Nick_jeweet
Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:*tromgeroffel*
![]()
een paar dagen telaat maar ik heb m nu eindelijk!
Lowlandskaartje IK KIES JOU!
Nick de Neger zei:*tromgeroffel*
![]()
+ oneindig veel medeleven puntjes (same situation same crap)BlackRobBlunt zei:Kut kut kut, meer geld nodig![]()

Ellesdee zei:Nick_jeweet
[SF] Safiertje
Nick de Neger
Ellesdee
Pannekoeketrut
Deadlock
Mephisto
![]()
BlackRobBlunt zei:Kut! Nou ja, hopen dat er over 2 1/2 week nog kaartjes zijn...

deadlock zei:Het is uitverkocht!

Goede tweede keusBlackRobBlunt zei:Goed, fuck lowlands dan maar.
Op naar Dour!![]()
+1BlackRobBlunt zei:Goed, fuck lowlands dan maar.
Op naar Dour!![]()

deadlock zei:Ruth en ik zorgen wel voor een bord met daar heel groot DF op oid![]()

deadlock zei:Okay, zoals gewoonlijk zullen de meetings plaatsvinden om 23:59 op donderdagavond laat bij de ingang van camping 2 onder de lichtmastIk of Safiertje zitten waarschijnlijk op de schouders van Mephisto.
En zaterdagavond is 90's NOW! in de Grolsch kan je ons dan traditioneel achterin de tent vinden bij het dichte gedeelte net achter de draagmast die rechtsachter staat.
) buiten natuurlijk het gratis feesten en een paar honderd euro verdienen in die paar daagjes 
Maar geen muntjes inleverenDreamWeaver zei:Lowlands word gruwelijk! Ik zal veel moeten werken en dus niet veel dope kunnen gebruiken, maar ik ga gewoon ouderwets chillen met de complete DF gang. Uiteraard zijn jullie allemaal welkom bij mijn cocktail bar![]()
Oh ja, crew-bandjes ftw (geen security die me in de gaten houd, aparte catering op de crewcamping en de mogelijkheid om te slapen wanneer ik wil) buiten natuurlijk het gratis feesten en een paar honderd euro verdienen in die paar daagjes
![]()