Lowlands en drugs

Daze

Newbie
Hallo lieve drugsforum gerbuikers,

Ik ga deze week naar lowlands en ben van plan om wat cocaine, speed en mdma mee te nemen.
Weet iemand misschien meer over de drugcontrole daar? Of er drugshonden en of er veel wordt gefoullieerd en dergelijke op het festivalterrein? Ik neem niet zo heel veel van alles mee, maar ik wil toch wel voorzichtig zijn. Heeft iemand nuttige informatie en/of tips hiervoor?

Alvast bedankt en misschien tot ziens op Lowlands 2010!

Daze
 

james808

Newbie
Ik zit met hetzelfde probleem...ik neem wat weed mee en das niet zo'n probleem maar wil ook wat pep en xtc meenemen...alles bij elkaar niet zoveel maar genoeg misschien voor een flinke geldboete en evenzoveel gezeik aan mijn kop...op deze manier zit ik er zelfs aan te denken om maar helemaal niks mee te nemen behalve wat te blowen...vroeger ging het allemaal veel relaxter dit soort dingen...ik begreep ook dat ze voorgaande edities drugshonden hadden aan de poort en dat er veel stillen rondlopen...al met al niet echt lekker relaxed om een pilletje in je mik te hebben...Veel plezier in elk geval...
 

maffiamastah

Experimenterende gebruiker
Hoi,

Vorig jaar geen een drugshond gezien. Bij de ingang werd er steekproefgewijs gecontroleerd, ik zou zeggen 1 op de 10. Als je met de auto gaat kan je het ook in je auto laten liggen en heen en weer lopen om het op te halen als het festival al bezig is. Dit zijn slechts tips he :tongueout:

groetjes tot LL10
 
Bovenaan