Liefde door drugs???

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Hallo mensen..,

Afgelopen zaterdag heb ik snoepjes gebruikt
Nou..

Is het mogelijk dat ik door die snoepjes veel sneller ben kunnen verliefd zijn geraakt dan normaal
Ik bedoel: Het was wel een leuk meisje enzo ,, maar men gevoelens raakte echt snel op tilt nooit gehad en nou kan ik gewoon nergens meer aan denken Maar het lijkt nooit mogelijk te zijn om echt een relatie te krijgen met haar ze is wat ouder :)

Dit is best irritant

Maar is het mogelijk?

Mindgamer

Badass junkie

Flameon

Badass junkie
Pilletjes brengen love feelings met zich mee, dus het kan zijn dat je inderdaad sneller op die tour bent gegaan met haar. Of er echt een serieuze relatie uit kan ontstaan weet ik niet, echt serieus is mij nooit gelukt als ik eens een meid had leren kennen met mdma op.
En wat leeftijd betreft: don't worry .... of ze 20 jaar ouder?

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Nou ik ben 16 en zei 21 :)
zei is al volwassen ik niet...
Thats the problem
Maar ik heb dat love gevoel voor haar nog altijd :flushed:

Debris

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:
Thats the problem
Dat maakt niet uit, komt allemaal goed :wink:.

Drientje

DF-koning
Worstenjongen zei:
Ja hoor, is het niet met haar dan wel met een ander... Je bent 16, loop neit te hard van stapel, drugs gevoelens zijn nep gevoelens. Heb best wel vaak iemand leren kennen terwijl ik drugs op had en toen ik weer nuchter was wass het allemaal niets...

Soms is het juist leuk om mensen te leren kennen als je drugs op hebt, omdat je toch weet dat het niet voor langere tijd is en drugs juist dan een extraatje kunnen geven aan je relatie met de persoon. Spelletjes speel je makkelijker onder invloed.

Judas

Wijs gebruiker
Worstenjongen zei:
Thats the problem

Dat hoeft helemaal geen probleem te zijn Worstenjongen. Veel vriendinnen van me die tussen de 25-30 jaar zijn gaan voor vriendjes van tot soms 10 jaar jonger. Liefde gaat over alle leeftijdsgrenzen heen: http://nl.youtube.com/watch?v=4EvDQDfSFbQ

Ik geloof niet dat je onder invloed van drugs verliefd op iemand kan worden. Hooguit dat het een reeds aanwezige impuls versterkt. De kern van dat magische love-gevoel voor iemand huist in je hart. Ook als je in nuchtere staat haar gezien/gesproken had was de vonk ontbrand tot de lovefever waarvan je nu in de ban bent. Stap op haar af, pak haar in met je beste kanten, verleidt haar, zorg dat ze ook gek van jou wordt :hearteyes:
Onzekerheid=zinloos: je gaat niet ten onder in een eventuele nederlaag maar in een strijd die je niet aan durft te gaan! :mrgreen:

Mindgamer

Badass junkie
Aangezien ik er kk trots op ben, vertel ik jullie dat ik op mijn 16de met een meid van 25 ging :)
Ze studeerde op de universiteit, was echt een lekkerding en veel mannen geilde op haar, maar ze koos voor mij :)

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik heb het zelfs al met ghb. Praat ik met een meisje, denk ik bij mezelf dat zij het van het is, tot dat ik er nuchter mee praat, dan denk ik bij mezelf ''meisje, wat voor onzin kraam je toch allemaal uit" :flushed:

edwin__

Belezen gebruiker
is het verstandig een zo ongegronde liefde in te stappen?
de herindering aan haar is slecht een gevoelige herindering aan het moment,
spreek met haar af en ga elkaar met een afpraak even op de lip zitten. als het dan nog zo klikt.. doorgaan ! valt het tegen, herinder het als verleden en richt je op de toekomst.

davie

Wijs gebruiker
edwin__ zei:
de herindering aan haar is slecht een gevoelige herindering aan het moment,

Inderdaad zo zie ik dat ook. En als het zo is dan is het foute liefde. Maar goed zeker het proberen waard toch, als zij er ook zo over denkt. Maar ik denk dat je toch echt teleurgesteld zal worden.

Ik had dat gevoel ook weleens met X, gebruik het eigenlijk nooit meer. Maar GHB heb ik dat nog weleens, maar je moet gewoon weten dat het nep is. Tenminste het zal nog wel vaker voor kunnen komen. Het love gevoel :hearteyes:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Ja ik ben al over haar en volgens mij is ze al op iemand anders verliefd zaterdag werkt ze weer bij men ouders in het café ff kijken hoe dat loopt (a)

En dan zie ik wel verder :tongueout:

Flameon

Badass junkie
Gelukkig dat je over haar heen bent gekomen, zeker als ze al op iemand anders verliefd bent.
Ach jong je bent nog jong genoeg. Geniet van je vrije leven, samen zijn kan nog lang genoeg :grin:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Als het je een troost mag wezen, ik ben ook op een meisje dat al 2 jaar samen is, zij weet het ook allemaal niet meer. Hopen dat het voor ons beide in orde komt :wink:

Drientje

DF-koning
Lang leve het vrijgezellen bestaan! Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt, een relatie is voor mij een vorm van zelfdestructie heb ik gemerkt!

Mindgamer

Badass junkie
Drientje zei:
Lang leve het vrijgezellen bestaan! Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt, een relatie is voor mij een vorm van zelfdestructie heb ik gemerkt!
En toch is het een lus waar jij je kop graag in steekt, een slang die jou mag wurgen, een zwaard die zich helemaal in je keel mag steken!! :sunglasses:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Maar het doet vaak zoo goed :grin:

Als ik haar al knuffel voel ik me zo god...
en als ik zou knuffelen met hero dan voel ik me eerder zielig...

Mindgamer

Badass junkie
Ja, soms kijk ik weleens naar van die kleine ratjes die spelen in de kooi van mijn zusje en dan stoppen ze met spelen, gaan ze overeind staan en kijken ze me plotseling heel zielig aan. Alsof ze het heel erg koud hebben. Hierdoor word ik verliefd op een ratje en ben ik al gauw geneigd om hem een warme plek in mijn kont te geven.
Het is echt verdomd grappig wanneer het helemaal nat weer uit je kont komt kruipen en het doet ogen als een verzopen kat die je lief vind, maar tegelijkertijd jou kenmerkt als de grote, boze duivel waarvan hij niks begrijpt :sunglasses:

Atropa

Bewuste gebruiker
Drientje zei:

'tis true, toeeigening van een andermans helft die je denkt te willen hebben als aanvulling om zelf tot een volledige bloem te bloeien. In elk bewustzijn zit een male.exe en woman.exe, alleen is slechts 1 v/d is bij standaard configuratie uitgevoerd en draaiende. De geavanceerde bewustzijns configuratie waarin ze beide draaien, kan een uitvoerings signaal krijgen door het zelf.

Vanaf daar, komt geven en nemen in z'n zuiverste vorm tot uitting.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Liefde die puur is ontstaan vanuit de drugs, noem ik "plastic liefde". Achteraf valt het vaak behoorlijk tegen, kom je er altijd achter dat er van echte liefde eigenlijk helemaal geen sprake was en dat je gewoon heel erg wappie was met een hele roze bril op.

Ben echter wel van mening dat bestaande liefdesgevoelens voor iemand, wel weer meer aangewakkerd kunnen worden door drugs. Dat geldt dan uiteraard wel vaak alleen op het drugsmoment zelf, maar soms blijft het achteraf nog wel lang nawerken.

Bovenaan