• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD: Is geen drugs (kort)

BifiWorst

Belezen gebruiker
Ik zou hier een tripreport kunnen proberen schrijven maar dan zou ik nog niet 1/3 kunnen beschrijven wat ik allemaal gezien, gevoeld, beleefd heb gisteren met een zegeltje acid.

Ik heb met de vogels gelachen, de bomen gevoeld, kleuren beleefd, en nog zoveel dat ik niet in woorden kan beschrijven.
De natuur is het mooiste wat er is op aarde en toch wil/kan bijna ( :) ) niemand het zien.
Daarvoor gaat alles veel te snel.
'Ik' ben de maker van de wereld rondom mij en ook maakt de wereld mij.
Liefde is alles wat er is en kan alleen maar beleefd worden als het met andere wordt gedeeld.

Dit is mijn tripreport
Weet dat het kort is en niet echt een uitgebreid verslag maar zo kan het ook.

Vele groeten van mij, Bifiworst :wave: :) :wave:

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Waarschijnlijk bedoelt ie dat hij het niet als drugs ziet maar als een manier om een andere kant van de natuur te zien.

cronos

Wijs gebruiker
ik begrijp best zijn verhaal,niet de titel...ben ook wel benieuwd over welke zegeltjes hij het heeft :smoke:

BifiWorst

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Maar dit gebeurt toch elke trip? Waar is de rest? Of was dit de eerste keer?
Nee dit was de derde keer :) , maar wel eerste keer op een hele zegel weliswaar, vorige 2 keren was het steeds een halve zegel.
En ik weet niet als dit elke trip gebeurd... Dan zou je evengoed kunnen stoppen met reports schrijven toch? :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
BifiWorst zei:
En ik weet niet als dit elke trip gebeurd... Dan zou je evengoed kunnen stoppen met reports schrijven toch? :)
Nee zeker niet, de mogelijkheden tot nieuwe bevindingen zijn eindeloos. Wat jij hier beschrijft is zeg maar wel de basis, maar gezien het feit dat dit je derde tripje was is je report ook niet meer dan normaal (:

Psyworkz

Newbie
Superfijn om te horen dat je LSD op een positieve manier hebt leren kennen, en dit is eigenlijk nog maar het begin! Hoe meer je het doet, hoe meer je je trips een aangename wending kan geven door middel van muziek die je leuk vindt, films die je graag ziet, decoratie, etc... als je het binnen doet. Al doende leert men :wink:.

LSD is voor mij persoonlijk ook geen drugs, is het ook nooit echt geweest. Voor mij ligt het ergens tussen drugs en religie :).

Oom Klaas

Badass junkie
Oud topic, maar toch wil ik reageren.

LSD is WEL drugs, geen wondermiddel of geschenk,
gewoon simpele chemische troep.

BifiWorst

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
Oud topic, maar toch wil ik reageren.

LSD is WEL drugs, geen wondermiddel of geschenk,
gewoon simpele chemische troep.

Het is drugs, maar ik beschouw het gewoon niet echt als een drugs...
Dit misschien ook omdat ik bijna geen visuals ervan heb en het meer mentaal werkt dan visueel...
drugs<=>geen drugs wie zal het zeggen... jij,zij,.... maar ik ook :)

extreme

Experimenterende gebruiker
ExceptionalInsight schrijf dat zo n beschrijving na de eerste keren normaal is.
Nu heb ik zelf nog niet zo veel lsd gebreukt en mijn bevindingen waren dat ik me een voelde met het universum. Maar kwa visueel vond ik dat het allemaal wat minder was dan verwacht.
Wordt dat ook beter met hoe meer je het gebreukt of ligt dat gewoon aan mij?
Want ik heb al gehad dat paddo's en truffels al veel extremer waren visueel.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
extreme zei:
ExceptionalInsight schrijf dat zo n beschrijving na de eerste keren normaal is.
Nu heb ik zelf nog niet zo veel lsd gebreukt en mijn bevindingen waren dat ik me een voelde met het universum. Maar kwa visueel vond ik dat het allemaal wat minder was dan verwacht.
Wordt dat ook beter met hoe meer je het gebreukt of ligt dat gewoon aan mij?
Want ik heb al gehad dat paddo's en truffels al veel extremer waren visueel.
Kan verschillen per persoon, om te beginnen kun je de dosis wat opschroeven. Hoeveel nam je per keer? En misschien is het beter om het te gebruiken in plaats van gebreuken, kapotte lsd heb je niks aan.

extreme

ja das waar effe een schrijffout.
Dat was altijd een zegeltje, k heb het zo'n 6 keer geprobeerd.
Enkel de eerste keer was het visueel nog redelijk. Veel golfjes en kleurtjes en zo.
De laatste keer heb ik er wel keta en xtc op gebruikt. Misch remt dat af. Of misch te vroeg opeen.
Week er voor ook lsd gebruikt week daarvoor truffels en de week daarvoor ook.
Misch wat tijd tussen laten. :confused:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
extreme zei:
Nee ik heb ze niet laten testen.
Moeilijk te zeggen dan. Van minder dan 100µg heb ik ook heel weinig visuals, maar wel dat open gevoel in mn hoofd en relaxte gevoel in mn lichaam. Laat ze eens testen en probeer eens op zo'n 150 µg te doseren, vanaf dat punt krijg ik wel fijne visuals.

extreme

Waar laten jullie dat testen ik ben van belgie ik denk niet dat dat hier gaat.
Maar deze zijn nu toch op mischien volgende keer beter.

Qocaïne

Badass junkie
Jullie prijzen het wel de hemel in met zijn allen! :P

LSD is geweldig, voelt als een geschenk, kan daarnaast een helende werking hebben maar is daarnaast wel gewoon een drug! =)

Bovenaan