• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live Report: Zopiclon en nu Zopiclon vs Codeine

Wat vind je van dit report?

• Geweldig

Stemmen: 0 0,0%
  • Ok

Stemmen: 1 100,0%
  • Matig

• Slecht

• Bagger

• Totaal aantal stemmers
    1

..en er is voorlopig nog geen einde in zicht :wink:

Jazekers. Dat betekent dus: alle zeilen bijzetten en in volle vaart de wilde wateren van de doordeweeksheid verkennen..

Insomnia..

Experimenterende gebruiker
Nou, Goeiemorgen mensen!
Was even met een dekentje op de bank gaan liggen en ben heerlijk in slaap gevallen..
Ik ga nu even rustig wakker worden aangezien ik altijd last heb van opstartproblemen.

Insomnia..

Zo bijgekomen, tosti naar binnen gewerkt..

Moet zeggen dat ik verwacht had er veel suffer van te zijn, heb weinig gevoeld.
Ben rond 7 uur gaan liggen volgens mij en heb geslapen als een roosje!
Ben ook zonder humeur opgestaan wat bij mij vrij zeldzaam is, en mij rugpijn is weg..
Misschien dooe de codeine combinatie?

Al met al goed voor een goede nachtrust verder niets dus ga het doosje maar weer terug leggen in moeders kastje!

Stylus

Belezen gebruiker
komt dat even goed uit.. stripje paracetamol + codeine fosfaat in mijn wallet, en volgens mij kan ik nog wel ergens zopicln vandaan halen, toch jammer dat er geen pure codeine pilletjes te vinden zijn in de ouden kastje. weet niet wat het effect is van een 4 dubbele dosis paracetamol... lijkt me niet zo nais voor je leevr etcjes.

Insomnia..

Stylus zei:
weet niet wat het effect is van een 4 dubbele dosis paracetamol... lijkt me niet zo nais voor je leevr etcjes.

Je bedoelt neem ik aan 2000 mg paracetamol? Of 4000 mg?

Als volwassene mag je 3000 mg per dag hebben, denk dat als dit een keer gebeurt het mee zal vallen.
Elk weekend drinken is ook slecht om maar wat te noemen..

Stylus

Belezen gebruiker
tja, je hoort wel eens van die vage mensen die zelfmoord proberen te plegen met aspirintjes, en dat dit vervolgens nog lukt ook wegens lever falen :confused:

k heb al na lang zoeken in den oude doos een pakje codeine fosfaar (10mg) etjes gevonden, zit even te denken hoe ik het ga proberen.

Drientje

DF-koning
Stylus zei:
tja, je hoort wel eens van die vage mensen die zelfmoord proberen te plegen met aspirintjes, en dat dit vervolgens nog lukt ook wegens lever falen :confused:

Ja je kunt dood gaan aan een overdosis paracetamol, stel je neemt 12 molletjes om zelfmoord te plegen dan kom je voor een lange lijdensweg te staan. Eer je lichaam en je lever het opgeven ben je best een paar dagen verder:

Pogingen om uzelf van het leven te beroven(zelfmoord, suïcide, zelfdoding) m.b.v. paracetamol zijn met klem af te raden. Paracetamolvergiftiging met dodelijke dosis is een zeer pijnlijke dood, waarbij afsterving optreed van de levercellen. Daarbij komen dan stoffen vrij die ondraaglijke pijnen geven, waar niets tegen te doen is. Slechts in het begin stadium kan deze vergiftiging tot staan worden gebracht(met of zonder rest verschijnselen).

Bron: http://spoed.web-log.nl

Lijkt me geen fijne manier om het eindige te verwisselen voor het oneindige...

X