Loco X al van gehoord?

MissParanoid

Belezen gebruiker
Een tijd geleden vertelde mijn dealer over een zot middel: loco X
Da zou oorspronkelijk een zwaar vermageringsmiddel zijn, maar als je dit zou mengen met water ( 2 druppels voor ne liter water) en dan spuiten over slechtere speed, zou die speed van betere kwaliteit worden...

Is mijn dealer ne zware flasher of is da waar? Iemand al iets over da spul gehoord?

zommes

Badass junkie
HELAAS !!

Uw dealer is: Een Zware Flasher.

Hij flasht mensen niet alleen door zijn penis te laten zien bij de bushalte, maar door hele rare verhaaltjes te verzinnen over fictieve middelen als "Loco X" en dergelijke. Hij praat erover, maar brengt het niet.

Aangeven bij de poltie dus.

wiet busje

Belezen gebruiker
nog nooit van gehoord.

denk dat zommes inderdaad gelijk heeft

en bovendien klinkt elk stuk van dit helemaal zot:

als je dit zou mengen met water ( 2 druppels voor ne liter water) en dan spuiten over slechtere speed, zou die speed van betere kwaliteit worden...

ps: zommes moet je niet slapen zo doordeweeks? :grin:

zommes

Badass junkie
wiet busje zei:
ps: zommes moet je niet slapen zo doordeweeks? :grin:

Niet altijd... DANKZIJ: "Loco X"

Geinterreseerd in een proefpakket? Stuur me gerust een pm.

(mijn ritme is veranderd in wakker: 13:00 - 05:30 Pak ik toch wel weer die 7,5 uur slaap.)

A

Anonymous

Gast
Waarom aangeven bij de politie? Het is zijn dealer? Koop die shit gewoon niet..

zommes

Badass junkie
Owwwww, het was een Belg die dat vertelde

Maar dat verklaart een hoop :beer:

Je moet je trouwens nog even voorstellen in het newbie-topic :mrgreen:

flash kieke

Wijs gebruiker
Mensen ik ken de dealer, heb vroeger veel praatjes geloofd. Nu zal ik het niet meer zo snel geloven , maar toch het is gene zware flasher zoals jullie beweren.

Wrs hebben jullie nooit van die drug gehoord en zitten jullie maar debiel te doen. Maar toch tot men spijt is zal dat middeltje toch bestaan.
Alleen zal je het niet zo vlug vinden.

Een vriendin gaat het 1 van de weken halen. Ben benieuwd wat het zal geven.

:)

zommes

Badass junkie
:confused:

Het slaat totaal nergens op:

2 druppels voor 1 liter water. Hoeveel liter wou je over je pep gaan spuiten dan? De naam alleen al: Loco-X. Denk je nou echt dat dat serieus bestaat? Wij zitten niet debiel te doen en ik heb inderdaad niet van die drugs gehoord: omdat het niet bestaat

Ga jij mij maar eens uitleggen welke stof, vermengd met water, kan zorgen dat er meer amfetamine in je speed komt en waarom niet iedereen die aan de pep is die stof thuis heeft liggen. Je bent echt een ontzettende randdebiel als je die onzin gelooft en volgens mij maak je gewoon een grap.

:mrgreen:

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Mensen ik ken de dealer, heb vroeger veel praatjes geloofd. Nu zal ik het niet meer zo snel geloven , maar toch het is gene zware flasher zoals jullie beweren.

Wrs hebben jullie nooit van die drug gehoord en zitten jullie maar debiel te doen. Maar toch tot men spijt is zal dat middeltje toch bestaan.
Alleen zal je het niet zo vlug vinden.

Een vriendin gaat het 1 van de weken halen. Ben benieuwd wat het zal geven.

:)
en toch is het bull-shit :rolleyes: :rolleyes:

flash kieke

Wijs gebruiker
zommes zei:

2 druppels voor 1 liter water. Hoeveel liter wou je over je pep gaan spuiten dan? De naam alleen al: Loco-X. Denk je nou echt dat dat serieus bestaat? Wij zitten niet debiel te doen en ik heb inderdaad niet van die drugs gehoord: omdat het niet bestaat

Ga jij mij maar eens uitleggen welke stof, vermengd met water, kan zorgen dat er meer amfetamine in je speed komt en waarom niet iedereen die aan de pep is die stof thuis heeft liggen. Je bent echt een ontzettende randdebiel als je die onzin gelooft en volgens mij maak je gewoon een grap.

Mannetje, heb ik gezegt dat met die druppels en dat water? nee :wave:

Dat was lynn , ik niet. Zei overdrijfde gewoon wat. :)

Dus niet tegen mij lullen. Ik zal het wel een andere keer uitleggen hoe het echt werkt zonder te overdrijven zoals miss paranoia.

Goed.

Oke dan.

:wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
zommes zei:

Dus niet tegen mij lullen. Ik zal het wel een andere keer uitleggen hoe het echt werkt zonder te overdrijven zoals miss paranoia.

Goed.

Oke dan.

en als ik jou nou zeg dat ik gisteren god heb gezien.
geloof je dat dan ook ????????

zommes

Badass junkie
flash kieke zei:

Ben je aan de pep ofzo dat je zo gevaarlijk praat? Doe dan meteen effe een snelcursus spellen aub.

Waarom ga je een andere keer pas uitleggen hoe het werkt? Als je het nu niet weet, hoe weet je dan dat het anders is als dat wat Missparanoid vertelde?

Jij hebt gezegd dat je dat spul ging halen, dus niet zo gek dat ik denk dat je het over hetzelfde spul hebt als je niet zegt dat het anders is. Dus het lijkt me helemaal niet nodig om zulke stoere taal uit te slaan.

flash kieke

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
zommes zei:

Goed.

Oke dan.

en als ik jou nou zeg dat ik gisteren god heb gezien.
geloof je dat dan ook ????????

Wat heeft god hier mee te maken?

Kijk, loco x is een vloeibaar vermagerings middel dat ondertussen bijna nergens te krijgen is. Het is op amfitamine basis gemaakt, niet 100 precent , maar ligt er wel dicht bij. Je mag er maar een x aantal keer nemen in een week en je moet tussen pauzes nemen.

Hoe je het moet gebruiken en zo zal ik je binnenkort kunnen zeggen.

Maarja, als je het niet geloofd is voor mij goed, als je het geloofd is het ook goed.

Ik zal er niet van wakker liggen dat jullie het niet geloven, mijn probleem niet.

Maar zal zo spoedig iets laten weten hoe het was en zoe. :wave:

zommes

Badass junkie
Flash Kieke, je hoeft al geen moeite meer te doen.

Na een simpele google search, heb ik een antwoord op mijn vraag. (google is een zoekmachine waarmee je dingen waar je denkt gelijk over te hebben kan op zoeken op internet om te kijken of je niet gewoon onzin aan het verkopen bent)

"Loco-X 112" bestaat. Het is een inderdaad een vermageringsmiddel, homeopathisch zelfs, alleen er zitten thyroid extracten and diethylpropione in. Er is een keer iemand gestorven aan de combinatie van Loco-X en amfetamine. Lees maar in dit verslag: http://www.iph.fgov.be/epidemio/epien/b ... twerpen%22

Als je het mengt met water en over je speed flikkert, wordt je speed echt niet beter. Forget it. Het zal an sich ook echt geen amfetamine achtige werking hebben, je wordt er alleen opgefokt van als van teveel koffie.

Psykaholik

Wijs gebruiker
zommes zei:

Na een simpele google search, heb ik een antwoord op mijn vraag. (google is een zoekmachine waarmee je dingen waar je denkt gelijk over te hebben kan op zoeken op internet om te kijken of je niet gewoon onzin aan het verkopen bent)

"Loco-X 112" bestaat. Het is een inderdaad een vermageringsmiddel, homeopathisch zelfs, alleen er zitten thyroid extracten and diethylpropione in. Er is een keer iemand gestorven aan de combinatie van Loco-X en amfetamine. Lees maar in dit verslag: http://www.iph.fgov.be/epidemio/epien/b ... twerpen%22

Als je het mengt met water en over je speed flikkert, wordt je speed echt niet beter. Forget it. Het zal an sich ook echt geen amfetamine achtige werking hebben, je wordt er alleen opgefokt van als van teveel koffie.

en dat probleem is dan ook weer opgelost :wave: :wave:

Imke

Badass junkie
zommes zei:

Ik had het ook juist opgezocht, en het is echt het enige wat ik vind over LOCO X... :wink:

zommes

Badass junkie
Flash Kiekert zei:
Oke, ik zat fout. Ben veel te naief zonder dat ik het zelf weet denk ik.

Maarja, kun je het me vergeven zommes?

Uiteraard, maar ik was ook niet boos ofzo. Jij begon opeens te praten alsof ik je beledigd had.

Mijn stijl van reageren is af en toe wel een beetje irritant blijkbaar, had schranz gelijk in. Maar ik vraag me af of ik het kan laten :tongueout:

Jelle Snel zei:
hmm, offtopic :confused:

:P

Niet echt.

Bovenaan