Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wacky zei:hmmm
Erowid:
2-(2-Chlorophenyl1)-(methylamino)-cyclohexanone hydrochloride
M.W. - 274.2 C13H16CINO-HCL
LD50 (IPR-MUS): 400 mg/kg, LD50 (IVN-MUS): 77 mg/kg.
white solid - melting point 266*C - non-flammable.
Solubility: water 20g/100ml

Mac... zei:...
___
Computer games doesn't affect children.
If Pacman had affected us when we were kids,
we would all be running in dark rooms,
swallowing magic pills
and listening to repetitive electronic music nowaday
Overvalletje hier, overvalletje daar, en de keta hebben we voor elkaar.Spor zei:Jezus, wat een lijn.
Ik wist trouwens niet dat ketamine legaal was in china...
maar dat rijmt nietOom Klaas zei:Pontius, ketamine is echt legaal daar.
Chris Pontius zei:maar dat rijmt nietOom Klaas zei:Pontius, ketamine is echt legaal daar.
Pammer zei:Ketamine wordt daar vrij verkocht in apothekers in een spuit.
ik heb hem ook liever zonder zo'n apotheker er omheenSublimo zei:Pammer zei:Ketamine wordt daar vrij verkocht in apothekers in een spuit.
Wat is de medische indicatie daarvan dan ?
Aldous zei:ik heb hem ook liever zonder zo'n apotheker er omheenSublimo zei:Pammer zei:Ketamine wordt daar vrij verkocht in apothekers in een spuit.
Wat is de medische indicatie daarvan dan ?![]()

Sublimo zei:Wat een verspilling van de ketamine![]()
Het is natuurlijk haar eigen schuld dat ze dood maar die kerels rond haar zijn ook wel gore klootzakken he... Iedereen weet dat zoeen lijn niet goed is, ik had allang gezezgd: Meisje stop daarmee. In het begin twijfelt ze nog duidelijk, ik snap niet dat je iemand zo zijn graf in duwt en dan nog rustig slaapt... Oke het is haar schuld maar die kerels hadden haar moeten stoppen...
gamezz zei:vind het vreem alsje zo'n lijn op een bar neerlegt er niemand aan de andere kant begint te snuiven.