MDMA kristallen fijn maken

Biertje zei:
wat is dit voor 'n debiele vraag?
Nou, ik vind het anders best een normale vraag. Ik weet ook niet zo goed hoe je dat zou moeten doen.

Mmmm, eens even denken. Misschien kun je ze op de stoep gooien en aan je buurjongetje vragen of hij er een paar keer over heen gaat met zijn skeelers? Leg ze op tafel en gooi van een grote afstand je telefoon erop?
Knip ze in stukjes met een tuinschaar of maal ze fijn met opa's kunstgebit.

Verder weet ik niks.

Doe ze in een papiertje, leg ze op straat en vraag of oom agent er even met zijn auto overheen wilt rijden.

Misschien fijn kouwen ?

nee serious nu, tussen 2 lepels en voorzichtig drukken/crushen.
of misschien in een wietzakje en dan tussen je vingers crushen.
OF
weegschaaltje kopen en brokjes crystal afwegen totdat je genoeg hebt, vloetje eromheen bouwen en there is your :xtc: bom.

Ik weet niet hoe hard MDMA kristallen zijn, maar ik maakte mephedrone kristallen altijd fijn met een aansteker. Gewoon de hoeveelheid pakken die je nodig heb, met de platte kant van de aansteker aanduwen en heen en weer gaan.

Nasica zei:
Misschien fijn kouwen ?

OF
weegschaaltje kopen en brokjes crystal afwegen totdat je genoeg hebt, vloetje eromheen bouwen en there is your :xtc: bom.
je bent goed bezig jij, en dan 15mg blijf plakken aan die kanten van da zakje, beter mondje houden jij

Intoxication zei:
Nasica zei:
Misschien fijn kouwen ?

OF
je bent goed bezig jij, en dan 15mg blijf plakken aan die kanten van da zakje, beter mondje houden jij

ten eerste lig ik niet wakker van 15mg, en ten tweede kun je het zakje voorzichtig open scheuren en de overige 15mg gewoon met je vinger opvegen en weg likken.
En daarbij, als jij het beter weet - leg jij mij dan maar een goeie manier uit.

kweet niet hoe sterk jij bent, maar je kan toch een stukje afbreken en in je mond stoppen (wel eerst ff afwegen hoeveel het is) tis geen plaatstaal :lol:

Intoxication zei:
Immo zei:
Intoxication zei:

Lekker belangrijk die 15mg. :rolleyes:
ja amai als jij dat vind knoei je echt met drugs hoor:)
moet je maar es 2cb in zo'n zakje doen !!!

Ik weet niet maar zo vaak zie ik geen 2c-B - kristallen. En volgens mij wou topic starter weten hoe je die kunt crushen. Dus om nou een totaal andere drugs er bij te trekken heeft weinig zin denk ik.

Een crusher voor cannabis-produkten werkt ideaal!

Eigenlijk zou ik een weegschaal adviseren en er exact 175 mg op leggen.
Vervolgens zou ik de display niet eens het licht in de ogen gunnen en ongeveer 2 à 3 seconden van mijn 'klap-effect' toenemen.
Je kunt uiteraard met wat maagzout in een aluminium bakje met water (H2O, hoger dan 30 graden) bla, bla...

Gewoon innemen man, bij voorkeur een half uur nadat iemand die je kunt pijlen hetzelfde voor je neus deed.

Voor een serieus gesprek zou ik niet voor 0900-0901 bellen...

Oh ja, men neme een oud mascara doosje en een potje nagellak (do the math,) plaats op 175 mg afgewogen kristallen in de deponeersector en druk hier met de onderkant van het potje nagellak tegenaan (als je die spullen niet voor handen hebt, neem dan eerst een vrouw!)
Vervolgens kijk je andermaal in de deponeercilinder hetgeen een poederachtige stof dient te bevatten alvorens het rietje, welk geattacheerd dient te zijn met 1 van de neusgaten (waarbij de ander subtiel doch ferm dichtgedrukt dient te zijn) waarop een diepe inhalatie volgt en men de komende 20-45 minuten moet gaan voorbereiden op een oneindigende waterval aan gespreksstof en non-verbale therapie, waarop vaak een zekere vorm van terugvalpreventie volgt.
Mits dit niet volstaat kunt u uiteraard ook onze vraagbaak raadplegen, of de volgende tip in acht nemen; Aluminiumfolie van de dikke soort, deegroller, aanrecht (dit passeerde de revue zojuist, ik heb het nooit eerder op de proef genomen, of broodplank, marmeren vlakplaat, voetendruk...) :P )

Ik heb 't laatst gedaan, gewoon de kristallen in een a4-tje gevouwd en gezorgd dat alle randen dicht waren, dus dat het geen kant op kon. Erna een paar keer met de onderkant van een glas op geslagen, en Bob is je oom!

(moet wel zeggen dat ik weinig voelde van 1 likje :s )

Ik gebruik altijd een vijzel, moet er wel bij zeggen dat de brokken iets groter zijn dan 1 gram.

Voor de grootgebruiker.
jimma%2520with%2520jackhammer.jpg

Terug
Bovenaan