maag naar de klote na xtc-gebruik

takedown84

Belezen gebruiker
hey, na het gebruik van xtc is m'n maag zo naar de klote, ik wil vrijdag pilletje pakke en dag erna flink te pletter drinke, maar dat gaat niet na xtc gebruik, iemand hint voor daar minder last van te hebben?

Play_bunny

Wijs gebruiker
Tja, dat is een van de nadelen van xtc. Wil je het niet hebben, dan moet je het volgens mij gewoon niet nemen. Althans voor zover ik weet.

Funky Monkey

Badass junkie
Bij mij helpt het om gewoon goed te eten de dag na gebruik. Gezond of niet maakt niet eens heel veel uit (om het gevoel weg te krijgen) als je maar gewoon lekker veel eet. En verder ben je zowiezo sneller lam de dag na x

thunder-droopy

Belezen gebruiker
xtc met melk? bij mij werkt dat niet, dan kan ik slikken wat ik wil de pillen slaan dan echt niet in, maar dat is misschien persoonlijk?
TS: je maag naar de klote, hoeveel slik je dan? want van 1 of 2 pillekes kun je de dag erna gewoon zuipen, met meer ook wel maar je moet idd wat al gezegd is ff goed ontbijten.
suc6 ermee.
:wave:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Enesteene zei:
de xtc innemen met veel melk, en ook melkproducten blijven drinken nadien

Ik heb afgelopen weekend anderhalf litr melk gedronken en was voor het eerst dat ik me lichamelijk niet zo uitgeput voelde. Echt een aanrader en het smaakt best lekker. Tip: doe het wel in flesjes, uit een anderhalf literpak drinken is niet bepaald relaxed :sunglasses:

takedown84

Belezen gebruiker
Supervlieg zei:
Enesteene zei:
de xtc innemen met veel melk, en ook melkproducten blijven drinken nadien

Ik heb afgelopen weekend anderhalf litr melk gedronken en was voor het eerst dat ik me lichamelijk niet zo uitgeput voelde. Echt een aanrader en het smaakt best lekker. Tip: doe het wel in flesjes, uit een anderhalf literpak drinken is niet bepaald relaxed :sunglasses:

altijd 1 pil gehad, deze vrijdag wel 2 :), en kga echt geen melk ligge bestelle :tongueout:

Lycergic

Belezen gebruiker
ff off topic , sry , maar ik ben net een halfuur strijk gegaan van je signature Telefoon xDschitterend

Bovenaan