Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Atropa zei:Extract is niet het volledige effect aangezien er veel meer alkaloiden naast mescaline in een cactus zitten. Misselijkheid zul je met kristallen niet voelen.
Atropa zei:Tja, gezien een aantal merkwaardige punten die alleen aan mescaline toebehoren kan ik met stellige zekerheid zeggen dat je dat gehad hebt. Onder andere dan ultra lichte gevoel in je lichaam en gewichtloosheid bijna. De stabiliteit en mogelijkheid om veel activiteiten zonder verwarring te doen. Geen vlagen van negatieve flows of wat dan ook.
Extract is niet het volledige effect aangezien er veel meer alkaloiden naast mescaline in een cactus zitten. Misselijkheid zul je met kristallen niet voelen.
Overigens moet je gaan liggen en mediteren en dan knallen de visuals er als verf uit! Met twinkelende staarten. Het effect blijft minder gevoelig en teder als je achter je PC blijft zitten of niet in de open natuur zit.
Overigens heb ik zelf persoonlijk een heel andere interpretatie van hoe te trippen.Maar dat verschilt voor ieder. Maar je hebt de trip behoorlijk afgekneld met een aantal zaken.
De werkingsduur van 500 mg mescaline is 24 uur in ieder geval. Zelf voel ik tot 48 uur na de trip nog warmte en liefde. Zo'n trip is absoluut niet vermoeiend, je wordt er zelfs vitaler door.
Met Fluo bedoel je toch geen fluoxetine he?![]()
thommetje zei:volgens mij is het egt een vreselijke drug
Atropa zei:Tja, gezien een aantal merkwaardige punten die alleen aan mescaline toebehoren kan ik met stellige zekerheid zeggen dat je dat gehad hebt. Onder andere dan ultra lichte gevoel in je lichaam en gewichtloosheid bijna.
Psy High zei:Van wiet ga ik twee ton wegen
DarkScope zei:Atropa zei:Tja, gezien een aantal merkwaardige punten die alleen aan mescaline toebehoren kan ik met stellige zekerheid zeggen dat je dat gehad hebt. Onder andere dan ultra lichte gevoel in je lichaam en gewichtloosheid bijna.
Dat is raar, bij paddos heb ik het gevoel dat ik HEEL licht ben, bij LSD had ik dat ook, en bij Ketamine ook, lijkt me bij veel verschillende drugs zo, ook bij mdma en wiet misschien wel.
Drientje zei:DarkScope zei:Atropa zei:Tja, gezien een aantal merkwaardige punten die alleen aan mescaline toebehoren kan ik met stellige zekerheid zeggen dat je dat gehad hebt. Onder andere dan ultra lichte gevoel in je lichaam en gewichtloosheid bijna.
Dat is raar, bij paddos heb ik het gevoel dat ik HEEL licht ben, bij LSD had ik dat ook, en bij Ketamine ook, lijkt me bij veel verschillende drugs zo, ook bij mdma en wiet misschien wel.
Ik herken dit totaal niet, van paddestoen ga ik meer heel zwaar voelen en bij lsd tijdens het opkomen loop ik in een vat met stroop zo voelt het aan... Meestal gaat dat wel over na een tijdje en kan ik me daarna fijn bewegen maar licht voel ik me dan niet...(in mijn hoofd ja) haha
X
Wacky zei:Waarom verwisselen de gehaktballen halfverwege van pan ?![]()

thommetje zei:volgens mij is het egt een vreselijke drug

Soma zei:thommetje zei:volgens mij is het egt een vreselijke drug
Idd, meth is veel beter.
![]()
Tripper zei:Ga je weer 300mg nemen? Of ga je heartcore??
Threshold 100 mg
Light 100 - 200 mg
Common 200 - 300 mg
Strong 300 - 500 mg
Heavy 500 - 700 mg
Onset : 45 - 60 minutes
Peak : T + 4 hours
Duration : 4 - 8 hours
Normal After Effects : 2 - 4 hours
lysergine25 zei:Tripper zei:Ga je weer 300mg nemen? Of ga je heartcore??
Threshold 100 mg
Light 100 - 200 mg
Common 200 - 300 mg
Strong 300 - 500 mg
Heavy 500 - 700 mg
Onset : 45 - 60 minutes
Peak : T + 4 hours
Duration : 4 - 8 hours
Normal After Effects : 2 - 4 hours
Hardcore ... geen consessies old skool styl zoals de Doseerkonig het gewent is. 500 mg .... laat alles maar smelten, al liggend op mijn bed kan ik wel sterven op de mescaline het is allemaal fictie !
![]()
DarkScope zei:Mescaline 4-8 uur???
Ik dacht dat mescaline makkelijk 12-24 uur duurde?
^WhahahahahahaDe slangendans doen, of de rovende tijger.