Lowlands 2008 15-16-17 Augustus.

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
:rockband: *tromgeroffel* :rockband:

een paar dagen telaat maar ik heb m nu eindelijk!
Lowlandskaartje IK KIES JOU!

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
als ik een uber ulti dude was geweest.. had ik een kaartje gekocht voor ieder die het nodig had.
maar ik ben nu eenmaal een ultidude en geen uber ulti dude...
sorry jongens
volgende keer beter! :rockband:

GrayMatter

Experimenterende gebruiker
LowLands :rock: :stoned: :rockband:
Eindelijk m`n financien weer op peil so here i come :grin:
Het is gewoon niet normaal al die vette artiesten op de festivals.

Funky Monkey

Badass junkie
Nick_jeweet
[SF] Safiertje
Nick de Neger
Ellesdee
Pannekoeketrut
Deadlock
Mephisto

En de mensen die WEL willen maar nog GEEN kaartje hebben moeten opschieten!!

LOWLANDS TICKET ALERT
Breaking news nummer 1! Dat kaartverkoop gaat dit jaar sneller dan ooit en op dit moment zijn er nog maar 5.000 Lowlands tickets en da's niet veel...

Delirium

Badass junkie
deadlock zei:
Het is uitverkocht!

Fucking schijttuyfus! Daar kwam ik net ook achter. Net te laat!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Bij deze een oproep: heeft iemand nog een kaartje voor me!??!

Little Monk

Experimenterende gebruiker
Twee dagen voor uitverkoop twee kaartjes gekocht. Dus dat wordt knallen!

Voor iedereen die een beetje geluk heeft in z'n leven; probeer kaartjes te winnen. Vorig jaar heeft een vriend van me meegedaan aan drie wedstrijden en uiteindelijk won hij twee kaartjes. Bv. via Lowlands-site, 3voor12, Volkskrant...

Is er nog een mini-DF-meeting aldaar? Ik ben minder bekend met de meeste forum leden en reply niet al te vaak maar zou het toch leuk vinden een aantal van jullie te ontmoeten...

Misschien tot daar!

Groetjes,

Little Monk(ey)

deadlock

Badass junkie
Okay, zoals gewoonlijk zullen de meetings plaatsvinden om 23:59 op donderdagavond laat bij de ingang van camping 2 onder de lichtmast :) Ik of Safiertje zitten waarschijnlijk op de schouders van Mephisto.

En zaterdagavond is 90's NOW! in de Grolsch kan je ons dan traditioneel achterin de tent vinden bij het dichte gedeelte net achter de draagmast die rechtsachter staat.

Ellesdee

Badass junkie
deadlock zei:
Okay, zoals gewoonlijk zullen de meetings plaatsvinden om 23:59 op donderdagavond laat bij de ingang van camping 2 onder de lichtmast :) Ik of Safiertje zitten waarschijnlijk op de schouders van Mephisto.

En zaterdagavond is 90's NOW! in de Grolsch kan je ons dan traditioneel achterin de tent vinden bij het dichte gedeelte net achter de draagmast die rechtsachter staat.

basje,. ik heb er zo onwijs zin in

DreamWeaver

Badass junkie
Lowlands word gruwelijk! Ik zal veel moeten werken en dus niet veel dope kunnen gebruiken, maar ik ga gewoon ouderwets chillen met de complete DF gang. Uiteraard zijn jullie allemaal welkom bij mijn cocktail bar :hearteyes:

Oh ja, crew-bandjes ftw (geen security die me in de gaten houd, aparte catering op de crewcamping en de mogelijkheid om te slapen wanneer ik wil :rock: ) buiten natuurlijk het gratis feesten en een paar honderd euro verdienen in die paar daagjes :stoned:

deadlock

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Lowlands word gruwelijk! Ik zal veel moeten werken en dus niet veel dope kunnen gebruiken, maar ik ga gewoon ouderwets chillen met de complete DF gang. Uiteraard zijn jullie allemaal welkom bij mijn cocktail bar :hearteyes:

Oh ja, crew-bandjes ftw (geen security die me in de gaten houd, aparte catering op de crewcamping en de mogelijkheid om te slapen wanneer ik wil :rock: ) buiten natuurlijk het gratis feesten en een paar honderd euro verdienen in die paar daagjes :stoned:
Maar geen muntjes inleveren :wink:

Serenity

Badass junkie
Ik kom ook werken op Lowlands, nog niet helemaal zeker, maar ik ben er dan maar tot zaterdag eind van de middag.
Maar ik wil jullie dan wel allemaal eventjes zien hoor :hearteyes:

Bovenaan