lekkere trip muziek en tips

ilove_paddo

Experimenterende gebruiker
wat is nou eigen lijk leuk om te doe bij een paddo trip?
en wat voor muziek is leuk bij een paddo trip??
of wat is je favo film voor een paddo trip??
:rolleyes:

Glorf

Muziek:
Messer Chups
The Orb
Bongwater

muziek met rare geluiden en verhalen/toespraken, kheb me echt kapot gelachen op messer chups. Heh en ik ken ook mensen die weg zijn van ozric tentacles.

Film: Microcosmos
Kben niet zo van film of tv kijken tijdens het trippen. Het leuke dr aan is juist dat dingen die stilstaan gaan bewegen :)

Qocaïne

Badass junkie
Ik hou zelf enorm van GOA muziek.
Deze muziek laat je nog meer meeslepen in je trip.

Denk bijvoorbeeld aan artiesten als Infected Mushroom, of zet een de psychedelische (internet)radiozender 'philosomatica' op :)

Prachtig!

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Qocaïne zei:

Denk bijvoorbeeld aan artiesten als Infected Mushroom, of zet een de psychedelische (internet)radiozender 'philosomatica' op :)

Prachtig!

Vette muziek, als je er lang genoeg naar luistert wordt je vanzelf zo High als een geit :P

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Qocaïne zei:

Prachtig!

Infected Mushroom is ook mijn favoriete trip muziek. Er gebeurt iets met die muziek tijdens de trip, heel raar om uit te leggen. Het is net alsof de muziek soms word afgebroken in een aantal puzzle stukjes en daarna weer tot een geheel gevormd word, echt wazig

daphreak

Newbie
yeah Goa rules when trippin' :)
hoewel af en toe wa zweven op Pink Floyd ook wel leuk is

fav. tripfilm : Fear and Loathing in Las Vegas

Qocaïne

Badass junkie
Spirit Quest zei:
Qocaïne zei:

Prachtig!

Vette muziek, als je er lang genoeg naar luistert wordt je vanzelf zo High als een geit :P

Ja echt heerlijke muziek. Heb hem nu ook nog ff opstaan! :mrgreen:

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
ik luister graag naar progressive tijdens een trip, rustige en mooie muziek. Ik beleef het dat echt superintens :hearteyes:

om een film te kijken heb ik geen geduld voor tijdens een trip.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Voor visuele input: Spotworks (http://www.spotworks.com)
Sample death & rain

Sample worlds within worlds dub

The Fall & Rise of the Fool's Ark
Site: http://www.foolsark.com/

Deze animatiefilm is een combinatie van geluid en beeld, en heeft ook een verhaal met een boodschap. De animaties zijn heerlijk trippy. De film gaat over creativiteit. De muziek is gemaakt door Lamb en Lamb-bandlid Andy Barlow's nieuwe muziekproject Hipoptimist.

Qua muziek bijv.:
Bluetech
Boards of Canada
Shpongle
Ozric Tentacles
Helios
Bentley Rhythm Ace

http://cdbaby.com/cd/paultaylor "World Music, Didjeridoo, Improvisation and Sound Sculptures"
http://cdbaby.com/cd/tumbara "Organic ethereal world percussion dance and trance grooves with didgeridoo, flute and some ocean and river soundscapes."
http://cdbaby.com/cd/ginofoti3 "A collection of ambient soundscapes, acoustic and electric textures with Asian/Indian influences, and synthesized exotic atmospheres meant to direct the listener through all the guideposts of transmigratory existence."
http://cdbaby.com/cd/stephenkent "In an eclectic mix of global styles Didjeridu virtuoso Stephen Kent hopscotches around the world in spirited musical encounters with Tuvan throat singing, Scottish bagpipes, Moroccan voices, Indian flutes in natural settings."
http://cdbaby.com/cd/mmc6 "Ethno-trance World-beat - Trip-out with this groove journey into the modern world of the ancient didgeridoo - enhanced with drums, guitar, sax, throat singing, bass, synthesizer, sitar, native American flutes and other multicultural instruments."

Verder: het album About Things That Never Were

van Wisp, volledig gratis te downloaden (evenals ander werk van Wisp, wat ik overigens niet geluisterd heb): http://www.wisp.kaen.org/
Het is rustige, melodieuze electronische muziek.

't onvermijdelijke

Belezen gebruiker
Ik ben eventjes in mijn muzieklijsten gaan researchen welke muziek ik relax vind om te trippen en ik kom op de volgende bands/acts uit:

Massive Attack
The Knife
Aphrodite
Sphongle
Aphex Twin
Portishead
Orbital
Manu Chao
Opgezwolle
Radiohead
Spinvis
Venatian Snares

Ik zal er nog een heleboel vergeten, maar dit zal het goed doen denk ik
Peace :stoned:
Have Fun! :wave:

azgaza

Badass junkie
Ik luister in een trip naar black metal, net als normaal. Maar dat raad ik niemand aan die er niet van houd natuurlijk.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik luister tijdens m'n trip ook graag naar Philosomatica, of naar de Goa/Psytrance channel van Digitally Imported radio ( www.di.fm ). Verder heb ik één speciaal liedje dat bij mij HEEL erg mindfucking is tijdens een trip, het lijkt wel alsof het nummer 2 keer zo 'goed' is als andere psytrance, ook nu ik het nummer vaak gehoord heb:

Talking Souls - Karma 209

Verder zet ik graag Astrix, 1200 mics, Infected mushroom, Psysex, Hallucinogen etc. etc... Zelf zet ik niet vaak rustige goa/ambient op, maar als ik op een goa party ga trippen geniet ik ook echt héén intens van die muziek.

azgaza

Badass junkie
Ellesdee zei:
ik ben gek op metal, maar als ik dat in mn trip luister, dan word ik gek :P

Ik niet, op één keer na toen ik de muziek niet herkende, en het van de verkeerde kant van de kamer kwam, en loopte, en geen vocalen meer had, en toch was het dezelfde cd. Dat was even heel vreemd.

Jan janssen

Bewuste gebruiker
Film; fear and loathing in las vegas :grin:

muziek is helemaal je eigen smaak, gewoon muziek pakken die je rlex vind en waar je vrolijk van word ofzo :stoned:

Bewild

Bewuste gebruiker
Wat je zeker is een keer moet doen als je aan het trippen bent is buiten naar de vogeltjes gaan luisteren, vogels die fluiten zijn als een orkest buiten zonder toeschouwers buiten een paar enkelingen.

Wietske

Newbie
Ik heb gister lekker getript bij Harry Potter (4) en Lord of the Rings. Was echt geweldig! Trip leek als het ware uit de tv te komen en alle fantasie verhalen en sprookjes leken opeens heel plausibel en belangrijk. Wel een beetje lastig te beschrijven hoe het voelde, maar het was echt geweldig. Ik voelde me ook heel er verbonden met alle sjamanen ed die door de eeuwen heen hebben getript op natuurproducten. Het was echt of ik in een soort andere dimensie was waar je anders geen toegang toe hebt en ik was me ook heel bewust van de geschiedenis en mijn miniscule maar ook specifieke plaats daarin. Echt een magische trip!

Bewild

Bewuste gebruiker
Wat ik hier nergens zie staan van muziek en toch echt wel prachtige tripmuziek is: Jimi Hendrix, je begrijpt die muziek pas als je aan het trippen bent :tongueout:

Aldous

Belezen gebruiker
the doors
air
daft punk
joy division
moody blues
kasabian
kraftwerk
talking heads
dire straits
miss kittin
ellen allien
the cure
tiga

-spaceman-

Badass junkie
trip muziek:

- air (<- was gister nog bij hun optreden in de melkweg, je weet wat je van ze kan verwachten...mmmm)
- the doors (<- tuurlijk)
- portis head
- aphex twin (<- flink trippen)
- tim hecker (<- echt trippy)
- thievery corporation
- st. germain
- zero 7
- tosca
- gorillaz
- the good the bad and the queen
- ltj bukem (<-aanrader)
- goldie (<-aanrader)
- massive attack
- adam f
- calexico
(- daft punk, vind het hele vette muziek en heb alles van ze... maar ik denk dat het niet zo goed bevalt met paddo's bv)

-update-
- kruder & dorfmeister
- boards of canada
- ozric tentacles
- shpongle

pfiew dat zijn er wel genoeg denk ik!

trip films:
eigenlijk vind ik alleen alice in wonderland en fantasia (1940+200) geslaagde trip films!

Aldous

Belezen gebruiker
-spaceman- zei:
(- daft punk, vind het hele vette muziek en heb alles van ze... maar ik denk dat het niet zo goed bevalt met paddo's bv)
Voor mij gaan daft punk en paddo's (of acid) echt prima samen hoor! Dus als je alles van ze hebt zou ik zeggen probeer het een keer!

-spaceman-

Badass junkie
Aldous zei:
-spaceman- zei:
Voor mij gaan daft punk en paddo's (of acid) echt prima samen hoor! Dus als je alles van ze hebt zou ik zeggen probeer het een keer!

weet je wat het is; dan kan ik niet stil zitten; daft punk is 1 van me favo artiesten.. ik krijg het niet voor me kaar rustig daft punk te luisteren... terwijl je graag rustig tript met paddo's...
ps. ik heb nog nooit acid gedaan, binnenkort wel en dan gaat er natuurlijk wel van dat soort muziek gedraait worden!! :hearteyes:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Deze nummers slaan in je hoofd op hol tijdens een lekkere trip:

Astrix - Tweaky
Hallucinogen - Space pussy
Kayseri - It's alive
Sea of arrows - The border
Psysex - LSDance

Heerlijk man ik ga echt hard als ik m'n ogen dan dicht doe en die stuff luister.

Raoulduke

Belezen gebruiker
The Doors :hearteyes:
zZz ( Zou voor bad-trip kunnen zorgen) :openmouth:
The Beatles :hearteyes:
Royksopp :hearteyes:
Binnenkort ga ik Jefferson Airplane is uitproberen!

MP

Newbie
heb de hele nacht doorgetript (voor de 1e keer) met hele tijd early hardcore in me hoofd :grin: klonk net echt :tongueout:

Giow

Wat zo een goed tripliedje bij Ketamine of LSD zou zijn :

; Jones & Stephenson - The First Rebirth.

Zeker downloaden :hearteyes:

Film ; Fear And Loathing In Las Vegas.
- Die LSD trip dat elk mens een monster wordt .. zalig :).

Raoulduke

Belezen gebruiker
Weet iemand nog een vet albumpje om te luisteren tijdens het spacen? Ik zoek iets wat echt voor trippen gemaakt is zeg maar.

Bovenaan