Liedjes en liefde

Gemini

Badass junkie
Volgens mij hebben veel (ex)stelletjes dit. Een liedje van 'jullie samen'. Altijd als je dat ene nummer hoort moet je aan die ene denken. Al is het 1000 jaar geleden dat je de relatie met die persoon had, die gedachte verdwijnt nooit.

Hebben jullie dat? En zo ja, welke?

Ik heb er verschillende. Bijna elke ex heeft er wel eentje.
Mine - Krezip en Everything and more ook van Krezip van m'n eerste vriendje.
Through glass - Stonesour ook van een ex.
Zo'n 1000 liedjes die me aan Acidboy van DF doen herinneren, die ga ik hier niet allemaal neerzetten. Dat zijn er zoveel. :)
Van m'n vriend nu deed Olivia Broadfield - Lost in you me altijd aan hem denken en John Mayer - Your body is a wonderland deed hem aan mij denken, en daardoor nu mij ook aan hem.
Ook 1,2,3,4 van The Plain White T's is een beetje 'van ons'.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ex1: Tiesto - Tears from the moon
Stop.. stop haunting me. :(
Tiesto - In the Dark
Ex2: Armin van Buuren - Going wrong

I keep dreaming
but I had it all
oehw ,I'm still dreaming
to have you by my side
I know our love is fading
but soon we will shine

and I can't see today
and I can't see tomorow
you're burning down my head
and in my brain
it's going wrong

and I will live today
and I will live tomorow
no matter what is said or done,

even if it's going wrong

even if it's going wrong
even if it's going wrong

you're burning down my head!

*.exe

Belezen gebruiker
@elfquest: wtf is dat . . ?

OT: Cotton eye joe (jaja, ik weet), is ook al lang niet meer maar was toen wel erg memorabel. Takkehoer trouwens maar goed.

Andrew

Badass junkie
*.exe zei:
@elfquest: wtf is dat . . ?

OT: Cotton eye joe (jaja, ik weet), is ook al lang niet meer maar was toen wel erg memorabel. Takkehoer trouwens maar goed.

Hirsuties papillaris genitalis, bultjes op de eikel die gevoelig zijn ofzo, geen soa o.i.d

Ellesdee

Badass junkie
Mannen zijn nooit jaloers..Als een man met zijn vrouw over straat loopt, en er komt een mooie man langs, dan zal een man tegen zijn vrouw zeggen: “Kijk schat, wat een mooie man.”..Jah! Wil je met em naar bed? Natuurlijk, ik wacht hier wel...Ach hier daar ben je weer och je bent helemaal rood zeg, was het lekker? Harstikke fijn!Oh hallo hallo hallo hallo, wat zeg je? Ja, een-een popeltje ja dat is ze zeker ja, jajajaja, wat, nee dat doet ze bij mij nooit, nee nee, oja gaan jullie, o jullie gaan samen, nee geld ja natuurlijk tuurlijk..Dat zijn mannen...Zijn er hier mannen die wel eens jaloers zijn? Zijn er hier mannen die wel eens jaloers zijn? Nóu dat bedoel ik...En eerlijk heh, zijn ze ook heh, eerlijk…

Elohtibbar

Badass junkie
Ex 1: Human Alert - Kerk & Staat :rock:
Ex 2: alles van Metallica.
Ex 3: Paul Elstak - Hardcore state of mind :')
Huidige vriend: Goo Goo Dolls - Iris, en nog veeeeel meer.

JunkXL

Bewuste gebruiker
Uit mijn vorige relatie:
The Prodigy - No good. (start the dance)

Huidige relatie.
We are as one - RHCP :hearteyes:
of
teKno in het algemeen. :grin:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Pff. Met de ene ex Verve - Bittersweet symphony
Met de andere Annihilator - phoenix rising
Met een andere rob zombie - dracula en the beatles - lucy in the sky with diamonds
Met nog een andere nancy sinatra - these boots are made for walking
Met de huidige weten we het nog niet zo goed maar er zijn een aantal kandidaten zoals the ting tings - stacy, of louis armstrong - what a wonderful world

kaasbaas

Badass junkie
Brute cover van een mooi lied.
Maarja zoals de titel al zegt, de afstand en problemen bij haar thuis deed 't uiteindelijk de das om. Wel een geweldige meid! Helaas geen contact meer...Ze komt nooit meer op 't internet, ik wil zeker nog wel is bij haar langs gaan.

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FLzt87q9yZw&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FLzt87q9yZw&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Bovenaan