vrouw die vrouwelijk is. Dat is alles. Ik ben bang dat het niet vrouwelijke aan haar, mij gaat irriteren. Een beetje empathie graag...

Jan janssen

Bewuste gebruiker
Mindgamer zei:
ExceptionalInsight zei:
Als je gedachten afwijken van 'de norm' ben je tegenwoordig meteen ziek. Ik dacht dat jij wel verder zou kijken dan dat (:
Waar heb ik dat gezegd?
Ik wil gewoon een vrouw die vrouwelijk is. Dat is alles. Ik ben bang dat het niet vrouwelijke aan haar, mij gaat irriteren. Een beetje empathie graag...

ik denk dat als je dat nu al denkt, je je zeker na een tijd een relatie te hebben je je daar gruwelijk aan gaat irriteren.

I love vrouwelijke vrouwen :grin: :hearteyes:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Mindgamer zei:
Waar heb ik dat gezegd?
Dat bedoel ik niet, maar dat de maatschappij dat graag zo ziet en er zelfs medicijnen voor ontwikkelen (AD(H)D, borderline.. slechte voorbeelden misschien, deze zijn vast van neurologische aard, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik)

Mindgamer zei:
Een beetje empathie graag...
Verklaar het eens een beetje, ik heb het gegoogled, maar ik kan niet zo goed vinden wat de 'symptomen' zijn en hoe deze zich uiten.

Edit: Veel meer dan dit kan ik er niet over vinden:

Door de ongevoeligheid voor androgenen worden XY personen met complete AOS geen man, maar vrouw. Eenmaal volwassen zijn en voelen ze zich volledig vrouw, maar hebben geen eierstokken en baarmoeder. Er is altijd sprake van onvruchtbaarheid. Verdere kenmerken zijn o.a. een ondiepe vagina en het ontbreken van schaamhaar en okselhaar.

Mindgamer

Badass junkie
Gister vertelde ze mij dat ze elke dag androgeen pillen slikt. AOS is overigens niet zo zeer het probleem, het is meer dat haar hersens deels mannelijk en deels vrouwelijk zijn. Het kan zelfs zo zijn dat ze er later achterkomt dat ze op vrouwen valt? Of dat ze gedrag vertoont wat gewoon mannelijk is. Weet ik eigenlijk veel. Ze is leuk, maar ik ben bang voor ergernissen. Daarom ga ik maar eerst goed praten over een open relatie mocht ik met haar in bed belanden. Nee, ik hoef overigens ook geen seks meer met haar. Ik weet het allemaal niet. Ik had dit topic even nodig om juiste oordelen te trekken. Daarom veroordeel ik het tot een vriendschap. Srry, teveel pillen op..XD..Haar benen lijken toch wel een beetje te stevig voor een vrouw. Ze doet aan balet, maar toch, niks vrouwelijks aan, alhoewel; ergens ook wel weer. Godver, waarom nou!

Serenity

Badass junkie
Jézus wat kan JIJ je druk maken! :grin: Volgens mij is het voor haar moeilijker een relatie met jou te hebben dan voor jou met háár :wink:
Je lijkt wel een wijf :P

Maar aan de andere kant; ik snap je wel. Wat moet je hier nou mee? Maar daarom juist, give it a rest. Maak je niet zo druk, heb het gezellig met haar en zie maar wat er gebeurd. Laat het oordeel anders een beetje aan haar kant liggen, wees maar een beetje passief, wie weet wil zij achteraf ook alleen maar vrienden zijn.

pandalicious

Experimenterende gebruiker
AOS toch even moeten opzoeken

Het is een misverstand dat mensen met AOS een beetje man en vrouw zijn. Omdat mensen met AOS niet beïnvloed worden door het mannelijke hormonen, zien ze eruit als vrouw en voelen ze zich ook echt vrouw. Er zijn echter een paar verschillen tussen hun lichaam en dat van de gemiddelde vrouw. De belangrijkste zijn:

Ze hebben geen baarmoeder en eierstokken en kunnen dus geen kinderen krijgen
Ze menstrueren niet
Ze hebben geen oksel- en schaamhaar

enkel maar voordelen zou ik denken, kan ook aan mij liggen... :wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
pandalicious zei:
Ze hebben geen baarmoeder en eierstokken en kunnen dus geen kinderen krijgen
Ze menstrueren niet
Ze hebben geen oksel- en schaamhaar

enkel maar voordelen zou ik denken, kan ook aan mij liggen... :wink:
In dat rijtje hoort ook; Ze hebben een ondiepe vagina. Daar kan Mindgamer met zn grote lul natuurlijk niets mee.

Drientje

DF-koning
Tjee, ik zou het me geen reet aantrekken, een beetje tolerant mag je wel worden. En probeer eens te genieten van vrouwen die wat mannelijker zijn. Zij loopt waarschijnlijk niet de hele dag te zeuren over kapotte nagels en doet gewoon haar ding zonder zeuren. Zo zouden er meer mogen zijn.

Funky Monkey

Badass junkie
Je wil een vrouwelijke vriendin. Toen je eerst met haar aan het praten / daten was vond je haar toch leuk? Waarom de fuck zou het nu ineens een probleem moeten zijn? Waarschijnlijk vond je der vrouwelijk genoeg om überhaupt al leuk te gaan vinden...

Serenity

Badass junkie
Drientje zei:
Tjee, ik zou het me geen reet aantrekken, een beetje tolerant mag je wel worden. En probeer eens te genieten van vrouwen die wat mannelijker zijn. Zij loopt waarschijnlijk niet de hele dag te zeuren over kapotte nagels en doet gewoon haar ding zonder zeuren. Zo zouden er meer mogen zijn.

Juist! My point exactly. Natuurlijk geef ik als vrouw om m'n uiterlijk maar ik ben er niet constant mee bezig, een gruwelijke hekel aan vrouwen die dat wel doen, jezus. En inderdaad, zo zouden er meer mogen zijn.

tomz0r

Badass junkie
Liefde is een gevoel en dat kan je niet beargumenteren of verklaren. Ga op je eigen gevoel af en vraag niet wat andere mensen er van vinden.

Mindgamer

Badass junkie
tomz0r zei:
Liefde is een gevoel en dat kan je niet beargumenteren of verklaren. Ga op je eigen gevoel af en vraag niet wat andere mensen er van vinden.
Daar heb je gelijk in. Dit geldt niet voor mij, want echt verliefd ben ik niet. Het is wel mogelijk dat ik verliefd op haar.....hem.....wordt, maar ik laat haar....hem....gewoon oordelen zoals Serenity dat al zei. En dan probeer ik het richting vriendschap te laten gaan.
Nee, ik wil geen wijf die, als ze 50 is, (hoogstwaarschijnlijk) een zware stem krijgt, sterker is dan dat ik ben, teveel testosteron in haar lichaam heeft en daardoor steeds neuken wil en ze uiteindelijk met 10000030303940 negers neukt om mij te pesten omdat ik geen haren wil voelen op mijn gevoelige lid...Nee, daar krijgen we familiedrama´s van hier in Nederland.

Serenity

Badass junkie
Maar, waarom.. WAAROM in godsnaam, ben je op deze leeftijd al op zoek naar de ware? Wie zegt dat je haar 50 ziet worden? Misschien hebben jullie het heel leuk voor een aantal jaar, maar je moet nu nog niet gaan nadenken over trouwen en met elkaar oud worden. Nú praat ze nog niet met een zware stem, nu is ze gewoon mooi lief en gezellig, dus waar wacht je op?
Ga asjeblieft niet ouwehoeren over kinderen krijgen en trouwen op deze leeftijd. Heb daar met twee relaties de fout in gemaakt... Nooit doen. Niet op deze leeftijd. Vooral niet in de emotionele statussen waarin jij verkeert :wink:

als ik een man zou zijn geweest zou ik er gewoon voor gaan.. ik hoef ook geen sletjes die altijd over hun nagels zeuren.. of een half uur nodig zijn voor de spiegel! :tearsofjoy:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Wat leuk! :grin:
Ik had nog nooit van deze 'stoornis' gehoord, weer wat geleerd.
Het klinkt wel speciaal, sterker nog: het klinkt best leuk/interessant en qua soort persoon meer iemand waar ik zelf juist wel op zou vallen. ^^

Maar goed Mindgamer, je zou om te beginnen misschien kunnen stoppen met haar 'hem' te noemen?
Want waarschijnlijk heeft ze een vrouwelijke genderidentiteit (kan ik opmaken uit je verhaal).
En dan is het niet leuk om voor man afgeschreven te worden, terwijl je dat niet bent/zo ervaart.
Maar hoe dat precies zit bij haar weet ik natuurlijk niet, ik neem aan dat ze gewoon graag als vrouw gezien wordt.

Verder zeg je dat je het stiekem wel met een travestiet wilt doen, kleine correctie: een travestiet is gewoon 100% man, maar in vrouwen kleding, pruik, make-up op en soms zelfs incl. beenhaar! :openmouth: .
Jou kennende is dat niet wat je wilt... :tearsofjoy:
Ik denk dat je op iets anders doelt, transgender wellicht.

Voor de rest sluit ik me bij de rest aan: don't be a pussy!
Kijk met een open, tolerante blik, denk niet te veel in de toekomst, leef nu, geniet nu.
En wellicht vindt zij jou wel helemaal niet leuk, maar een botte, zieke, oversarcastische vrouwenhater met wie ze omgaat uit medelijden? :grin: :P

Mindgamer

Badass junkie
Tiiiiimmmmmeeee is on my side, yes it is!!
Tiiiiimmmmmeeee is on my side, yes it is!!

Now you always say!
That you want to be free!!

[youtube]RJ44q_5uMM4&feature=related[/youtube]

Bovenaan