Loos!

Moes-4

Experimenterende gebruiker
Iemand hier bekend met het fenomeen Loos! in Tilburg ?? :hearteyes:
Iedere eerste zaterdag van de maand in 013. Drum&Base muziek.
Zaterdag weer! :grin:
Heerlijk om spacend rond te lopen.
Gaat er wel eens iemand heen??
 

Gemini

Badass junkie
Nope, ik heb weinig met D&B. Ik ben een aantal keer naar Black Out in Tivoli in Utrecht geweest, maar vond er vrij weinig aan. Misschien moet je er niet nuchter heen gaan ofzo..
 

Stylus

Belezen gebruiker
Ik persoonlijk vind DnB nuchter ook cool, maar moet toch toegeven dat onder invloed zijn (6 bier +) echt wel wat toevoegd! Blackout ga ik wel vaker heen, heerlijk!
 

Bartyo

Bewuste gebruiker
Je kan wel in 013 naar dnbees maar niet naar Loos! want dat is geen dnbees, snap-e-vous? :grin:
 

Bartyo

Bewuste gebruiker
Volgens mij komt er op Loos! nooit drum n bass toch?
Ik dacht dat 013 daar andere avonden voor had :)
 

Bartyo

Bewuste gebruiker
Weer wat geleerd..
Als je van dnbees houdt, ga dan 15 november naar Black Sun Empire in 013!!
Feel.. That.. Bass.. :hearteyes:
 

zommes

Badass junkie
Black Sun Empire was laatst hier in Arnhem, viel vies tegen.

Maar Drum 'n Bass is wel :rock: mijn muziek.
 

Pikachu

Wijs gebruiker
Zommes als er weer eens een leuk DnB feestje is in Arnhem, wil je me dan een pm sturen? :) Ben al lang meer naar DnB gegaan sinds de goudvishal gesloten is.
 

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Haha Loos ken ik nog wel doet me denken aan een paar jaar geleden :tongueout:. Om kwart voor vier door de security van de dames wc gehaald worden met een meisje :P
 

TrippyShit

Badass junkie
Vind het geen leuke muziek d&b.. Rare veel te drukke muziek vind ik het.. Maarja zou ik saai zijn als iedereen dezelfde muziek leuk vond he :wink:
 

Bartyo

Bewuste gebruiker
Ik was er ook en vond Black Sun Empire echt heel goed en erg hard draaien.
De bass was voor bij de subwoofers goed te doen met als hoogtepunten mag ik hoop ik toch wel zeggen Arrakis en More Like You :sunglasses:

Toen er na Black Sun Empire nog wat leek op hardcore kwam maar weggegaan..
 

Fakkelbrigadier

Experimenterende gebruiker
Ja fckn wckd was echt vet!
Had voor het eerst 2cb op die avond haha.
Het was er wel echt te warm en stonk er naar zweet!
De rest van de avond was wel echt super dope
 
Bovenaan