Maagzuurremmers verlengen mdma-trip?

jwtzlf

Newbie
Hoi

Ik heb op een Amerikaanse site(link toegestaan?) een stukje gelezen over het pre-loaden van je mdma trip.
Daar werd onder andere geadviseerd om maagzuurremmers voor of tegelijk met je mdma in te nemen.
Dit zou de mdma trip verlengen omdat maagzuurremmers het maagzuur zou binden waardoor het maagzuur minder mdma oplost. Klinkt heel aannemelijk of Is dit een fabeltje? En is het schadelijk om dit te combineren?

mvgr

JW

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
We zijn dit aan het uitzoeken. Het is een interessant onderwerp. Kun je even aangeven waar je het gevonden hebt? Wij kunnen ons namelijk voorstellen dat het nog verschil maakt om welke maagzuurremmer het gaat.

Tufnut

Badass junkie
Hier op het forum is het er ook weleens over gegaan. Ik zal eens kijken of ik het kan vinden.

Mijn eerste gedachte bij deze vraag was dat pluggen een optie zou kunnen zijn als je je xtc beter zou willen laten werken. komt het namelijk helemaal niet in de maag en ontloopt het in eerste instantie de lever. Let wel op dat je hierbij met zuiverse stoffen moet werken.

Tufnut

Badass junkie
Ik heb met maagzuurremmers geen ervaring, of bedoelde je met pluggen dna is het ook nee. Van beide weet ik iets door te lezen. Pluggen wil ik weleens in de thuissituatie uitproberen.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ik zou het pluggen ook best wel eens willen uittesten, maar toch heb ik een beetje argwaan om zoiets in me aars te duwen....

nu hoop ik dat je dit met pluggen bedoeld tufnut :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ok dank je :) nu dacht ik dit ook wel maar na deze post te plaatsen dacht ik dat het ook iets inspuiten kon betekenen...

Bovenaan