MDMA kristallen [vraagjes]

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Hey mensen. Ik ben een onervaren XTC gebruiker, slechts 2x gedaan maar kan er goed tegen en vind 't een erg chill gevoel. Ik ben van plan dit weekend MDMA kristallen te halen, en ik had hier een paar vraagjes over.

1. Hoeveel kost een gram MDMA kristallen ong. als straatprijs?
2. Is het sterker dan de gemiddelde pil?
3. In hoeveel bommetjes zou ik 1 gram verdelen? Denk eraan dat ik en m'n vrienden het slechts 2x hebben gedaan, ik heb dus niet zoveel nodig als een normale XTC gebruiker.

--AUB alleen antwoorden op deze vragen/info over MDMA kristallen geven. Ik hoef niet te horen van: ja ik zou het niet doen als ik jou was ofzo, ik doe het zowiezo.-

Wirwar

Belezen gebruiker
€20 kost het hier.

ligt er maar net een hoeveel je neem.

3. In hoeveel bommetjes zou ik 1 gram verdelen? Denk eraan dat ik en m'n vrienden het slechts 2x hebben gedaan, ik heb dus niet zoveel nodig als een normale XTC gebruiker.
Als ik jou was zou ik er 10 bommetjes van maken, dat moet goed genoeg werken als je nog maar een paar keer xtc gebruikt heb lijkt mij.

J0rrit

Badass junkie
Zou ik niet doen, ik zou het in 6 verdelen dan, Kristallen zijn nooit 100 & muur ( 84 % maximaal ) en dus is dat wel een goeie dosis.

Lauu

Badass junkie
033Amnesia zei:

1. 15 euro per gram hier...
2. ligt eraan hoeveel je gebruikt
3. sinds je het niet vaak heb gedaan zou ik voor 150mg gaan...je kan altijd daarna nog een extra likje in je drankje doen.

nutsss

Wijs gebruiker
1. van 10 euro tot 25 euro of meer en prijs zegt niets over de kwaliteit. Alleen als je het laat testen weet je zeker wat je hebt.
2. kristallen zijn vooral anders dan de gemiddelde pil. Meer Love en minder speed gevoel.
3. 100 tot 150mg is voor beginners en/of goede kristallen al een ferme dosis.. begin anders met 50-75mg en neem bij als het na een uurtje niet sterk genoeg is.

Lauu

Badass junkie
nutsss zei:
1. van 10 euro tot 25 euro of meer en prijs zegt niets over de kwaliteit. Alleen als je het laat testen weet je zeker wat je hebt.
2. kristallen zijn vooral anders dan de gemiddelde pil. Meer Love en minder speed gevoel.
3. 100 tot 150mg is voor beginners en/of goede kristallen al een ferme dosis.. begin anders met 50-75mg en neem bij als het na een uurtje niet sterk genoeg is.

mwua...goeie pillen zitten ook bij de 100-110mg...maar wat je zegt is waar...je kan beter rustig beginnen :) je kan altijd wat bij nemen als je extra bij je hebt

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Ok, dat is ook juist wat ik wil, meer love gevoel en niet oppeppend. Gewoon lekker spacen met een paar vrienden binnen. Ik heb hier wat nuttige info gelezen, dus bedankt allemaal.

Lauu

Badass junkie
033Amnesia zei:
Ok, dat is ook juist wat ik wil, meer love gevoel en niet oppeppend. Gewoon lekker spacen met een paar vrienden binnen. Ik heb hier wat nuttige info gelezen, dus bedankt allemaal.

veel plezier :wave:

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
033Amnesia zei:

veel plezier :wave:

Bedankt! En dan schoot me nog ff wat te binnen;

1. Ik heb op dit forum witte,bruine en roze mdma kristallen gezien. Hebben de kristallen een bepaalde kleur, of kan dit gewoon verschillen, en heeft het geen effect op de werking?

2. Vallen de kristallen gewoon met pasjes te verpoederen of moet je het echt met een mes snijden? Zoniet, kan je dus gewoon een (gewogen) (hard) stukje kristal in een flutje als bommetje slikken?

Lauu

Badass junkie
snijden heeft geen zin...gewoon je kristal in een zakje leggen, pasje op het zakje en er op slaan, duwen of een wals beweging maken

Lauu

Badass junkie
033Amnesia zei:
Ok bedankt..en heeft de kleur nog een betekenis ofzo, of niet?

dat weet ik persoonlijk niet kan het wel vragen...er wordt gezegt dat bruine mdma minder goed is dan de witte...maar met zeker is het niet

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
ik verwacht bruine mdma :) Hoop dat ie goed is :P

ooit 1x mdma gehad en dat was ook bruine.zat in 2caps.Heb die caps open gedaan toen en een deel in mijn drank gedaan(fanta).En wat brokjes gewoon ingeslikt met fanta.Was super!Een vriend vroeg wat van me fanta..zei ie bah wat zit daar in :grin: Jaja die zat effe later ook goed te spacen :grin:

en staat hier nu wel info genoeg :)

nutsss

Wijs gebruiker
033Amnesia zei:
1. Ik heb op dit forum witte,bruine en roze mdma kristallen gezien. Hebben de kristallen een bepaalde kleur, of kan dit gewoon verschillen, en heeft het geen effect op de werking?

2. Vallen de kristallen gewoon met pasjes te verpoederen of moet je het echt met een mes snijden? Zoniet, kan je dus gewoon een (gewogen) (hard) stukje kristal in een flutje als bommetje slikken?

1. kleur zegt doorgaans niets over de sterkte of puurheid.
2. hoe fijner je de kristallen maalt, hoe sneller en heftiger de opname/aankomst van het spul omdat het poeder dan meteen verdeeld in je maag zijn werk kan doen. Je kan het niet met een mesje of pasje maar beter met een hamertje-iets in het zakje verpulveren of tussen twee lepels wrijven.

exsmoker

Bewuste gebruiker

of met een mesje zoals op dat plaatje hakken

of wat ik vroegah deed, is het spul op een lepel leggen en dan crushen met de andere lepel. Dus de bolle kant in de holle kant en dan het spul crushen. Werkte altijd erg goed :sunglasses: Daana beetje fijnhakken.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank :wink: beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle

NicoTn

Newbie
broodplank zei:
1. 25 euro
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank :wink: beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle

ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^

ILoveRCs

Wijs gebruiker
NicoTn zei:
broodplank zei:
1. 25 euro

ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
precies

NicoTn

Newbie
broodplank zei:
NicoTn zei:
broodplank zei:
1. 25 euro

precies

haha :P was ons plan dus :P :rolleyes:

tomz0r

Badass junkie
NicoTn zei:
broodplank zei:
1. 25 euro

Is dat niet superslecht voor je tanden? Maak gewoon een bommetje.

NicoTn

Newbie
tomz0r zei:
NicoTn zei:
broodplank zei:
1. 25 euro

lolies zijn ook slecht voor je tande -.-

tomz0r

Badass junkie
NicoTn zei:
tomz0r zei:
NicoTn zei:
broodplank zei:
1. 25 euro

lolies zijn ook slecht voor je tande -.-

Als je Mdma in je drankje doet dat heb je de hele avond vieze plakkerige tanden. Geef hem nou gewoon het advies wat het beste voor hem is :P
Mdma maakt je tanden eht kapot, en zoveel werk is een bommetje nou ook weer niet.

nutsss

Wijs gebruiker
tomz0r zei:
Als je Mdma in je drankje doet dat heb je de hele avond vieze plakkerige tanden. Geef hem nou gewoon het advies wat het beste voor hem is :P
Mdma maakt je tanden eht kapot, en zoveel werk is een bommetje nou ook weer niet.

en bovendien is mdma een partij GOOOOR :kots:

gewoon in een vloeitje of een capsule en geen centje pijn!

Spor

Wijs gebruiker
1. 20 euro per gram hier, en dan is die wit van kleur

2. Wat iedereen zegt... Hangt er vanaf hoeveel je neemt. Maar als je het "een op een" bekijkt, dus zeg maar een pil van 150mg tegeover een 150mg kristallen, zullen de kristallen "sterker" zijn, als in beter MDMA effect en niet van alle mogelijke rotzooi wat ze er in pillen bij stoppen.

3. ik zou zeggen 5-7 porties, doe ze inderdaad bij voorkeur in lege capsules (ik mocht een handjevol gratis meenemen mij lokale smartshop...) als dat niet gaat inderdaad een vloeitje, maar ik zou het hoe dan ook NIET in je drinken stoppen want het verpest je glazuur en dat krijg je nooit meer terug !

Have a nice weekend :)

Wacky

Badass junkie
033Amnesia zei:
Hey mensen. Ik ben een onervaren XTC gebruiker, slechts 2x gedaan maar kan er goed tegen en vind 't een erg chill gevoel. Ik ben van plan dit weekend MDMA kristallen te halen, en ik had hier een paar vraagjes over.

--AUB alleen antwoorden op deze vragen/info over MDMA kristallen geven. Ik hoef niet te horen van: ja ik zou het niet doen als ik jou was ofzo, ik doe het zowiezo.-

Ik zou een grammetje delen door 8, dan heb je net zoveel als in een goede pil.

Ik heb ook gezocht naar info over verschillende kleuren MDMA nadat ikzelf MDMA had gekocht die er donker grijs uitzag waar ik de keer daarvoor mooie heldere witte kristalletjes had gehad. Ik heb die mdma toen laten testen en het was 78% (goed dus). Daanaast is het me inmiddels opgevallen dat MDMA flink van kleur kan veranderen, ik heb niet uitgezocht welke invloed daarvoor zorgt (lucht? licht? temperatuur?) maar toen ik eens 2 hoopjes mdma van dezelfde batch na een poos van elkaar gescheiden te zijn geweest terug bij elkaar bracht was er een enorm kleurverschil.
Mijn conclusie is dus dat de kleur weinig of niets zegt over de kwaliteit van de MDMA.

Jij snapt het echt niet nee......
Waarom zou ik zeggen dat je MDMA niet moet doen ? Snap je niet het verschil tussen een derde keer MDMA gebruiken en speed om te leren ?
Het is nog wel een drugforum, ik kom hier echt niet iedereen zeggen dat ze het niet moeten doen hoor. Ik ben geen Jehova getuige ofzo. Alleen af en toe wanneer mensen echt slechte ideeen hebben zoals daar met je speed om te leren. Verder wil ik je graag adviseren over van alles en nog wat dat je wil gebruiken :). Wat betreft MDMA wil ik je alleen adviseren een beetje te gaan lezen (google helpt een hoop) over MDMA en serotonine en dan te begrijpen dat je er wel mate mee moet houden.

bersenka

Experimenterende gebruiker
eyebeekaii zei:
3. ik zou zeggen 5-7 porties, doe ze inderdaad bij voorkeur in lege capsules (ik mocht een handjevol gratis meenemen mij lokale smartshop...) als dat niet gaat inderdaad een vloeitje, maar ik zou het hoe dan ook NIET in je drinken stoppen want het verpest je glazuur en dat krijg je nooit meer terug !

*Kick*

En wat nou als je het gewoon op je tong legt en dan door slikt, dat maakt toch niks uit? Deed ik de eerste keer, en zo vies vind ik het opzich niet.

Laatste keer heb ik het wel door mijn drinken gedaan, maar is dus verstandiger om dat niet te doen. Wil mijn tanden eerste tijd nog wel even goed houden :mrgreen:

vdk

Bewuste gebruiker
ik vind persoonlijk t snuiven veel lekkerder en weet meteen of k nog bij moet pakke dat kan dan altijd nog in een bommetje. ik had toen ongeveer 200mg binnen, waarvan 50 in een bommetje waardoor je een half uur later er nog lekker inkickt

gr viktor de kort

Provenzano

vdk zei:
ik vind persoonlijk t snuiven veel lekkerder en weet meteen of k nog bij moet pakke dat kan dan altijd nog in een bommetje. ik had toen ongeveer 200mg binnen, waarvan 50 in een bommetje waardoor je een half uur later er nog lekker inkickt

gr viktor de kort

Het idee van die vieze smaak houdt me toch behoorlijk tegen :-P Aan de andere kant, meteen die rush is natuurlijk wel lekker :) Maar die krijg je ook wel als je je mdma kristallen goed verpulverd in een capsule stopt :mrgreen:

vdk

Bewuste gebruiker
ja dat klopt, maar wat doe je in dat half uur, wachten, beter snuif je een heel klein lijntje,, 2 seconden later de rush, meteen bommetje derachteraan en een half uur spacend later de rush van t bommetje.

ik ga morgen weer aan de Kristalletjes :)

bersenka

Maakt het bij het slikken van M ook veel uit of je een volle maag hebt? Bijvoorbeeld als je het een uur doet nadat je avondeten gehad hebt? Zal de sterkte dan afnemen? Of slaat hij gewoon langzamer in?

kunlan

Belezen gebruiker
bersenka zei:
Maakt het bij het slikken van M ook veel uit of je een volle maag hebt? Bijvoorbeeld als je het een uur doet nadat je avondeten gehad hebt? Zal de sterkte dan afnemen? Of slaat hij gewoon langzamer in?

Maaginhoud is zéker belangrijk, op lege maag slaat het bijna 2x zo hard in. Maar een kleine bodem in de maag is toch aan te raden (~3 uur na de laatste maaltijd).

Ook hoe groter je maaginhoud, hoe trager hij idd zal inslaan.

bersenka

kunlan zei:
bersenka zei:

Maaginhoud is zéker belangrijk, op lege maag slaat het bijna 2x zo hard in. Maar een kleine bodem in de maag is toch aan te raden (~3 uur na de laatste maaltijd).

Ook hoe groter je maaginhoud, hoe trager hij idd zal inslaan.

Oké bedankt, dan zal ik wel zo'n 2/3 uur wachten :mrgreen:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Lauu zei:
033Amnesia zei:
Ok bedankt..en heeft de kleur nog een betekenis ofzo, of niet?

dat weet ik persoonlijk niet kan het wel vragen...er wordt gezegt dat bruine mdma minder goed is dan de witte...maar met zeker is het niet

Is andersom volgens mij, bruin is beter dan wit. Maar nog steeds kan je beter laten testen als je het echt zeker wilt weten :)

TrippyShit

Badass junkie
^ Zijn de kristallen die jij gebruikt toevallig getest of iets?

Want als het goed is neem ik altijd dezelfde, regelt bo voor mij. Bdk van dit forum :wink:

Bovenaan