Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hey, na het gebruik van xtc is m'n maag zo naar de klote, ik wil vrijdag pilletje pakke en dag erna flink te pletter drinke, maar dat gaat niet na xtc gebruik, iemand hint voor daar minder last van te hebben?
Bij mij helpt het om gewoon goed te eten de dag na gebruik. Gezond of niet maakt niet eens heel veel uit (om het gevoel weg te krijgen) als je maar gewoon lekker veel eet. En verder ben je zowiezo sneller lam de dag na x
xtc met melk? bij mij werkt dat niet, dan kan ik slikken wat ik wil de pillen slaan dan echt niet in, maar dat is misschien persoonlijk?
TS: je maag naar de klote, hoeveel slik je dan? want van 1 of 2 pillekes kun je de dag erna gewoon zuipen, met meer ook wel maar je moet idd wat al gezegd is ff goed ontbijten.
suc6 ermee.
Ik heb afgelopen weekend anderhalf litr melk gedronken en was voor het eerst dat ik me lichamelijk niet zo uitgeput voelde. Echt een aanrader en het smaakt best lekker. Tip: doe het wel in flesjes, uit een anderhalf literpak drinken is niet bepaald relaxed
Ik heb afgelopen weekend anderhalf litr melk gedronken en was voor het eerst dat ik me lichamelijk niet zo uitgeput voelde. Echt een aanrader en het smaakt best lekker. Tip: doe het wel in flesjes, uit een anderhalf literpak drinken is niet bepaald relaxed
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.