MDMA Kristallen schoonmaken/zuiveren

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Hoi allemaal, ik heb net een account gemaakt op dit forum omdat ik een vraag heb :wink:

Ik heb een tijdje geleden een gram (pure) MDMA kristallen van iemand gehad.
Het probleem is dat de kristallen in een asbak terecht zijn gekomen omdat iemand te dronken was om te zien of er nog wat inzat =/

Nu zit er dus allemaal as tussen de MDMA.
Weet iemand mischien hoe ik dit het beste eruit kan halen of de MDMA kan zuiveren?

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Hehe het probleem is echter dat het (pure) mdma kristallen zijn :P
Veel geld waard dus.

Ik heb zelf een kleine dosis genomen maar dit spul is veels te sterk.
(ik kreeg na 1 mespunt al een beter effect dan 2/3 pillen, zelfs kort een soort van out-of-body experience)

edit: ik heb dat 100% puur maar even weggehaald naar verzoek van frisko :wink: Bruine kleur geeft namelijk imperfectie aan.

Frisko

Badass junkie
MichaelMayhem zei:
Hehe het probleem is echter dat het 100% pure mdma kristallen zijn :P
Veel geld waard dus.

(ik kreeg na 1 mespunt al een beter effect dan 2/3 pillen, zelfs kort een soort van out-of-body experience)
whahahahahaha
ha
ha
ha
ha
ha

doe es wa research en kom dan zeiken over 100% pure mdma :smoke: :wave:

Frisko

Badass junkie
MichaelMayhem zei:
Hehe het probleem is echter dat het 100% pure mdma kristallen zijn :P
Veel geld waard dus.

en veel geld waard haha
ik betaal voor ne gram van 80%^puur!!zuiver witte dikke kristallen ook ma 4€ dus!! :wave:

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Dan heb je heel erg veel geluk ben ik bang. Als je 80% voor 4 euro kan kopen. Ik ben daar eerder 10/15 voor kwijt.

Naja ik heb iig genoeg research gedaan.
En excuses als ik wat te enthousiast overkom, heb een uurtje geleden namelijk wat genomen. Ik heb er zelf ook altijd een hekel aan als iemand zich voordoet als allesweter.
Dit ben ik echter niet en vandaar mijn vraag over de purificatie ervan =/

de MDMA heb ik (laten we zeggen) zonder tussenpersoon verkregen.
In feite is het ook niet helemaal puur want het is crystalisatie van MDP2P en MDMA (vandaar ook de bruine/goude kleur). Vraag me niet waarom de MDP2P niet volledig omgezet is in MDMA want daar heb ik geen antwoord voor.

Dat terzijde, ik las iets over oplossen in aceton, dit schijnt blijkbaar ook de bruine kleur weg te halen. Iemand hier ervaring mee?

Formshift

Belezen gebruiker
100% puur bestaat volges mij niet hoor :confused:

Edit //

Zo zien de mijne eruit:

m+

Experimenterende gebruiker
fotootje? :tongueout:

that sucks, ik vrees dat er niet veel meer opzit dan de md samen met de assen op te drinken.
of weggooien natuurlyk... :rolleyes:

wat is dat hier trouwens met die prijzen op dit forum? Ik vind nergens een gram mdma voor minder dan 25€... (is wel goeie, maar toch...)

Delirium

Badass junkie
MichaelMayhem zei:
Geen idee maar normale/redelijke mdma kristallen kosten iets van 7 euro per gram hier. 25 is echt veels te veel.

25 is hier zelfs nog goedkoop voor een grammetje :rolleyes:

Ontopic: Gewoon in een bommetje rollen en doorslikken die hap!

Bovenaan