Medicijnen en drugs

lady

Newbie
hallo menseee
ik heb de ziekte van chron en ik gebruik dus medicijnen, prednisolon, pentasa en ijzertabeletjes.
ik kan helaas NERGENS op internet iets vinden over medicijngebruk en drugsgebruik, ik lees wel eens ergens dat er staat gebruik nooit drugs met medicijnen.
met XTC en Coke ben ik nog nooit fout gegaan, met speed ben ik wel helemaal gaan flippen toen ik in bed lag, ik dacht echt dat ik dood ging maarja, das wel weer goed gekomen hheh
maaar mijn vraag is weet iemand er iets vanaf of heeft iemand een link voor mij waar iets derover staat?
bedankt alvast
groeteee

BacingsPen

Badass junkie
prednisolon? waarvoor gebruik je dat nou weer dan? Volgens mij is het niet verstandig dat te gebruiken in combinatie met drugs, vraag het eens na bij je huisarts?

Oxydude

Newbie
Dag Lady,

Ik kan je wel wijzen naar twee interessante sites (in het Engels, Amerikaanse sites) die over medicijnen en aandoeningen (zoals chronische pijn) gaan.

http://www.drugbuyers.com
en
http://www.doctorandpharmacy.com

De ziekte van Crohn kan zeer pijnlijk zijn. Dokters dachten dat ik het had, maar het bleek diverticulitis te zijn. Voor mij was het antispasmodica zoals Levsin en Bentyl, soms ook prednison (een steroid), en pijnmedicatie (Oxycodone)

De twee forums waar ik naar gelinkt heb staan geen conversaties toe over recreatief gebruik van drugs, maar vragen over aandoeningen en medicijnen daarvoor worden aangemoedigd.

O_D

lady zei:
hallo menseee
ik heb de ziekte van chron en ik gebruik dus medicijnen, prednisolon, pentasa en ijzertabeletjes.
ik kan helaas NERGENS op internet iets vinden over medicijngebruk en drugsgebruik, ik lees wel eens ergens dat er staat gebruik nooit drugs met medicijnen.
met XTC en Coke ben ik nog nooit fout gegaan, met speed ben ik wel helemaal gaan flippen toen ik in bed lag, ik dacht echt dat ik dood ging maarja, das wel weer goed gekomen hheh
maaar mijn vraag is weet iemand er iets vanaf of heeft iemand een link voor mij waar iets derover staat?
bedankt alvast
groeteee

Mac...

Badass junkie
SpacingBen zei:
prednisolon? waarvoor gebruik je dat nou weer dan? Volgens mij is het niet verstandig dat te gebruiken in combinatie met drugs, vraag het eens na bij je huisarts?

Prednisolon is een hormoon. Vrij zwaar. Geven ze vaker bij verschillende soorten (heftige) uitslag en verder nog bij een aantal dingen, maar dat weet ik niet precies.
Hoewel ik het zelf wel heb gecombineerd met drugs is het zeker af te raden.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Als voetnoot miss de info die je haalt bij drugbuyers is wss wel gegrond en juist maar bestel er niet van, das één van de briljanste scamsites die al heel lang loopt. Ze zijn een tijdje geleden nog gesloten door de DEA. Hun truc is vooral je proberen in te lijven als v.i.p. member en vervolgens ook de zorg van jouw bestellling op zich te nemen, waardoor je 15 % extra korting krijgt .
Wat die smeerlappen echter nergens vermelden is dat net die site's waar je extra korting krijgt helemaal niet in India of de Philipijnen liggen maar gewoon in hun kartel zitten. Denk ik aan Rxpuravida, starlight, en indiansmeds4u.
Hoe ik dat weet? uit eigen ervaring en onderzoek samen met mensen die er geweldig veel verstand van hebbben. Ze husselen al je geld uit je zakkken, je krijgt maar met stukken en brokken wat je besteld bij deze pharmacy's. EN zo houden ze je aan het lijntje, wegblijven als je med's wil kopen, zijn in je nabije omgeving vast wel mensen die sneller en goedkoper werken.!
Endat geld voor alle zogenaamde NROP'S . Niet doen dus . Je bent strafbaar en er zitten tussen de duizenden slechts een paar die ook echt leveren wat je besteld.

Bovenaan