• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report: Nedermescaline synthetisch 300 mg ....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mescaline

Yo beste psychonauten,

Na 18 uur insomnia was ik totaal gebroken !! Eerst op Zaterdag 07.00 am 150 mg DEX gedropped, de hele nacht mijn plafond bestudeerd en uit pure wanhoop om 04.00 am de mescaline bom gedropped. Omdat mijn maag zo leeg was durfde ik niet meteen de volle 500 mg te nemen. Misschien was dat wel beter geweest, en had ook alles gesmolten. Smelten niet helaas, das echt iets voor de 2C-B, maar ik heb wel heel lang getript. alles was net zoals op de LSD magisch mooi. Ik heb 90 minuten door de prut en over de weilanden getrokken met de hond. Zonsopgang meegemaakt en alle vogeltjes en konijntjes geobserveerd. Zwevend kwam ik weer aan, totaal uitgehongerd, trillend en bevend aan de soep met brood. Na de hond verzorgd te hebben ben ik zwaar gaan trippen onder de laserstars, de nachtzuster vertroeteld en haar Gspot nog ff gemasseerd. Klaarkomen op de mescaline is wel even iets anders !!! Ik lag compleet weg te zweven met mijn blindFold brilletje op.
De 1000 den sterren hypnotiseerde me zwaar, de Buddha Bar helpt 100 handjes mee.
Visuals of mindfucks zijn er niet, ik zie geen dingen die er niet zijn. Alles golft wel flink, en mijn sensoren doen raar. Mijn gehoor is uitmuntend, mijn gevoel ook, reukzintuigen sanuiven de wierook op. Overal in huis brandt de Nak Champa er heerst een ubersfeer, ik an alles nog goed uitvoeren maar ik vermijd heti nternet omdat ik me deze keer volledig wil laten opnemen door de mescaline. Ik zink iedere weg mijn ogen vallen dicht maar slapen lukt niet, het is heel weird maar niet onplezierig, ik zal wel zwaar oververmoeid zijn. Als ik naar beneden ga of naar buiten ga merk ik steeds duidelijkrer dat ik nogal hevig trip. Dit is 100x maal beter dan de eerste poging.
Ik trip nu nog ......

Bonie

Atropa

Bewuste gebruiker
Dat werkt zeker langer dan 24 uur door. In ieder geval zul je na 30 uur met gesloten ogen nog wel lichte kleuren/visuals waarnemen.

Mesca blijft gewoon ultra fris en amazone achtig aanvoelen. Vind de tederheid van mescaline echt het einde. En is net zo goddelijk als acid, nèt op een iets andere manier, stukje warmer en kalmer.

Stylus

Belezen gebruiker
hoe is het in vergelijking tot shroomies?

iemand maakte al de opmerking dat shrooms een darkside hebben (omg heb ik gemerkt de laatste twee keer)

wat er hier over verled wordt klink allemaal super posietief, behalve de duur... 24 uur long kapot gaan als je bad gaat lijkt me niet echt iets om mee te willen maken..

J0rrit

Badass junkie
Atropa zei:
Dat werkt zeker langer dan 24 uur door. In ieder geval zul je na 30 uur met gesloten ogen nog wel lichte kleuren/visuals waarnemen.

Mesca blijft gewoon ultra fris en amazone achtig aanvoelen. Vind de tederheid van mescaline echt het einde. En is net zo goddelijk als acid, nèt op een iets andere manier, stukje warmer en kalmer.

Is het een stuk subtieler, stuk minder heftig om het zo maar even te zeggen als lsd?

Atropa

Bewuste gebruiker
Je kunt niet bad gaan. Die 24 uur, waar je overigens flink wat voor moet nemen, is niet vermoeiend en na afloop ben je niet slaperig en duf. Eerder vers om het leven te herproeven.

Vergelijking met shrooms gaat niet eens op. Shrooms zijn bijna een standaard mindfuck vergeleken bij mesca. Laten we zeggen dat het goddelijkheid van acid heeft maar de directheid van MDMA.

Het is zacht, warm, kleurrijk, teder, helder, verfrissend, verheft lichaam en geest. Het is een psychedelic, maar de negatieve flows bestaan eigenlijk niet, daarvoor heeft het teveel goeds met je voor.

Je kunt alleen een soort spijt gevoel ontwikkelen vanwege fout gebruik. Je moet echt ver weg blijven van Westerse normen. Geen tabaksrook, koffie, alcohol in de dagen ervoor en uitgeslapen beginnen.

En een locatie kiezen met ruim uitzicht, niet in het bedekte bos. In een weiland, hoge berg op in de heuvels zit je perfect. Geen klusjes doen of achter de PC zitten, het effect komt zwaar op gang alsd je gaat liggen en denkt weg te zakken, dat gebeurd niet maar je droom heel sterk.

Wat je waarneemt komt niet op je af zoals met acid of shrooms, maar je proef de zuiverheid van de natuur in z'n geheel in plaats van opgaan in de details ervan. Je smelt echt van de liefde.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Atropa zei:
Je kunt niet bad gaan. Die 24 uur, waar je overigens flink wat voor moet nemen, is niet vermoeiend en na afloop ben je niet slaperig en duf. Eerder vers om het leven te herproeven.

Vergelijking met shrooms gaat niet eens op. Shrooms zijn bijna een standaard mindfuck vergeleken bij mesca. Laten we zeggen dat het goddelijkheid van acid heeft maar de directheid van MDMA.

Het is zacht, warm, kleurrijk, teder, helder, verfrissend, verheft lichaam en geest. Het is een psychedelic, maar de negatieve flows bestaan eigenlijk niet, daarvoor heeft het teveel goeds met je voor.

Je kunt alleen een soort spijt gevoel ontwikkelen vanwege fout gebruik. Je moet echt ver weg blijven van Westerse normen. Geen tabaksrook, koffie, alcohol in de dagen ervoor en uitgeslapen beginnen.

En een locatie kiezen met ruim uitzicht, niet in het bedekte bos. In een weiland, hoge berg op in de heuvels zit je perfect. Geen klusjes doen of achter de PC zitten, het effect komt zwaar op gang alsd je gaat liggen en denkt weg te zakken, dat gebeurd niet maar je droom heel sterk.

Wat je waarneemt komt niet op je af zoals met acid of shrooms, maar je proef de zuiverheid van de natuur in z'n geheel in plaats van opgaan in de details ervan. Je smelt echt van de liefde.

Erg mooi gezegd, kan me er helemaal in vinden! Behalve dat ik mischien in vergelijk met lsd me toch wel vager voel in me hoofd

Bovenaan