Limiet Ghb Verspreid Over X aantal dagen

junkie XS

Experimenterende gebruiker
Weet iemand/jullie of er nou een limiet is waar je nou echt OD? verspreid over maaktnietuit aantal hoeveel dagen... Met doorhalen klappen ze er nog wel lekker doorheen wel veilige hoeveelheden maar wel lang door dus vroeg me af of er nou echt een limiet is dat je echt Outout gaat... of is dat voor iedereen anders?

underworld

Wijs gebruiker
verschilt hoeveel tolerantie je hebt. zijn extreme gevallen bekend waar ze een halve liter ghb per dag wegwerkten, en e zijn ook gevallen van mensen die een paar ml doen en gelijk out gaan.

en alsjeblieft niet de grensen opzoeken, doe wat je zelf het chillst vind..

J0rrit

Badass junkie
underworld zei:
verschilt hoeveel tolerantie je hebt. zijn extreme gevallen bekend waar ze een halve liter ghb per dag wegwerkten, en e zijn ook gevallen van mensen die een paar ml doen en gelijk out gaan.

Tja, een halve liter 20 % of een halve liter 60 %?

:wink:

underworld

Wijs gebruiker
J0rrit zei:
underworld zei:

zijn mensen die het allebei doen, geloof me

J0rrit

Badass junkie
underworld zei:
J0rrit zei:
underworld zei:

zijn mensen die het allebei doen, geloof me

Eeen dag heeft 24 uur. Omdat ze ook 's nachts nemen tellen we alle uren mee. Dat zijn 5 dopjes per uur! Dat lijkt mij onmogelijk hoor...

underworld

Wijs gebruiker
J0rrit zei:
Eeen dag heeft 24 uur. Omdat ze ook 's nachts nemen tellen we alle uren mee. Dat zijn 5 dopjes per uur! Dat lijkt mij onmogelijk hoor...

dat zijn zwaar ghb verslaafd gevallen he, die het al lang doen, en elk half uur wel x aantal ml neemt vanwege de huge tolerantie

Bovenaan