LittlexFairy
Newbie
Vorige zondag ben ik met 3 vrienden naar Free Festival in Almere geweest. We hadden er helemaal zin in en hadden 3 blanco's geregeld. 1 was de bob en bleef blanco :P Toen we op de parkeerplaats kwamen namen we vast de eerst helft. Toen we bijna binnen waren begon het te stortregenen! snel renden we door de poortjes heen en trokken we vliegensvlug een regenponcho aan. Gelukkig werd het weer daarna super en bleef het de rest van de dag droog. Na een kwartiertje begon ik me al wiebelig en raar te voelen. Snel rende ik naar een tent om lekkere muziek te horen. In de modder ging ik compleet uit mijn dak samen met de vriendin. De 3e vriend had het reuze gezellig met zichzelf ook al zag hij wel wat groen om zijn neus en trok hij de raarste bekken
We lachten naar elkaar, bekeken elkaar dopogen en knuffelden elkaar helemaal te pletter!!
Ik was obsessed door het plafond (blauwe met glitter en het wapperde net als de zee). Lekker in je eigen wereldje meis zei mijn vriendin en ik knikte dom en dacht jeah deze wereld is echt vet cool! Opeens zag ik een bekende van me, ik ging compleet uit mijn dak en sprong ze bijna op de nek. Lekker samen stampen! Ik kneep mijn handen zo hard in vuisten dat ze vol met blaren zaten, maar wat maakte het uit! ik moest mijn energie kwijt en het dansen was zoo zalig. Samen met die vriend heb ik uren en uren gedanst, ik zweette maar had het niet warm en voelde me helemaal te gek. Al die mensen die gebruikt hadden, wat waren ze lief en mooi!! Iedereen lachte naar me en vond me aardig. Ik zag een meisje staan met heel mooi haar en mooie laarzen, ze vroeg of ik kauwgom had en welke dingetjes ik gehad had. Ik dacht
hoe weet ze dat!! maar blijkbaar was het overduidelijk te zien. Ik praatte even met haar en zei dat ze er zo mooi uitzag en dat ze zo leuk bij haar vriendje paste! TErwijl ik ondertussen uit alle macht een kauwgompje uit de verpakking probeerde te halen. Toen sloeg de paniek toe, ik wilde niet dat dit gevoel zou stoppen! en we hadden nog maar een halve te gaan. Snel vroeg ik het meisje of ze nog wat voor me had, en haar vriendje gaf me buiten een smiley, gelukkig de dag was gered.
Samen met een vriendin van me nam ik de tweede helft en een paar uur later nog een halve smiley. Ik voelde me helemaal te gek, en had alle energie van de wereld. Ik dronk water, oooh wat had ik een dorst. MOest steeds plassen maar als ik het pokke eind naar de wc was gelopen zat ik maar een beetje op de dixi en kwam er nix. Weer terug lopen en helemaal uit me dak gaan. Ik was helemaal in trance van de muziek. Om 10 uur zijn we naar huis gegaan, toen ik net in de auto zat viel ik als een blok in slaap.. En droomde nog even door over deze fijne dag.
We lachten naar elkaar, bekeken elkaar dopogen en knuffelden elkaar helemaal te pletter!! Samen met een vriendin van me nam ik de tweede helft en een paar uur later nog een halve smiley. Ik voelde me helemaal te gek, en had alle energie van de wereld. Ik dronk water, oooh wat had ik een dorst. MOest steeds plassen maar als ik het pokke eind naar de wc was gelopen zat ik maar een beetje op de dixi en kwam er nix. Weer terug lopen en helemaal uit me dak gaan. Ik was helemaal in trance van de muziek. Om 10 uur zijn we naar huis gegaan, toen ik net in de auto zat viel ik als een blok in slaap.. En droomde nog even door over deze fijne dag.

Yep! Zo gaan die dingen op XTC! Goed verdeeld gebruikt.