Kan vast antwoord geven, Nee, gebruik diverse zware medicatie, partner ook, allebei voor ziekte, en nooit voor recreatief gebruik. En dan nog met mate, tenslotte moet je nog wel normaal kunnen functioneren. Een bepaalde mate van pijn is te tolereren, mensen die echt pijn hebben en echt ziek zijn hebben een veel hogere pijngrens. Wij doen gerust een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving. Om dat soort pijntjes liggen wij in een deuk van het lachen.
En iedere idioot die zijn lijf volpompt met medicatie wat zomaar uit Amerika is komen overvliegen, en niet eens getest is, wat voor veel ADD/ADHD en andere psychische medicatie telt, is zo gek als een deur. Zelfde voor Benzo's en andere medicatie die op je hersenen werken.
Dan spoor je toch niet meer in je bovenkamer. Lees hier nu een dagje mee, wat zou ik graag willen ruilen met iemand die recreatief gebruikt, kap ik er direct mee, net zoals drinken en roken en blowen, had ik ook in enkele weken zo de deur uitgesmeten. Het is een kwestie van willen. En kunnen, alleen zieke en invalide mensen hebben geen keuze...
De regering gaat bezuinigen op ziektekostenposten bij gehandicapten en chronisch zieken, ik zie nu wel waar dat door komt. Recreatieve gebruikers zijn echte junken, ze denken alleen aan hun eigen genot, maar een andermans ellende. Jullie recreatieve gebruikers, worden zeker niet bedankt...