• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live Report - Show me the way Albert..

Lycergic

Belezen gebruiker
Status:
We Have A Takeoff !

Wat : 1 hoffmanetje en wiet + beetje alcohol ( ben niet zo graag zat )
Wanneer : Vandaag , op mijn verjaardag ^^
Sitters : Zullen er meer en meer worden in de loop van de avond :)
Waar : Thuis

Ik hou jullie op de hoogte !

:stoned:

Lycergic

Belezen gebruiker
Dank je Dank je ! Ik begin het te goed te voelen ^^ Heel helder in mijn hoofdje , de muziek klinkt echt wel beter als anders . Nog geen visuals maar ik denk dat die achter de hoek staan te wachten :tongueout:

:wave:

Lycergic

Belezen gebruiker
FLITS FLITS FLITS !!Alles flits :hearteyes: :hearteyes: Helemaal euforisch ook eigenlijk ,

+ EEN NIEUWE TRIPTIP : Lavalampen , ze blijve echt wel cool ...

Lycergic

Belezen gebruiker
wel koud , verwarming staat op 21° en ik heb 2 wolle truieen aan , nog koud :tongueout:
En net als de vorige keer , mijn nek & vinger spieren die nogal 'trekken' als ge begrijpt wat ik bedoel :)

Lycergic

Belezen gebruiker
Hehe allrright , The fellowship ?

Ik doe er al wat langer over om mijn toetsen te vinden , alles is nog bangelijk euforisch , Waaaawwwwwwwwwwwwwwwwww :hearteyes:

Nog altijd flitst alles erg hard ,de muziek , waaw de muziek is bangelijk !

dfssdfde

Badass junkie
Zeker Shine on you crazy diamond opzetten :grin:
mn laatste trip heb ik daar een hele tijd op zitten spacen en het leek echt uuuuren voor het volgende liedje begon

Lycergic

Belezen gebruiker
de koude trekt ook alweer weg... de visuals zitten er ook goe in .

De lavalamp wordt mijn 'Trip-o-meter' Ik zie ze maar vreemder en vreemder worden .

Lycergic

Belezen gebruiker
Ivoos zei:
Zeker Shine on you crazy diamond opzetten :grin:
mn laatste trip heb ik daar een hele tijd op zitten spacen en het leek echt uuuuren voor het volgende liedje begon

Bangelijk idee !! Van de keiharde oldschool goa die hier nu treunt naar daar gaan , voila , staat op . niiice , nu ff luisteren , stil gaan liggen , en luisteren ,

Doei :wave:

Lycergic

Belezen gebruiker
Besef van tijd

NUL

Ik probeer hier al een halfuur een jointje te rolle en da lukt maar nie !!! Echt wel prefab volgende keer :tongueout: ,

Koud warm koud warm heelwarm , zweet, alles trilt . Ff jointje dichtrollen ( is dus nog altijd niet dicht ..) en op bed gaan liggen

Lycergic

Belezen gebruiker
Hij is dicht !
Nu moet ik wel zeggen , het gaat allemaal wel harder als verwacht , dus ik ga gewoon ff liggen , en dood spelen , en wie weet wordt het dan beter ...

Fractal

Belezen gebruiker
Altijd lollig, die live tripreports. Opeens hoor je er niets meer van, tot de dag erop met "yoo vet getript gisteren!!" :grin:

Lycergic

Belezen gebruiker
Ben er nog , maar je hoort hier Zooowiezo morgen nog van :tongueout:

Psychaos: "Chaos to Order"

"I bring chaos to all off you!"

Aaah...the good old days.

En nu ga ik even naar Astral Projection : Mahadeva

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Lycergic zei:
Besef van tijd

NUL

Ik probeer hier al een halfuur een jointje te rolle en da lukt maar nie !!! Echt wel prefab volgende keer :tongueout: ,

Koud warm koud warm heelwarm , zweet, alles trilt . Ff jointje dichtrollen ( is dus nog altijd niet dicht ..) en op bed gaan liggen

Je hebt in ider geval goede LSD .... als je niet meer kan draaien zit je op het goede spoor.

Stonie prefabbed alles voor ie aat trippen.

Lycergic

Belezen gebruiker
Het mag stilletjes aan gedaan gaan zijn . Het lijkt al iets te zijn geminderd maar dat is natuurlijk ook maar een 'indruk' van er nog komt ?

Maar ik voel dat het vooral fysiek vermoeiend wordt nu , nog wat brainhigh, hier en daar nog wa flashes...

Maar het wordt nu tijd ik ga pitten

Helaas ,

Morgen meer nieuws over deze ervaring.

Geslaagd , dat is een goed woord :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
van 17.00 tot 00.45 is wel een kort tripje hoor.

Misschien beter uitrusten voordat je begint of eerder vroeger droppen die acid.

:hearteyes:

Lycergic

Belezen gebruiker
ArrghCHaaah

Kan niet slapen .
Visuals zijn al bijna helemaal weg , maar het zwarte 'lege' van mijn bed is me nog ietsjes teveel ...

Doei :smoke: :wave:

Lycergic

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
van 17.00 tot 00.45 is wel een kort tripje hoor.

Misschien beter uitrusten voordat je begint of eerder vroeger droppen die acid.

:hearteyes:

Als ik nog juist op mijn vingers kan tellen en ik zou zeggen dat het Nu gedaan is , wat wel bijna zo is . Dan was dat 8 uur .
Niet heel lang idd , maar blijft wel leuk :tongueout:
Maar ik had wel beter uitgerust kunnen zijn , dat had veel gedaan :)

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Haha maar wel mooi tripje gehad?

En meer als echt 8 uur wordt het niet hoor met 1 zegeltje.. Had ik zelf ook laatst dat je op een gegeven moment over die piek heen bent, en je idd erg moe wordt..

Lycergic

Belezen gebruiker
Ja , het was me wat . Ik kan nog altijd niet gaan slapen , maar ik sudder nog na , maar ik voel me wel heel erg voldaan nu :) heel vol vooral :tongueout:

Lycergic

Belezen gebruiker
baaah , hier zijn we dan weer, ben uiteindelijk tegen 6 uur toch in slaap gevallen . juuu , sebiet een paar uur gaan werken en dan terug slapen :tongueout:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nog gefeliciteerd! klinkt alsof je een leuke avond achter de rug heb. :)

Misschien nog een idee om van alle losse stukjes een verslag te maken?

pythregius

Bewuste gebruiker
het spijt me dat dit berichtje delayed is maar, Gefeliciteerd :mrgreen:
samen met hoffman je verjaardag vieren is dus altid dikke prima :wink:

Lycergic

Belezen gebruiker
Dank je allemaal :tongueout: Jup , vanaf ik terug helder & uitgerust genoeg ben ga ik van alle losse stukjes terug iets maken . Wel raar als ik deze topic nu terug lees , je herinnerd je de momenten echt wel goed , maar ze lijken nogal surreëel ...

Bovenaan