• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MdMa Kristal tijdens het vissen!

Neuroot15

Newbie
Beste lezers,

Hier volgt mijn eerste Trip Report :

We besloten te gaan nachtvissen op een afgelegen stukje midden in de natuur. Maar we wilden absoluut ook lekker gaan trippen dus besloten we het te gaan combineren , we hadden 2 gram MDMA gehaald voor 5 personen.

Ok , het was zover .. We hadden de tenten opgezet de hengels uitgegooit alles, dus we maakte het zakje open met MDMA erin en namen ieder 1 lik.
Ikzelf voelde na 20 minuten nog niks dus besloot er nog een lik achteraan te doen.. En toen ineens kwam het , het sloeg in als een bom ik had ineens gewoon zoveel energie en echt zin om super-gek te gaan rondspringen etc.. Mijn vrienden waren ondertussen ook al lekker vaag en het was donker aan het worden. Ongeveer na 30 minuten lekker druk gedaan te hebben voelde ik me hartslag en besloot ik ff rustig aan te gaan doen , na ff lekker rustig te hebben gespaced heb ik een 3e likje genomen.

We zaten inmiddels met 3 man in een klein tentje wat ook lekker donker was , die andere 2 hadden er genoeg van die zaten ernaast in een andere tent. En het regende ook super hard dus dat tentje die ondergrond leek gewoon op een waterbed en het voelde gewoon alsof we rond zweefde in de lucht echt een supergevoel! we hadden alle 3 trek in nogmeer en namen allemaal nog meer , we zaten elkaar echt strak aan te kijken allemaal moesten we lachen om elkaars hoofd want we zagen echt vage dingen zoals ik zag een zwarte tong uit iemands mond kruipen en toen trok het de vorm van een Roos aan maar de kleur bleef echt puur zwart en als ik in een vriendin haar ogen keek leek het alsof ze echt superveel mascara ophad , ook veranderde de vorm en grootte van de ogen als ik in iemands ogen keek (Dit was wel na ongeveer 10 likjes MDMA). Zo bleven we doorgaan en ook Foto's maken en praten af en toe een stukje wandelen. Op een gegeven moment lach ik in de donkere tent te spacen en ik lag echt super lekker te zweven op het waterbed effect dat de regen gaf , maar ik moest echt nodig plassen dus ik zet 1 stap buiten en het voelt gewoon alsof ik zweef ik was zolicht als een veertje ik sta op de maan dacht ik! Ik had er niet eens erg in dat het keihard aan het regenen was dus ik vond het gevoel wel leuk en zetten een paar stappen toen vond ik het toch wel een raar gevoel worden en besloot stil te staan en me behoeften te doen , dat duurde ook al aardig lang. Daarna liep ik weer terug de tent in en begonnen we over van alles en nog wat te praten en te lachen , we hadden ook echt geen tijds besef meer en de tijd ging super snel.

Inmiddels was het licht geworden en hadden we allemaal net het 15e likje op en nog een lijntje speed gesnoven. het waaide hard buiten en alles was knetter nat maar het maakte me allemaal niks uit , ik ging lekker op de steiger liggen in het zonnetje opeens zag ik allemaal van die kleine lichtbolletjes uit de lucht vallen (Ik noemde ze toen kristalletjes) en ik probeerde ze 1 voor 1 te pakken en daarbij trok ik ook echt vage koppen na lekker ff gelegen te hebben op de steiger pakten we de spullen in en zijn we rustig naar huis gefietst helaas niks gevangen.

Hoop dat dit een leuk en vermakelijk report voor jullie is want het is mijn eerste! meer volgen er zeker..

Neuroot15

Newbie
We hadden alleenmaar literflessen bij voor het drinken dus likte we het maar op.. Moet wel zeggen het is echt smerig.

Bovenaan