• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report: Nedermescaline synthetisch 300 mg ....

Tja, gezien een aantal merkwaardige punten die alleen aan mescaline toebehoren kan ik met stellige zekerheid zeggen dat je dat gehad hebt. Onder andere dan ultra lichte gevoel in je lichaam en gewichtloosheid bijna. De stabiliteit en mogelijkheid om veel activiteiten zonder verwarring te doen. Geen vlagen van negatieve flows of wat dan ook.

Extract is niet het volledige effect aangezien er veel meer alkaloiden naast mescaline in een cactus zitten. Misselijkheid zul je met kristallen niet voelen.

Overigens moet je gaan liggen en mediteren en dan knallen de visuals er als verf uit! Met twinkelende staarten. Het effect blijft minder gevoelig en teder als je achter je PC blijft zitten of niet in de open natuur zit.

Overigens heb ik zelf persoonlijk een heel andere interpretatie van hoe te trippen. ;) Maar dat verschilt voor ieder. Maar je hebt de trip behoorlijk afgekneld met een aantal zaken.

De werkingsduur van 500 mg mescaline is 24 uur in ieder geval. Zelf voel ik tot 48 uur na de trip nog warmte en liefde. Zo'n trip is absoluut niet vermoeiend, je wordt er zelfs vitaler door.

Met Fluo bedoel je toch geen fluoxetine he? :(

Atropa zei:
Extract is niet het volledige effect aangezien er veel meer alkaloiden naast mescaline in een cactus zitten. Misselijkheid zul je met kristallen niet voelen.

Wat een chemische reactie geeft in je maag. Maar ze zijn ranzig om te eten in iedere vorm, gedroogd, vers of cactus soep.

Atropa zei:
Tja, gezien een aantal merkwaardige punten die alleen aan mescaline toebehoren kan ik met stellige zekerheid zeggen dat je dat gehad hebt. Onder andere dan ultra lichte gevoel in je lichaam en gewichtloosheid bijna. De stabiliteit en mogelijkheid om veel activiteiten zonder verwarring te doen. Geen vlagen van negatieve flows of wat dan ook.

Overigens moet je gaan liggen en mediteren en dan knallen de visuals er als verf uit! Met twinkelende staarten. Het effect blijft minder gevoelig en teder als je achter je PC blijft zitten of niet in de open natuur zit.

Overigens heb ik zelf persoonlijk een heel andere interpretatie van hoe te trippen. ;) Maar dat verschilt voor ieder. Maar je hebt de trip behoorlijk afgekneld met een aantal zaken.

De werkingsduur van 500 mg mescaline is 24 uur in ieder geval. Zelf voel ik tot 48 uur na de trip nog warmte en liefde. Zo'n trip is absoluut niet vermoeiend, je wordt er zelfs vitaler door.

Met Fluo bedoel je toch geen fluoxetine he? :(

Iemand met kennis, dat moge duidelijk zijn.
En inderdaad ik heb me totaal niet laten gaan, ik heb veels te veel tijd besteed aan het report en aan het msn. De volgende poging zal ik me alleen maar richten op de mescaline en inderdaad boven op de chill out gaan liggen om dieper in de sfeer te komen, ook zal ik rectaal gaan voor meer impact. Dat de mescaline wel werkte is geen twijfel aan mogelijk.
Ik heb me ogen geen minuut dichtgehouden, en het kan heel goed zijn dat ik daarom minder spektakel heb ontvangen. Als je niet meegaat op de flow dan werk je het een beetje tegen he !.
Hoe dan ook, 1 druppel lsd doet een normaal iemand beven en schudden terwijl ik het net aan merk. Mijn beeld van de trip is totaal anders dan iemand anders het zou ervaren. Vanochtend tripte ik nog lekker door, het duurde wel lang, maar ook hier is het niet objectief als je er lsd bijneemt en 4Fluo Amfetamine.

Bonie

thommetje zei:
volgens mij is het egt een vreselijke drug

lol wut? Ik snap niet hoe je dat uit dit report kan halen.

@Lysergine25: Het zal ook wel komen omdat je inderdaad al een heleboel gewend bent. De enige 'tripreports' die ik gelezen heb over mescaline kwamen van Aldous Huxley in The Doors Of Perception. Hij beschreef vooral het heel erg helder zien van kleuren en het gevoel hebben overal de 'ware betekenis' van te snappen.

Atropa zei:
Tja, gezien een aantal merkwaardige punten die alleen aan mescaline toebehoren kan ik met stellige zekerheid zeggen dat je dat gehad hebt. Onder andere dan ultra lichte gevoel in je lichaam en gewichtloosheid bijna.

Dat is raar, bij paddos heb ik het gevoel dat ik HEEL licht ben, bij LSD had ik dat ook, en bij Ketamine ook, lijkt me bij veel verschillende drugs zo, ook bij mdma en wiet misschien wel.

DarkScope zei:
Atropa zei:
Tja, gezien een aantal merkwaardige punten die alleen aan mescaline toebehoren kan ik met stellige zekerheid zeggen dat je dat gehad hebt. Onder andere dan ultra lichte gevoel in je lichaam en gewichtloosheid bijna.

Dat is raar, bij paddos heb ik het gevoel dat ik HEEL licht ben, bij LSD had ik dat ook, en bij Ketamine ook, lijkt me bij veel verschillende drugs zo, ook bij mdma en wiet misschien wel.

Ik herken dit totaal niet, van paddestoen ga ik meer heel zwaar voelen en bij lsd tijdens het opkomen loop ik in een vat met stroop zo voelt het aan... Meestal gaat dat wel over na een tijdje en kan ik me daarna fijn bewegen maar licht voel ik me dan niet...(in mijn hoofd ja) haha

X

Drientje zei:
DarkScope zei:
Atropa zei:

Ik herken dit totaal niet, van paddestoen ga ik meer heel zwaar voelen en bij lsd tijdens het opkomen loop ik in een vat met stroop zo voelt het aan... Meestal gaat dat wel over na een tijdje en kan ik me daarna fijn bewegen maar licht voel ik me dan niet...(in mijn hoofd ja) haha

X

Ik herken het wel degelijk. Met paddo's heb ik absoluut weinig controle meer over de kracht die ik gebruik. Dingen lijken opeens veel lichter en mijn ledematen ook. Het is al een paar keer voorgekomen dat ik mijn glas drinken op wilde pakken terwijl ik tripte, en ik hem bijna door het plafond heen smeet :P

LSD heb ik geen ervaring mee dus zou ik zo niet kunnen zeggen.

Ok ik kreeg net een FAX van GOD.

Hij vertelde me heel koel: "uuhhh het kan wel kloppen dat je nog funcioneerde want ik heb het verkeerde mee gegeven. In die 300 mg zat maar 15 mg mescaline." God maakt ook fouten kijk maar naar Berbe.

Ik ging wel hard op die placebo van hem, hij geeft opnieuw 500 mg af en heeft me verzekerd dat ik mijn keyboard zal zien smelten terwijl ik erop tik. Das wel heel veel belovend, ik begin er zo spoedig mogelijk opnieuw aan. Ik kan ook niet geloven dat GOD rotzooi creert op onze planeet.

Mescaline is en blijft een mysterieuize uberdrugs !!
en dat moet ik bewijzen ..... dus er komt een 2de live verslag en ik bid tot de Godin Shiva dat ik niet verder kom dan 1 alinea, en dat ALLE noodlijnen moeten worden ingeschakeld en natuurlijk dat er een S.O.S MADAY signaal over het net wordt geschreeuwd.

Als alle goden het willen dan ga ik mijn 5 supertrip meemaken !!
Back to hell.... to die again.
Tot dan vanuit een zwaar cravende ziel ....

Hoogachtend, El Bonie Mescilonie

Gelukkig dat je die fluo en andere dope nog had anders had je mss wel een heel teleurstellende dag :)

Onverwacht, maarja als het er binnenkort wel echt voor je aan komt heb je sowieso weer iets om je op te verheugen.

well sir, what about the aborted missions?
will this journey into deep space nine never scare your fragile mind?

were happy to see you return captain, welcome back :beer:

Ga je weer 300mg nemen? Of ga je heartcore?? :eek:

Threshold 100 mg
Light 100 - 200 mg
Common 200 - 300 mg
Strong 300 - 500 mg
Heavy 500 - 700 mg

Onset : 45 - 60 minutes
Peak : T + 4 hours
Duration : 4 - 8 hours
Normal After Effects : 2 - 4 hours

ik had ook wel een heftigere live trip-report van je verwacht, maar aangezien je dus achteraf hoort dat de dosis niet klopt, is het logisch.

heb aardig wat dingen gehoord over mescaline :love:

Tripper zei:

Threshold 100 mg
Light 100 - 200 mg
Common 200 - 300 mg
Strong 300 - 500 mg
Heavy 500 - 700 mg

Hardcore ... geen consessies old skool styl zoals de Doseerkonig het gewent is. 500 mg .... laat alles maar smelten, al liggend op mijn bed kan ik wel sterven op de mescaline het is allemaal fictie !

:love:

lysergine25 zei:
Tripper zei:

Threshold 100 mg
Light 100 - 200 mg
Common 200 - 300 mg
Strong 300 - 500 mg
Heavy 500 - 700 mg

Hardcore ... geen consessies old skool styl zoals de Doseerkonig het gewent is. 500 mg .... laat alles maar smelten, al liggend op mijn bed kan ik wel sterven op de mescaline het is allemaal fictie !

Het klinkt alsof je er zin in hebt.. :D

Ik vind dit wel vrij heftig, maar gezien de geruime tripervaring die je hebt zal het wel goed uitpakken.

Ben uitermate nieuwsgierig naar ervaringen met mescaline en derhalve kijk ik uit naar je verslag! :)

Geweldig geschreven man^^

Zijn de effecten dan vergelijkbaar met lsd, maar zonder de visuals?

en buddha bar is ook m'n alltime favourite tripmuziek !! :D

@ lysergine25, als je je volgende ingestie gaat doen probeer dan in alle rust te gaan liggen en dan komt de mesca tot uitting. Beter ook compleet ongecombineerd want mescaline wordt heel gauw naar de achtergrond gedrukt, zelfs bij koffie merk je dit al enigszins. Asprine is vergif, tabak ook. Pure joints zouden kunnen.

Verwacht overigens GEEN visuele smelting, mescaline is nauwelijks hallucinerend, omgeving blijft vrij normaal. Maar alles wat je aanraakt is zo vloeibaar als water en zijde zacht. En geluidsgolven smelten subtiel weg voordat ze er niet meer zijn. Je lijf voelt ultra vers en amazoneachtig aan, je huid is warm, alsof je in de Hof van Eden zit. Je wordt je hyper bewust van hoe je gezond je bent.

Vreemdgenoeg voelde ik me echt vrij als ik poedelnaakt door de kamer dansde. De slangendans doen, of de rovende tijger. ;)

LSD en mesca zijn zo'n beetje de goden van de verlichting. Psilo is ten opzicht van deze twee nèt wat donkerder en aardser.

Het Amerika van voor de 15de eeuw kan niet worden begrepen door zij die nog nooit dat stadium hebben meegemaakt. :stoned:

Voeg me eens toe op msn :beer: MSN staat in mijn profiel..

Hoeveel drugs moet ik genomen hebben om die stadium te bereiken? Of is dat allemaal afhankelijk van je intelligentie? 8)

2 x 250 mg gedropped, de eerste bom om 4.00 am ....

de 2de om 18.00 pm ....

Drama ? bijna .... :love:

:wave:

Eerst even de natuur in beuken met de hond.
De vogeltjes klinken zo fijn.

:mrgreen:

mijn fucking hemel .....

drugs is waanzinnig, drugs is gemaakt om je te laten zien wat de goden bedoelen.

junks zonder ruggegraat en de drugs de schuld geven ? ach ja ....

op ieder flesje past een kurkje !!!

Terug
Bovenaan