Lente! Wanneer planten , hoe , etc. etc.

The Used

Bewuste gebruiker
Beste mensen,

Het is al weer lente , ik heb al zaadjes gekocht bij azarius ik vraag me alleen wel af wat ik nu moet doen , want ik moet ze nu zo langzamerhand wel gaan planten ongeveer ? :)

Enige suggesties hoe ik dit zal moeten aanpakken , hoe ik ze laat uitkomen in wat voor potten ik ze stop etc. etc. ( ik heb 5 zaadjes ) white widdow voglens mij :)

Happydude

Belezen gebruiker
ik zou ze in de zaai en stek grond stoppen op niet meer als 1 cm diepte en dan een beetje vochtig maken ... zakje erover met elastiek en dan iedere dag even kijken .... zo gauw er iest boven komt is licht belangrijk !!! ....

het kiemen gaat het best bij een constante temperatuur ... dus niet op de venstebank maar op tafel midden in de kamer .... :stoned:

veel grow plezier !!

the_love_docter

Experimenterende gebruiker
ik wil ook aantal plantjes weg zetten ( 2 ofzow )

maar ik ben zeker al te laat ?

of als ik deze week nog haal kan het nog wa worden ( buiten planten )

gr The Doc

boterkoek17

Bewuste gebruiker
The Used zei:
Beste mensen,

Het is al weer lente , ik heb al zaadjes gekocht bij azarius ik vraag me alleen wel af wat ik nu moet doen , want ik moet ze nu zo langzamerhand wel gaan planten ongeveer ? :)

Enige suggesties hoe ik dit zal moeten aanpakken , hoe ik ze laat uitkomen in wat voor potten ik ze stop etc. etc. ( ik heb 5 zaadjes ) white widdow voglens mij :)

beetje laat ben je wel.
voordat ze ontkiemt zijn en buiten staan ben je al weer een maand verder.

ik zou, als je volwaardige planten (met volwaardige opbrengst) wil hebben gewoon stekken halen en die zaadjes bewaren tot volgend jaar.

Bovenaan