'kweenie..misschien was het slechts zo bij de laatste x paddos + laatste x lsd..de rest is te lang geleden om echt te vergelijken,..maar..
ik vond LSD een hogere paranoia potentie hebben, simpelweg omdat de zintuigen niet gelijktijdig vervormd leken op LSD, en op paddos wel.
Stel je bent dronken, en loopt al zigzaggend en lallend naar huis. Normaal zou je je bekeken voelen als je zo scheef loopt, wat zouden anderen er niet van denken...normaal zou je waarschijnlijk te verlegen zijn om luidkeels op straat te zingen...en nog vals ook..maar omdat je net zo dronken denkt, als dat je ziet en loopt, lijkt niets vreemd en alles OK.
Mn laatste keer paddos werkten ook zo, de effecten waren allesomvattend en daardoor niet 'dreigend'.
Bij de laatste keer LSD viel me op dat op de momenten dat ik zo scheef keek dat ik de text op de monitor niet meer lezen kon, ik nog heel helder en nuchter kon denken, en op de momenten dat ik volledig de draad kwijt was, nog prima recht kon lopen en zien..enzovoort.
Hierdoor realiseerde ik mij op LSD geregeld dat ik op ieder moment visite kon krijgen, en dat bepaalde vaardigheden ontoereikend zouden zijn om mijn situatie uit te leggen, terwijl de situatie bij paddos precies dezelfde was, en ik hier geen seconde over heb stil gestaan.